Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Oh Ietje, in de haast heb ik dat dan verkeerd gezien. Heel hartelijk bedankt! :rose: :rose:

 

@ Sowhat: wat een schrik. Gelukkig is de grootste schade aan de fiets.

 

@ Mai: grote knutselvrouw, maak er iets moois van! :)

 

@ Bollie: hoe is het met hondje? Ben je nog boos?

Ik zag vanmiddag hier een Berner sennen pup van 12 weken!  In de zijstraat ook een husky pup, maar die heb ik nog niet gezien. Smelt, smelt.

 

@ Wijfie: wat een opluchting dat er nu een oplossing is van J. Wel een goed plan om niet elke dag te gaan, zodat je ook eens tijd voor jezelf hebt. Of afwisselend 's avonds of overdag.

Misschien zijn er activiteiten waar hij aan mee kan doen?

 

@ Jen: heb je al wat gehoord?

 

Nu eerst aan de maaltijd. Tot later.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken lukt het prima dat niet drinken en denk ik er zelfs niet meer elke dag aan. Vandaag hoorde ik dat mijn collega en ik (beide iets lagere opleiding dan de rest) dat we geen medicijnen meer mogen delen. Ik zet de medicijnen normaal voor zo 20p uit en deel ook. Nu mag uitzetten en delen niet meer. Dit terwijl ik juist steeds meer verantwoordelijkheden kreeg zoals wonden en de eindverantwoordelijke zijn in de avonden. Dat was behoorlijk wennen die extra taken en verantwoordelijkheden en een stuk harder werken. Maar ik was blij met dat mensen eindelijk zagen dat ik meer kan dan men mij nu laat doen.

 

En dan opeens het besluit van mensen van mijn niveau mogen het niet meer.......Zonder uitleg van degene die er vandaag was. Zij was boodschapper en mijn echte baas spreek ik morgen pas. In nood mag je alles opeens en heb je meteen heel veel verantwoordelijkheid om vervolgens niks meer te mogen als het hen uitkomt. Ik neem de verantwoordelijkheid altijd, ook voor het team dat al zo zwaar belast is.

 

Als ik zo kwaad ben, verdietig en misbruikt voel dan komt het idee supermarkt meteen weer op....zin om alles te verdoven. Net als vorig jaar toen ik geen verlening kreeg voor mijn opleiding. Het is daarom dat ik nu op dat tussenniveau zit en dan nemen ze me nog alles af wat mijn werk enigzins uitdagend maakt. Ik blijf maar malen over deze punten....gek wordt ik ervan. Ik wil slapen en niet meer denken.....maar ik wil niet gaan drinken. Ik red dit wel maar vandaag valt me echt zwaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Ietje, in de haast heb ik dat dan verkeerd gezien. Heel hartelijk bedankt! :rose: :rose:

 

@ Sowhat: wat een schrik. Gelukkig is de grootste schade aan de fiets.

 

@ Mai: grote knutselvrouw, maak er iets moois van! :)

 

@ Bollie: hoe is het met hondje? Ben je nog boos?

Ik zag vanmiddag hier een Berner sennen pup van 12 weken!  In de zijstraat ook een husky pup, maar die heb ik nog niet gezien. Smelt, smelt.

 

@ Wijfie: wat een opluchting dat er nu een oplossing is van J. Wel een goed plan om niet elke dag te gaan, zodat je ook eens tijd voor jezelf hebt. Of afwisselend 's avonds of overdag.

Misschien zijn er activiteiten waar hij aan mee kan doen?

 

@ Jen: heb je al wat gehoord?

 

Nu eerst aan de maaltijd. Tot later.

 

Lytse.

Mijn kruising ( teefje ) mastino mastiff / Labrador 10 weken oud , en al 12 kilo zwaar !

 

Het beestje gaat tussen 60 en 80 KG wegen 

 

Grotefoto-Y8CERXIW.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen enne... ik maak wel een potje espresso

voor de liefhebbers ;)

 

Sterk Voyager dat je op de dagpact staat.

dank je wel Joris! dat heb ik voor een groot deel aan jullie te danken. Toen ik me aanmeldde was ik nog helemaal niet van plan meteen te beginnen:)   Morgen wordt een spannende dag dan heb ik een record sinds jaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou ik doen? Ik kan op mijn werk misschien iemands functie overnemen, maar dan ben ik wel een beetje mijn vrijheid daar kwijt. Nu spring ik hier en daar wat in los wat op en ben als het er op aan komt nergens verantwoordelijk voor. Best een prima positie. Lastig ik weet het nog niet. Als ik het wel doe krijg ik echt veel meer stress, dat weet ik wel, dus er moet wat tegenoverstaan.

 

Maar ik mag nog even denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar dat is nog al lastig.

 

Voordeel kan zijn als ik dat goed onderhandel ik meer kan verdienen of meer vrije dagen

 

Maar nadeel is dat de werkdruk omhoog gaat.

 

Maar een nadeel kan ook zijn als ze een geschiktere andere persoon voor die plek

vinden dan dat er nu zit ik een deel van mijn werk kwijt ben. Want er zit een beetje dwaas,

en daarom vul ik hem aan zeg maar. Het is dus wat gecompliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert, gefeliciteerd, Agnieta, jij ook en fijn dat je me er even op attent maakt. En ach ik ben ook een slordervos aan het

worden. Dat maakt niet uit.

 

En denk je echt dat je bleus door die drie maanden komt? Dat kan toch net zo goed door iets heel anders komen. Gewoon

door wat je zoal meemaakt ofzo.

 

Ik kruip zo ook mijn bed weer in, het wordt hier koud in huis. Ik stagneer wat met de verbouwing en de helft van de radiatoren

in huis is niet aangesloten en dat begin ik toch wel te merken. Eens kijken wat het weekend brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap geniet eerst maar eens van het kompliment.

Men vindt jou geschikt, anders kreeg je dat aanbod niet.

En misschien is dat deel van jou dat een beetje bang is

voor verantwoordelijkheid/stress/druk  nog die oude Jaap

uit zijn drinktijd? Jouw basis is nu zoveel sterker.

Wie weet wordt het tijd om te kijken wat je echt waard bent,

en kun je naar een niveau getild worden zo, dat je er aan groeit.

in eigenwaarde, niveau, kracht en in je portemonnaie ook.

Voor je kollega's kan het ook een verbetering worden en....

delegeren kun je leren :rose: :rose:

de feli's alvast voor jou met deze kans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...