Skye Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Oh ja die positieve veranderingen zullen er zeker zijn, maar voor mij nog geen merkbare veranderinngen Nu 3 maanden, ga vrolijk verder maar makkelijk kan ik het niet vinden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Herken wat je schrijft Skye ik zit op 4,5 maand rookvrij. ook ik merk weinig positieve veranderingen. Veel lichamelijke klachten komen naar voren. Ik ga ook verder, omdat als ik weer begin ik denk ik nooit meer stop. Maar ik word er nog niet vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Ik heb ook eigenlijk niet veel positieve verandering gemerkt. Ik ging niet beter ruiken. Ik kreeg niet meer lucht. De wetenschap dat ik mezelf aan het doodroken was is voor mij doorslaggevend geweest bij het stoppen en daarna volhouden Waar ik wel heel heel blij om ben is dat het dwangmatige weg is. Altijd de onrust of ik nog wel genoeg sigaretten in huis had. Altijd móeten roken... ook als het even niet kon.... Daar ben ik van af. Maar ook ik kan nog altijd genieten als ik naast een roker sta die buiten een peukje opsteekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Ja daar ben ik ook heel blij mee, dat die dwang weg is. Mijn man rookt nog wel 1 of 2 sigaartjes op een dag (wou dat ik dat kon) Gingen we uit eten moest die bij de koffie toch even roken. Naar buiten, is toch eigenlijk een zielige treurige bedoening. Veel succes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Pfffff Aakie, heel herkenbaar zo'n moment of bui of hoe je het maar wilt noemen... Maar gelukkig gaat het over. en komt het steeds minder voor. Of beter gezegd... het zijn periodes dat ik er een paar dagen telkens even last van heb. En die periodes gaan steeds verder uit elkaar liggen... en Skye... ja, als ik het tot 5 peukjes per dag zou kunnen beperken was ik ook niet gestopt hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Die had ik even nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 (bewerkt) Ik heb drie weken niet gerookt zonder daar echt moeite te hebben moeten hoeven gedaan te hebben gehad.. . Het stond niet op mijn "to do" lijstje, dat stoppen. Ik was een paar dagen flink ziek en rookte daardoor niet. Na die paar dagen flink ziek kwam de trek in een sigaretje niet meteen terug. En zo kabbelde het niet roken een beetje voort. Maar ineens was daar die trek wél weer. En omdat ik het niet roken op dit moment geen prioriteit geef heb ik er aan toe gegeven. Ik ben dus (weer) een * rokende niet-drinker. Drank-, drugs-, en medicijnvrij. 6 februari 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 5 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2016 Kohtje, mij triggert de woorden tevreden roker. Helpt mij niet echt op een rokendebaas forum. Een tevreden niet drinker vind ik fijn voor je. Maar een tevreden roker............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Ja sorry, zootje. Ik heb het aangepast. Het is uiteraard niet mijn bedoeling om roken te verheerlijken. Wilde alleen aangeven dat ik zelf (voorlopig) vrede heb met de situatie zoals die is. M'n woordkeuze was wat ongelukkig op dit forum. Nogmaals excuus. En volhouden, hoor. zootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Kohtje bedankt. Voor de aanpassing en 't bloemetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Vandaag 200 dagen niet gerookt. Soms zijn die mijlpalen toch nog wel belangrijk. Best tevreden dat het me to zover gelukt is......nu op naar een vol jaar. lady jane en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Top Erik Zit nu op 114 dagen en vindt het verrekte moeilijk, moelijker als in het begin Komt ook door je omgeving die denken dat het klaar is Maar we gaan door hoor huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2016 Skye 114 dagen is een prestatie. Misschien vraagt dit om een beloning....voor jezelf door jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Blommetje voor Erik Blommetje voor Skye Toppers. Volhouden hoor, want weer helemaal opnieuw beginnen is zoooooo moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Echt onvoorstelbaar hoor, zit nu op 4.5 maand en heb het toch moeilijk ik snak er naar om te roken Vreselijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Hoi allemaal. Ik ben me aan het voorbereiden om te stoppen met roken. Heb vandaag wel nog een blik gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Hoi An, voorbereiding is altijd goed. Boek van Alan Carr kan goed helpen. Heb zelf de cursus van Alan Carr gedaan en ben nu precies een half jaar gestopt. Succes met de voorbereiding en het stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Hoop dat je je staande hebt kunnen houden Skye.... het gaat over, echt. En die periodes dat je erge trek blijven nog wel een poosje komen.... maar ze gaan steeds verder uit elkaar liggen.. Volhouden hoor. An goed van je dat je wilt gaan stoppen. Heel veel succes... Vraag me overigens af of Lidia nog steeds op cruise is?? Al een hele poos niets van haar gehoord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ga het ook niet doen hoor Yvonne, valt me alleen zo vies tegen Goed van je An, prik een datum. Ze zou nu toch terug moeten zijn? Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Hoi, heb al voorbereidingen getroffen. Heb nog voor een dag peuken. Gesloten blik + filters op zolders. Ik moet niet het idee hebben niks te hebben. Zo naar de bib, voor het boek van Alan. Ben eens 8 jaar gestopt en dat ga ik gewoon weer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Hebben jullie ergens een stoplicht? Net als bij ADB van Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 TOP! geen idee wat je bedoelt met stoplicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Als je Alan Carr leest moet je eerst doorroken totdat je boek bijna uit hebt. (Dat zegt hij dat dat het beste werkt) Bedoel je met een stoplicht een lijst met wie en met hoelang gestopt zijn? Ben nu een half jaar gestopt. Blijf het moeilijk vinden! Net als Skye. Ik ervaar nog steeds meer de nadelen dan de voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 iPad pakt soms zelf woorden, moet ik nog eens wijzigen. Stoplicht moet zijn stoplijst! Zootje ben jaloers op je. Vannacht was ik zo benauwd en ellendig van het hoesten. Is wel griep, maar toch.... Vandaag dag 1. Ik ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) An succes op je 1ste dag. De kop is eraf...... je bent gestopt op de schrikkeldag, dat is wel bijzonder Jaloers is echt niet nodig hoor. Jij bent al eens 8 jaar gestopt geweest. Ik ben hiervoor niet verder gekomen dan 3 maand. Een stoplijst is misschien wel leuk, maar dit forum is veel minder druk dan het alcoholforum. En mensen blijven hier volgens mij niet zolang hangen. 29 februari 2016 bewerkt door zootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden