paul Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) 10 december 2013 bewerkt door paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 10 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=ruIi-aE0Uv8 10 december 2013 bewerkt door paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Paul heeft al voor de muzikale omlijsting gezorgd geloof ik, dank je Paul. Ik hou van de stilte 's morgens vroeg, dus ik klik ze nog maar even niet aan Ik ga wel even een grote pot koffie zetten en een beschuitje smeren ken de gordijnen opendoen. 10 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goede morgen, DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goedemorgen Albert. Hihi... krijg opeens schuine letters en kan ze niet 'uitzetten'... Zie Hots hier ook al een poos rond schuifelen... jij ook een goede morgen Hots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goeienmorgen... Kom weer eens eventjes kijken..en een bakje koffie drinken..en ook even melden dat alles goed gaat Aicha en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 goedemorgen, eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goedemorgen Hots en Snoep. Klinkt aardig verkouden dus Snoep... blijf ik maar eindje uit je buurt. wel fijn je hier weer te zien. Maar helaas..... ik moet nu echt er vandoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En ook goedemorgen voor Jan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Nee hot..ik heb alleen zure snoepjes voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=p1Jk8A_lONA Ik vind het nog steeds vroeg. Zo als de duisternis nog hier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dan had je ook niet zoveel van die appels moeten eten Soldaat. Je wist wat er van komen zou. Ha, die Snoep! En na dit bliksembezoek ben ik er weer van tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En dat beschuit met hageltjes is inmiddels op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goedemorgen! DAGPACT Albert Willem Ik wens iedereen een fantastische dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoi jaap...dag jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 das balen Sowhat en ja wij zijn ook ooit schadeloos gesteld bij een aanrijding, door het waarborgfonds. Is dat er nog steeds?Allen de materiele schade trouwens. sterkte ermee en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dikke hugggg terug Hottie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Môin, Sowhat, hot, wat betreft die aanrijding: waarborgfonds heb je niks aan wanneer de betreffende auto gewoon WA verzekerd is. Is hij ook schuldig aan de aanrijding, dan heeft hij ook niet zo veel te willen trouwens. Gewoon aansprakelijk stellen voor de schade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Moghu Dylan. Even een bloemetje plukken voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Als dat al zo is dan is het denk ik eerder: ONDANKS lsd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 DAGPACT Albert Willem Miranda Ietjefietje Hardleers Ik heb het dagpact hard nodig, Heb vakantie en denk iedere dag als ik wakker wordt dat 1tje geen kwaad kan en dan meteen dat als ik er 1 tje dronk ik geen alcoholprobleem zou hebben. Diepe zucht, Iedere keer hetzelfde gezeur van mij, wordt er niet vrolijker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hardleers hoi, Alles hangt er vanaf wat je doelstelling is. Wanneer je echt wilt stoppen is het beter om de eerste niet te nemen. Je lichaam staat momenteel in de stand-by. De ervaring hier leert dat ééntje doorgaans niet gaat. Vaak vindt er een soort inhaalslag plaats. Dus... doe maar niet. Zou zonde zijn om opnieuw aan te vangen. De idee van dat ene drankje is de illusie van de drinker. Als het meestal fout ging, waarom zou het nu wél goed gaan. Gaandeweg zal het beter worden. Geef het tijd, veel tijd. Je had ook tijd om te drinken, nu de tijd in stoppen steken. Sterkte. Easy does it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 H. Leers die gedachten maken we bijna allemaal mee als we willen stoppen. Dat heet verslaving. Maar geloof me dat dat minder wordt. Die verslaving zit nog zo in jouw systeem. Maar als je er maar lang genoeg tegen protesteert, wordt die gedachte ook minder. Als je er aan toe geeft wordt het moeilijker om weer te beginnen met het stoppen. En echt die gedachte beduvelt je, je kan het niet bij een of twee houden, je moet meer en meer tot je weer in de goot ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden