Spring naar bijdragen

condoleancedraadje voor Lytse


nancy

Aanbevolen berichten

Lieve Lytse,

 

eindelijk de woorden gevonden!

Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jou! Altijd meelevend, ik kan het niet.

Nogmaals ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden en geen pijn meer hebt.

Ik wil je bedanken voor alles wat je voor me hebt betekend.... jij begreep me.

Kan het gewoon verder niet meer uitleggen.Pfffffff.

Mijn oprechte deelneming gaat uit naar familie en verdere vrienden.

RUST ZACHT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag gaan we dan echt afscheid van je nemen, maar niet in mijn hart, daar blijf je.

Ik denk elke dag aan je, en ik ben de enige niet.

Zoveel om nog aan jou te zeggen...

Maar vooral...wat een prachtig mens was je, uniek en heel bijzonder..

Vrijdag brandt mijn kaarsje voor jou!

Liefs,Nance

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse,

 

Ik hoop dat je uitvaart mooi geweest is voor je nabestaanden en iedereen die jou mist.

Blijf het heel maf vinden, dat je er niet meer bent. Maar als jij het niet geweest was en een ander lid hier wel, dan ook.

 

Ik heb veel nagedacht over de vanzelfsprekendheid dat iemand hier is, en hier schrijft. Dat het on vanzelfsprekend is als dat stopt wanneer iemand komt te overlijden. Heeft mij er toch een stukje bewuster van gemaakt, dat ik vaker aan mensen mag laten zien, op fora maar ook in het echte leven, dat ik hun inbreng wel waardeer. 

Gek dat je dat meestal beseft wanneer er niet zo heel veel wederzijdse communicatie meer is.

Hoop met dit nieuwe inzicht, door jou dat ik minder snel in de vanzelfsprekendheid zal geraken en de mensen die ik nu lief heb, dat ook gewoon in het hier en nu kan blijven zeggen. Niet achteraf pas. 

 

Rust zacht lieve Lytse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse :rose:

 

Ik zal nooit onze eerste ontmoeting vergeten

Jij daaronder aan de roltrap...

We zagen elkaar

en direct een wuifende arm van jou omhoog...

Alsof we elkaar al jaren kenden.

Dàt gevoel…

 

Ik zal nooit onze laatste ontmoeting vergeten

wat hebben we wat afgelachen en gepraat...

Nog even die stevige knuffel bij het afscheid

de warme woorden…

‘Meis, je doet het goed en me bellen of mailen hè!!’

Dàt gevoel…

 

Dàt gevoel

Zal ik heel erg gaan missen

Maar ik zal het  altijd blijven koesteren

Mooi  prachtig mens dat je was!!

Dag lieve, lieve vriendin :heart:

 

Liefs Sha :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik enorm van wat ik hier lees. Lytse was de eerste die reageerde toen ik onzeker mijn eerste stappen op het forum zette. Door haar berichtje voelde ik me enorm welkom! Zij heeft mij door de eerste moeilijke periode heen geholpen.

Ik kan het niet geloven.

Heel veel sterkte allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aan ADB denk gaan mijn gedachtes meteen naar jou. Eigenlijk gek, want er zijn al best wel veel anderen voor jou uit dit leven vertrokken en die hebben niet dit effect op mij gehad. 

Ik kende je niet eens persoonlijk, misschien ooit eens gepbt? Van die anderen weet ik dat wel. Raar dat ik dan vaker stilsta bij jou dan bij hen.

Nu sta ik momenteel meer stil bij de mensen die je achter gelaten hebt en wat voor verpletterende indruk je op ze achter gelaten hebt. En dat het zo kerstavond is, de eerste die ze meemaken zonder jou en dat dat bestwel heftig kan zijn.

 

Sterkte voor hun allemaal en een bijzondere kerst gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

OMG dit lees ik nu pas. Lytse, is voor mij het voorbeeld van aandacht geven aan iedereen ipv alleen vragen en nooit geven, Altijd zonder iemand te vergeten die hele lijst met @.....,@......Heel bijzonder dat iemand zoveel kan geven aan iedereen. Ik probeerde te zijn zoals zij maar ik weet dat zij de kampioene hier in is en ik wat minder goed, Alles lezen en niemand vergeten om aandacht te geven in plaats van elke keer met je eigen sores komen. Het voorbeeld blijft in mijn hoofd zonder dat je nog onder ons bent. Ook ik mis je......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik ben een hele lange tijd niet op dit forum geweest, maar nu kom ik er ineens achter wat er is gebeurd. Ik heb net alle lieve berichten teruggelezen die Lytse mij privé had gestuurd, wat een schat was het. Toen ik nieuw was op het forum, was zij degene die maakte dat ik mij hier welkom voelde. Toen er een keer niemand op mij reageerde stuurde ze een bericht om haar excuses te maken.

 

Altijd een lief woord, altijd een luisterend oor. Ik wilde toch - al is het inmiddels al lange tijd geleden - mijn condoleance hier achterlaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond las ik deze brief van een partner

http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/7671-het-verhaal-van-een-partner/?p=843431

Ik ben 7 maanden van het forum afgeweest en sinds een paar weken

weer terug. Ik miste Lytske al, maar het kwartje viel pas bij het mooie

en aangrijpende verhaal van haar partner.

Ik zal haar wijze en warme woorden missen

Voor jou lieverd

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...