Yvonne Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen frummers.Nieuwe week is weer begonnen. De koffie is bijna klaar, ik ga eerst even een beker inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen Vonneke, Hoezo nieuwe week is begonnen? vanmiddag begint mijn weekend van 6 dagen Late-vroege dienst....niet echt mijn ding maar we doen het er vandaag maar weer mee en die koffiepot van je...is allang leeg! I did Fijne (werk) week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Oeps...ook goedemorgen Hottentot jij ook fijne week maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen Sha, Hots en Agnieta Nou, dan zal ik maar snel even koffie bijzetten... Ennu Sha... heeerlijk zo'n lang weekend. Ik noem dat eigenlijk vakantie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Ik hoop dat hier genoeg in zit Agnieta? Vervelend overigens dat je niet hebt kunnen slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Nou koffie en thee is er al zie ik. Dan dek ik de tafel wel weer even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Mark gaat prima Hot Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goeiemorgen. WHat doesn't kill you makes you stronger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen, ik heb een boterham hageslag gemaakt. Wie wil er ook één? Ik ben niet zo van het vlees en kaas in de ochtend. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Ik heb bewondering voor jou Mark. Je hebt het beslist niet makkelijk en je doet het toch allemaal maar Bedankt Agnieta! één van mijn motto's, rustig blijven ademen, en doorgaan, helpt me hier goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen, Dagpact; Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 En ik hobbel gelijk weer verder. Las gister van Lytse's overlijden. Ik vind eht verdrietig, maar tegelijk ook lastig te plaatsen. Ik ken de meeste en ook Lytse alleen van haar berichten hier. Die zal ik wel missen. Dat was erg vertrouwd. Mensen een mooie dag gewenst verder. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Ik ga werken en wens iedereen een fijne dag toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Nou, even een liedje plaatsen valt hier ook niet meer mee.. Fijne dag Willem.. http://www.youtube.com/watch?v=Oo4OnQpwjkc Doe ik het wel voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 boosheid is niet erg Ag maar je er verongelijkt door voelen dat maakt je tot slachtoffer terwijl gezonde boosheid je verder kan brengen juist. En dan hoeft het niet tot agressie te leiden, want die keert zich bijna altijd tegen jezelf uiteindelijk. Ik heb drinken zo gezien als uiting voor al mijn boosheid. mildheid kwam bij mij pas echt met de jaren. wat had ik ze graag eerder leren kennen. nu gauw naar de spinning sporten is mijn beste zelftherapie want ik trek daar meer tijd voor uit als om de natuur op te zoeken. gek eigenlijk fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen allemaal. Het ontbijt sla ik vooralsnog maar even over. Je moet niet teveel tegelijk willen veranderen. De koffie smaakt me gelukkig prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 goedenmorgen, Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Jij gaat lekker hé Voyager? Hé Proud, hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Omdat in een slachtofferrol je jezelf verlamd Aggie. Je legt de oorzaak dan bij een ander en niet bij jezelf. Zo voel ik dat dan hé? 9 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemorgen allemaal, Kwam even langs om een berichtje voor Lytse achter te laten maar wil niet weggaan zonder iedereen hier veel sterkte wensen met dit grote verlies;( Hee die Bol;) Het gaat goed hier hoor. Hoest met jou en de kleine Puck? Voor degene die zich afvragen wie ik ben.....yajala;) Tis al even geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 goedenmorgen, Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Voyager Willemt mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Lieve mensen,Het is zo jammer! Fijne dag! 9 december 2013 bewerkt door Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hots, gedeeltelijk wel, niet in alle gevallen. ALs je als koppel een moeilijke periode kan overleven, denk ik wel dat je band sterker kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 EN nu moet ik inderdaad weg Hots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden