Spring naar bijdragen

hoe staat het er voor?


lidia

Aanbevolen berichten

Toch skye...week 6 in de pocket met of zonder forum.

Je doet het maar mooi even.

Trots op jezelf wezen

In mijn yogales heb ik altijd geerd dat winden..boeren ..gapen..hoesten..tranen,dat het lichaam op deze manier afvalstoffen loost.

Zou er niet druk om maken.

Succes jij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat je dan van het forum had verwacht Skye, er wordt toch iedere keer dat  jij je meldt op je gereageerd? 

Tis maar net wat je er zelf mee doet. 

Heb zelf geen last van extra winderigheid gehad , wel heb ik in het begin veel meer moeten hoesten... ook een manier om de rommel kwijt te raken misschien. 

Maar mooi dat je de 6 weken in de knip hebt! 

En die hunkering? Na dik drie jaar is die er soms best nog wel, dus weet wat je kunt verwachten, hihi. 

Aan de andere kant: er schijnen ook mensen te zijn die stoppen en er nooit meer naar talen.... 

Het kan dus alle kanten op...  :blush:  :)

Gaba, hartstikke goed ga je he? 

Volhouden hoor, en die donkere wolken verdwijnen ook weer, vast... 

En kijk inderdaad maar uit met die drie weken snaaien... dat was ook mijn idee indertijd...  :blink:

Leentje, jammer dat het niet lukte nu. 

Maar kan me indenken dat je al je energie nodig hebt voor andere dingen nu. 

Het goede moment komt wel, geduld... 

En Lidia, gaat gewoon goed he? Mooi! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het punt een beetje is Skye dat er niet zoveel hier op dit forum zitten. Meeste is toch op de alcohol forum. Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook genoeg dingen zie waar ik wel op zou willen reageren. Maar ik hoor daar niet, heb geen alcohol probleem. Heb me dan wel aangemeld daar voor de kilo killer. Maar verder ben ik daar niet. Hier kabbelt het voort. Nog steeds verkouden, druk zijn met van alles en nog wat. Wel rook ik een stuk minder, dus dat is toch wel winst. Succes iedereen maar weer! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helpt het als ik schrijf dat ik mede ondersteund word door mijn linker voet en dan met name mijn dikke teen!

Waarom??? zit een gat in doet vreselijk zeer, hoe komt dat daar, te vaak dode tenen door een slechte doorbloeding

Oorzaak..... 43 jaar roken!

Had ik dit van te voren allemaal kunnen weten, tuurlijk wel en toch gaan en blijven roken, zoals mijn dochter zegt, jullie lijken wel achterlijk!

en gelijk heeft ze het is achterlijk! ;)   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, rook nog steeds niet. Dat klinkt alsof ik het in de toekomst wel weer zou doen, maar dat is niet zo.

Gisteren zijn dan eindelijk de mensen, een echtpaar, op bezoek geweest, die ik op de rondreis heb leren kennen en het was heel leuk. Video die ik gemaakt heb gezien en de foto's en omdat deze mensen in de danswereld actief zijn, ook de balkonscène die mijn zoon danst met zijn nu (bijna) ex-vrouw, Toen waren ze net verliefd, dat is te zien.

Ze vonden het erg leuk en het bleek dat de man het decor had ontworpen. Hoe klein de wereld is.

Over roken of niet roken is niets gezegd, mensen die niet roken valt zoiets ook niet op. Het was wel lekker rustig in mijn hoofd dat ik niet hoefde te beslissen of ik mijn bezoek in de rook zou zetten of niet.Maar toen ze weg waren werd het toch wel even moeilijk met: zo en nu even een sigaretje. Het is niet anders, hoort erbij en gaat voorbij.

Ze hadden allemaal lekkere zelfgemaakte dingetjes bij zich, zelfs een gevulde speculaastaart, Dat wordt nog wat. En een fles wijn in een mooie duurzame want herbruikbare verpakking.

Ik heb dus wel gedronken, de avond er voor al, want het was in huis, dus er is niet wezenlijk iets veranderd, de rem is nog steeds stuk.

Het positieve is dat ik dus kennelijk wel 3 weken zonder kan en eigenlijk niet eens uit keek naar deze gelegenheid om weer te drinken.

