Dylan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) 8 uur en nog steeds geen dagdraad? 8 december 2013 bewerkt door Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen dan maar, en laat is eens beginnen met een tip waar sommigen wellicht nog niet aan gedacht hebben. Op het vorige forum was het zo dat in elk geval een deel ervan de gehele breedte van het scherm in beslag nam. Daarom was het niet altijd handig om de tekst op grotere letters te zetten. Nu is dat niet meer zo. Zie de blanco ruimte links en rechts die nergens gebruikt wordt. Een aantal zal het dus handiger vinden om, bv. met CTRL scroll de letters zo groot te maken dat het forum het hele scherm beslaat. Dat kan nu zonder de eerdere bezwaren voor zover ik zie. 8 december 2013 bewerkt door Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemorgen, Sowhat bedankt voor de koffie. Ik laat het me goed smaken. Iedereen een heel mooie en wat mij betreft nuchtere zondag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemorgen Hanneke en Sowhat al in gestrekte draf richting paardjes zo lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Tjonge wat een langslapers hier vandaag. Goedemorgen overigens en Sowhat heerlijk dat bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Heb ik nog iets te melden? Hmmm.... oh ja! Een aantal weken geleden heb ik hier naar ervaringen gevraagd met e-readers. Inmiddels heb ik twee nieuwe exmplaren voor in totaal 60 euro via marktplaats op de kop kunnen tikken. Moet zeggen: één van mijn beste investeringen sinds lange tijd. Zowel ikzelf als mijn moeder hebben er veel plezier van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goeie morgen kanjers. Ik ben zo weg hoor, moet vandaag werken dus tot later allemaal en een hele fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Werk ze bol, en doe alle diertjes maar de groeten van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Nou, Dylan veel succes met je e-reader doe mij maar een echt boek. Heb het geprobeerd (kon er een lenen van de bieb) maar ik miste de nostalgie van het echte boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Mark is jarig vandaag . Van harte gefeliciflapsteerd mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Tjee heb ik geslapen... gelukkig staat de koffie klaar, de band met mijn kinderen is niet moeizaam maar zeker niet 'warm', dat Dylan een e reader voor zn moeder koopt.... lief, vooral de moeite die hij neemt om een goede te vinden... Straks koffertje pakken ga een paar daagjes ertussenuit en denk dat ik een dag of drie vanaf morgen geen internet heb....geen zorgen, niets bijzonders, Mark ik roep heel hard!!!! Hoor je me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie, ik wens je alles wat je hoopt te vinden, je raakt me weer zo met woorden die ik niet kan opschrijven maar wel denk..... Liefs Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie, succes op je "tocht". Ik hoop oprecht dat je in elk geval een stukje (her)vindt van datgene waar naar je op zoek bent. Vaak herken ik veel in je schrijfsels. Veel plezier. Mark, jonkie, gefeliciteerd man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 mogge.. succes jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goede morgen, Jopie , goed gaan Mark van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemorgen, Dagpact: Albert Hardleers fijne dag en tot vanavond. Mark gefeliciteerd, Jopie ik hoop dat het je brengt waar je op hoopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Hoi Mark, Van harte gefeliciteerd kerel. Ook drankloos kan de verjaardag leuk zijn. Houd je bijeen en een mooie dag. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemorgen, Dagpact: Albert Hardleers Miranda Willem En weg ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Tuurlijk, maar ik ga zo eerst maar even een beetje puin ruimen in huis, boodschappen doen (zondag, gouda, winkels open, moet niet gekker worden!) en daarna vind ik dat ik alle recht heb op stilte en een PC. Voor wat het waard is, want ik ben over de ergste hobbel wel heen: Dagpact: Albert Hardleers Miranda Willem Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemorgen allemaal, Fijne zondag..lekker droog:) Mark hieperdepiep fijne verjaardag groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie: ik wens je een mooie en inspirerende pelgrimstocht. Mark: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 ik stond vanochtend nogal beroerd op, Alle ontwikkelingen in mijn leven grijpen me nogal aan. Ik geloof dat iemand anders dit gevoel ook had afgelopen week: ik stond op met een gevoel alsof ik dikke kater had. En dat terwijl ik geen druppel gedronken heb. Pffff geen fijn gevoel. Dat is nu een paar uur geleden en ik kom een beetje bij. Het overlijden van Lytse heeft mij doen beseffen dat het leven zomaar over kan zijn en dat ik het aan mezelf verplicht ben om mijn leven te leven en niet het leven dat er van mij wordt verwacht. Gisteren kwam het onderwerp incest voorbij. Voor mij (net als voor vele anderen) de harde werkelijkheid. Ik heb het zelf altijd stil gehouden omdat ik me schaamde. Er is niets waarvoor ik me hoef te schamen en door het er over te hebben (met wie en waar dan ook) heel ik mezelf. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Dagpact: Albert Hardleers Miranda Willem Arjan Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie, als je dit nog leest: succes. Ik heb diep respect voor hen die die afstand hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden