wimmelt Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dagpact: Albert Miranda WillemW Agnieta Hardleers Wimmelt sorry, vergipsing, nu goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Gelukkig! Kan m'n eigen naam niet eens meer fatsoenlijk schrijven, 59 jaar maar retour basisonderwijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 mogge........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik log wel even voor je in, Toine. Mogge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goedemorgen!Ik ben wederom een beetje laat vandaag. En dan niet omdat ik zo druk bezig ben geweest, maar omdat ik heb uitgeslapen. Wat lekker was, al heb ik nu weer spijt. Want ik heb echt genoeg te doen. Eerst even een bakkie koffie, boterhammetje en dan douchen, stoffen en stofzuigen. Vanmiddag komt er een vriendin langs, want ze heeft voedselbonnen van de supermarkt gekregen, wist niet eens dat het bestond, en dus wil ze kerstboodschappen gaan doen. Moet zeggen dat een biefstukje op de grill me wel lekker lijkt. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Hai beste mensen, Ben ziek, erge keelpijn, keel zit dicht verkouden gammel Kan me niet meer heugen, wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest. Bah, en heb nog wel zo veel te doen. Durf me ook haast niet ziek te melden morgen. Nou ja, zie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Beterschap Rapilos! Als je vandaag een dagje bed inlast met veel thee met honing en paracetamol? Misschien voel je je morgen dan wel beter? En anders, als het niet gaat gaat het niet. Dat zeiden mijn ouders altijd. Voel je je ziek maar denk je dat het gaat, dan gaan. Gaat het niet, dan gaat het gewoon niet. En moet je lekker in bed blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goeie morgen lieve mensen, Even een klein berichtje. Mijn Pc. is nog steeds kaduk maar heel misschien dat ik vanavond zolang een andere heb. Ik heb jullie wel gemist hoor. Hier gaat het in ieder geval nog steeds goed en zit nu op m'n werk. Ik zal blij zijn als ik gewoon weer achter m'n pc. s'ochtens lekker met een bakkie, weer op het forum kan hoor. Zo is het toch maar wat eenzaam. Was heel blij dat Soothe me belde van de week zodat ik in ieder geval kon laten weten dat er niets anders aan de hand was. Nou mensen misschien tot vanavond en anders tot later. Dikke knuf Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Fijn om dat baardige koppie van je weer te zien, Bolletje.. Tja, een kaduuke pc is erger dan géén pc.. Wie is Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dagpact: Albert Miranda WillemW WillemT Agnieta Hardleers Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Hoi Bol, Fijn om wat van je te horen. Als het nou niet lukt met die PC, laat dan even iets weten. Ik heb nog wel een machine over. Stel je er niet teveel bij voor, maar het is beter dan niets en zelfs legaal qua OS en dergelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dank je wel Madeleine, voor je opbeurende bericht. (Ik typ wat, en loop vervolgens een poos weg,sorry) Het lastige is;, moet ik me nu al ziek melden voor morgen, zodat ze iemand kunnen regelen op mijn werk, of zal ik het zo lang mogelijk afwachten, met het risico, dat ik me op het allerlaatste moment ziek meld, en zij misschien niets meer kunnen regelen? Dilemma ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Bollie, We gaan je vast weer zien. Daar vertrouw ik op, Fijn, dat je even iets laat weten en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Wie is Soothe? Die is gereïncarneerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Die is gereïncarneerd. Hihi... Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Rapi, kan me indenken dat je het moeilijk vindt te besluiten hoe of wat... Is het een optie om nu contact op te nemen, te zeggen dat je nú ziek bent maar dat je heel erg hoopt morgen weer ver genoeg opgeknapt te zijn zodat je wel kunt komen, maar dat je niet weet of dat gaat lukken.... Laat je hen uiteindelijk de keuze: of nu al voor vervanging zorgen óf het beste er van hopen met als risico dat je morgen toch niet kunt. Maar dan heb jij het in ieder geval op tijd gemeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Tsja Agnieta.... valt niet tegen te praten dus. Je hád natuurlijk kunnen zeggen: 'nee hoor, want dat weet je zelf al lang' of iets in die strekking. Maar of het had geholpen?... Leuk trouwens dat zoonlief het zo goed doet op zijn gitaar. Blijkt dus het perfecte cadeau te zijn geweest voor hem.. zo, en nu.... weer aan de slag hier, was achter de laptop gekropen om een postcode op te zoeken, maar schiet natuurlijk niet op zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Yvonne, Ik heb me voorgenomen om 14.00 te bellen. Zie wel, Bah, ik heb hier zo'n hekel aan he, maar blijf het liefst nog een dagje thuis. Even rust. Moet de yoga ook nog afbellen voor vanavond. Leuk, Agnieta, Dat je zoon zijn gitaar zo gebruikt. Geeft jou ook een gevoel van een geslaagd cadeau toch!? Zoon, naar pleeggezin is dan wel weer heftig., En dan de zorgen om je pa, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Niet niks allemaal Agnieta. Om niet te zeggen dat het allemaal best heel moeilijk voor je is. Jouw vader zul je inderdaad los moeten laten meis, hoe moeilijk ook, voel je niet schuldig. De zoon die vader gaat worden... ook dat zou je moeten loslaten, maar ohohoh.... ik ben zelf ook moeder, hoe moeilijk is dat wel niet. Blijft dat hij de keuze maakt om bij zijn partner te zijn/blijven. En dan je jongste. Ik hoop voor hem én voor jou dat hij bij een warm gezin terecht komt waar hij het goed zal hebben. Dat men daar ook begrip zal hebben voor jouw verdriet en rekening met jou zal houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 En nu weer aan de slag hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Zo.. Yoga afgebeld, en werk afgebeld voor morgen. Afgelopen met dat gezeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Agnieta, ik heb me niet goed uitgedrukt, sorry daarvoor. Wat ik bedoel is dat het misschien goed zou zijn niet te veel stil te staan bij het drinken van je vader. Hij heeft zijn keuze daarin gemaakt, jij kunt daar niets aan veranderen. Beetje verhaal van grote volwassen man die beter zou moeten weten en toch zijn eigen gang gaat, zijn keuzes. Wat betreft jouw oudere zoon heb ik het idee dat zijn relatie met zijn partner niet echt goed is... gezien jouw opmerking over het vaderschap. Hij kiest er voor toch samen door te gaan? Dat is zijn keuze. Hij zal het niet makkelijk hebben. Wat ik bedoel is probeer zijn verdriet niet jouw verdriet te laten worden. Maar..... je bent zijn moeder, dus dat is o zo moeilijk. Ik bedoelde absoluut niet dat je hém los moet laten, hij is jouw kind, hou van hem, wees er voor hem. Natuurlijk. En wat jongste betreft heb ik al helemaal niet bedoeld dat je hem los moet laten Agnieta.... Ik hoop dat ik het zo iets heb kunnen duidelijker maken? En ja, je kinderen kunnen inderdaad de reden zijn om overeind te blijven... helemaal met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 En Fruit zou voor het laatst op 14 december even over twaalf hier actief zijn geweest Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Rapilos, goed gedaan. Nu maar lekker uitzieken. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Akelei, Waarom in hemelsnaam aan de drank? Zo maak je roken stoppen ook lastiger. Men gaat er dan toch wat makkelijker mee om. Ach ééntje, ik heb het al zo moeilijk. Niet echt verstandig hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden