Spring naar bijdragen

Zondag 8 december 2013


Dylan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goedemorgen dan maar, en laat is eens beginnen met een tip waar sommigen wellicht nog niet aan gedacht hebben.

Op  het vorige forum was het zo dat in elk geval een deel ervan de gehele breedte van het scherm in beslag nam. Daarom was het niet altijd handig om de tekst op grotere letters te zetten.

 

Nu is dat niet meer zo. Zie de blanco ruimte links en rechts die nergens gebruikt wordt.

Een aantal zal het dus handiger vinden om, bv. met CTRL scroll de letters zo groot te maken dat het forum het hele scherm beslaat. Dat kan nu zonder de eerdere bezwaren voor zover ik zie.

bewerkt door Dylan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik nog iets te melden? Hmmm.... oh ja! Een aantal weken geleden heb ik hier naar ervaringen gevraagd met e-readers.

Inmiddels heb ik twee nieuwe exmplaren voor in totaal 60 euro via marktplaats op de kop kunnen tikken.

 

Moet zeggen: één van mijn beste investeringen sinds lange tijd. Zowel ikzelf als mijn moeder hebben er veel plezier van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee heb ik geslapen... gelukkig staat de koffie klaar, de band met mijn kinderen is niet moeizaam maar zeker niet 'warm', dat Dylan een e reader voor zn moeder koopt.... lief, vooral de moeite die hij neemt om een goede te vinden...

Straks koffertje pakken ga een paar daagjes ertussenuit en denk dat ik een dag of drie vanaf morgen geen internet heb....geen zorgen, niets bijzonders,

Mark ik roep heel hard!!!! Hoor je me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk, maar ik ga zo eerst maar even een beetje puin ruimen in huis, boodschappen doen (zondag, gouda, winkels open, moet niet gekker worden!) en daarna vind ik dat ik alle recht heb op stilte en een PC.

Voor wat het waard is, want ik ben over de ergste hobbel wel heen:

 

Dagpact:

 

Albert

Hardleers

Miranda

Willem

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik stond vanochtend nogal beroerd op,

Alle ontwikkelingen in mijn leven grijpen me nogal aan.

Ik geloof dat iemand anders dit gevoel ook had afgelopen week: ik stond op met een gevoel alsof ik dikke kater had. En dat terwijl ik geen druppel gedronken heb. Pffff geen fijn gevoel.

Dat is nu een paar uur geleden en ik kom een beetje bij.

Het overlijden van Lytse heeft mij doen beseffen dat het leven zomaar over kan zijn en dat ik het aan mezelf verplicht ben om mijn leven te leven en niet het leven dat er van mij wordt verwacht.

Gisteren kwam het onderwerp incest voorbij. Voor mij (net als voor vele anderen) de harde werkelijkheid. Ik heb het zelf altijd stil gehouden omdat ik me schaamde. Er is niets waarvoor ik me hoef te schamen en door het er over te hebben (met wie en waar dan ook) heel ik mezelf.

Heb het allemaal goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...