Voor mij staat niet roken op de 1e plaats en zoals ik wel vaker heb uitgelegd, ik ben geen stopper. Mss komt dat er ooit van, maar dat zie ik dan wel weer,

Soms denk ik over mijn verleden na en moet dan vaststellen dat het drinken eigenlijk veel erger was dan ik in de gaten had en dat het nu veel en veel beter gaat.

Maar ja, eens een alcoholist, altijd een alcoholist. Zo ver ben ik in tussen weer wel.

Sorry, dit hoort hier niet thuis, maar ik ben 1 persoon en het 1 heeft met het ander te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skye

wat zal dat zeer doen!! Gaat dat gat nog weer dicht, denk je?

Gewoon stug volhouden dus, je bent over de kop, dan kom je ook over de staart.

 

Op AdB lees je vaak over drank dromen, die heb ik nog niet gehad, maar vannacht wel een rook droom. Bizar.

Ik was met een stel mensen een lezing (zoiets) aan het voorbereiden en plotseling was er iemand die een heel ander onderwerp wilde. Dat gaf een hoop ruzie en gedoe, maar degene die de lezing zou houden,gaf er aan toe en kleedde zich om. Toen liep ik naar buiten met een kwaaie kop en vond in mijn toilettas , die ik kennelijk bij me had, een aangebroken pakje rode M. 

Was wel verbaasd, die rook ik niet maar vond het geweldig en helemaal toen er ook kon een nieuw zacht pakje chesterfield of zo;n soort merk in zat.

Hoe het afliep weet ik niet, want ik had geen aansteker, maar verwacht dat ik daar wel om zal hebben gevraagd en voor de bijl ben gegaan. Het is allemaal best nog kwetsbaar en vers.

Waakzaam zijn dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja doet echt heel zeer, had het eerst in mijn "ringteen" begint met een heel klein wondje, daarna lijkt het op een blaar

Na verloop van tijd gaat het vervellen en komt er een soort heel dun nieuw velletje, dat moet weer aangroeien.

Heb het nu in mijn grote teen, weet niet of dit net zo gaat herstellen, maar hoop het.

 

Wat een vreselijke droom zeg brrr 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg vandaag van iemand een pakje sigaretten die niet wist dat ik gestopt was. Stond ik daar met een vol pakje en een aansteker. Dat voelde toch wel eng. Sigaretten vanmiddag doorgegeven aan een ander.

 

IK reageer hier niet vaak meer maar kijk wel soms even en zie tot mijn blijdschap dat Jopie, Skye, Pinkman Lydia.....het mag hier dan wel rustig zijn maar iedereen hier doet een overwinning op zichzelf. :rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn achtste rookvrije weekend in! ben er zelf nog het meest verbaasd over

en begin er lol in te krijgen!

 

Hoop dat iedereen een beetje lekker in z'n vel gaat zitten, allemaal veel succes

Jullie kunnen het allemaal, als ik het kan.......... (wilde niet eens stoppen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei...je voelt je niet in de steek gelaten.

Jij laat je grootste vriend/vijand in de steek

Dat voelt dubbel.

Ja weet dat die nep vriend aangericht heeft...dat is hij niet waard.

Dit zijn de momenten die pijn doen..heel pijn.

Daar moet je doorheen..je bent er bijna.

Kop op..Akelei❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei,

heel treffend geschreven, zo zou zelfs een niet-roker begrijpen hoe moeilijk het kan zijn.

Ik herken het en denk dat ik al lang voor de bijl zou zijn gegaan.

Doe het niet!!!! 

Het is de zekerste en kortste weg naar weer volop roken.

Geloof mij maar. :blush:

 

:rose:  :rose:  :rose:

sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh wat een verhalen! Knap hoor Akelei dat je er niet aan toe gegeven hebt. Jopie ik hoop dat het je lukt om alleen 's avonds te roken. Skye gaat nog goed! Ondanks dat ik nog niet gestopt ben, wel tevreden over mijn rookgedrag. Rook meer dan de helft minder als in het begin dat ik hier kwam. Ondertussen nog op dieet. Veel drinken dus met vieze drankjes, maar je moet er wat voor over hebben. Succes allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...