Yvonne Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goedemorgen frummers op deze allerlaatste dag van 2013. Eerst maar een flinke pot koffie en thee gaan zetten. Gordijnen ook maar open alvast hoewel het nog stikdonker is buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goedemorgen. Gaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ik ga me klaarmaken en vertrekken. Weet niet of ik vandaag nog online kom, dus alvast een prettig oudjaar voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ik mag er ook zo vandoor. Jen, ik hoop dat je een prettige dag op je werk hebt. En voor vanavond sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ook een goedemorgen, Mijn derde nuchtere oud en nieuw vandaag. Ik zie er niet meer tegenop. De eerste keer was echt niet zo heel geweldig, onwennig en misschien stiekem ook wel omdat ik beetje jaloers was op de mensen die lekker dronken werden. Maar eerst nog een dagje werken. Rustig waarschijnlijk, maar je weet het nooit. Als ik hier niet meer kom, alvast een fijn oud en nieuw en tot volgend jaar, een fris jaar. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Dagpact: Hardleers, Gelukkig aan het werk vandaag, dat maakt de tijd om de "mist" in te gaan veel korter. Zie best wel tegen vanavond op. Maar ik wil niet meer!!! fijne dag voor een ieder. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Mogguh lijsters, zit hier ook al aan 'n bakkie. Heb ik lekker vakantie, heb ik tot nu toe in de lappenmand gezeten, bejje weer lekker mee. Enfin, het knapt nu wat op, dus hoop er morgen toch op uit te trekken. Maak d'r wat van, mensen, in 2014!!!! En: hou 't zo droog als je wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Môin, Nergens gelezen dat we bezig moeten om de kortste draadjes van het jaar te maken. Heb ik iets gemist soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goeie morgen kanjers. Ik ben zo ook weg. Moet even naar de tandarts Maar verder ben ik gewoon thuis en ga vanavond met andere frummels het nieuwe jaar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goedemorgen, beste mensen. Ja, heel raar, die hele korte draadjes Zal mijn bijdrage dan maar even leveren, maar zie dat ik weer de enige on-line ben jammer genoeg. Vrij vandaag. Hoop nuttige dingen doe. Leren (Blhee) De was, stofzuigen, boodschappen (lopend, fiets kapot, alle fietsenmakers gesloten) Vanavond, naar latex met vrienden. Moeilijk avondje om het droog te houden, maar ga mijn best doen. Ha Bollie, Sterkte bij de tandarts he (dat die man werkt vandaag?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Arjan gefeliciteerd met je eerste maand droog hier!!! en een hele goeie laatste 2013 morgen mensen. De olieflappen net gekocht voor zoon ik ga toch maar niet frituren na een heerlijk saunadagje. fijne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 neem je fiets mee Rapi wil latex vast wel voor je plakken☺ als je het zelf niet kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Nee hoor Rap. je bent niet alleen hiero maar moest ff m'n tanden poetsen. Staat anders zo raar als ik bij de tandarts kom. Ja die werkt vandaag, ik was ook verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 neem je fiets mee Rapi wil latex vast wel voor je plakken☺ als je het zelf niet kunt. Ha,ha Jane, dat wil hij ook vast wel. Maar mijn band is niet lek, mijn ketting ligt er af. Er moet waarschijnlijk een hele nieuwe om, want er heeft ooit eens iets tussen gezeten. Geniet van je appelflappen vandaag. Ga straks naar het dorp, oliebollen halen, lekker warm en voor helemaal voor mezelf alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 zo is dat de calorieen worden volgend jaar maar verbrand en je loopt wat af nu dan he! (ff stoken: je kunt een nieuwe ketting kopen en met fiets meenemen vanavond? of naar Hlfrds brengen meis) genietze en proost maar met kinderbubbels, dat doe ik ook voor het eerst dit jaar, zal ff aan je denken dan) fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ook een fijne dag Jane, Ik ga koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Dag allen, Dag 5 weer, anders was het ook mijn 1ste maand, net als Arjan, gefeliciteerd, super goed gedaan! Nu heb jij veel meer ervaring...;-)) Moeilijke dag, zie er enorm tegenop maar weet dat ik hier gewoon doorheen moet. Het is niet anders. Ik wil echt niet meer drinken. Denk maar aan de dag van morgen dat ik de kinderen dan veeeel beter kan verdragen en dat is toch ook heeeeeeel veel waard. Eigenlijk raar dat ik de andere jaren daar kennelijk anders over dacht en dat ook goed praatte voor mezelf. Zo' n duffe moeder die niets wil doen en wat hangt om bij te komen. Dat is mijn houvast voor vandaag, nog maar tot een uurtje of 16....... Goed uiteinde allemaal! Dagpact; Dribbeltje ( was ik me nog vergeten af te melden ) RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Hannah ik idem dito. En nu een paar oliebollen bakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goede morgen dagpact: hardleers miranda dribbeltje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Zo, hier alles in huis gehaald, de avond kan beginnen. kaasjes, toast, salades enz. En aan drank, bitter Lemon en bubbeltjeswater met aanmaak limo. Heb ik het goed of niet? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 lijkt hier wel of het al twaalf uur is, mijn god wat een knallen, niet normaal goedemorgen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Tussen het carbidschieten door meld ik me aan voor het, Dagpact: hardleers miranda dribbeltje Albert Willem Ik heb het gevoeld dat ik vandaag deze stok achter de deur nodig heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Hallo Toine, rustig hier hoor, gister een drukke dag gehad vanmorgen met hoofdpijn wakker, niet van de drank, weet ook niet waarvan wel. Net boodschappen gedaan en vanavond rustig met dochter en staatslot......Voel me wat gelaten en moe..... Komt misschien na een aantal weken droog wel vaker voor? In ieder geval ik mis the booze niet, ben er eigenlijk niet zo mee bezig... Kom vanavond nog langs.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ik wens jullie allen een fijne avond toe, zo droog als je het zelf wilt houden en al het goede voor in 2014! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 (bewerkt) Alvast de beste wensen mensen!! 31 december 2013 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden