Yvonne Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen frummers. Tis nog vroeg en nog donker, maar de koffie staat inmiddels klaar. De dag mag beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Morgen Yvonne, lekker een bakkie doen daar heb ik nu echt zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Good murning Aicha. Net even in de achtertuin geweest om te kijken wat voor weer het is. Geen wind lijkt het en 5 graden en geen regen. Hopelijk houden we het droog, want ik mag vanmorgen geruime tijd buiten doorbrengen ik zat me net te bedenken dat ik vroeger altijd lekker mijn sigaretje in de achtertuin rookte. Wist ik gelijk wat voor weer het was als ik uit bed kwam. Ik mis dat best. Zowel dat in de achtertuin staan als mijn peukje. Nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 En dan ga ik nu aan de slag hier. koffie en thee heb ik in warmhoudkannen gezet. Tijd voor actie. Frummers, maak er een goede dag van, laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Hihi Yvon, kan me nog goed herinneren dat je altijd schreef dat je even buiten een sigaretje ging roken in de tuin 's ochtends. Dat je dat mist kan ik heel goed voorstellen maar je bent beter af als je niet rookt Het lijkt me nog wel frisjes buiten maar dat kan aan mij liggen hoor want ben nog steeds snipverkouden. Normaal gesproken heb ik het niet zo snel koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 goedmorgen all.. koffie en krantje dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 (bewerkt) Dank je Hots. Ik ben gelukkig. 23 november 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goede morgen! Dan serveer ik het ontbijt maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Zo dat ziet er lekker uit Mark. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 (bewerkt) Dank je Hannah. Wat ik ook zo fantastisch vind: ik had helemaal niet de behoefte om me de avond voordien te bezatten. 23 november 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen, Dagpact; Ietjefietje Agnieta Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Ik ben werken mensen tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen allemaal Afgelopen week werd het toch nog hektisch. Artsen bezoeken voor controle en de verwarmingsketel in Nederland ging kapot. Dus zo snel mogelijk een en ander geregeld, haar Nederland geraced en binnen de kortst mogelijke tijd (2 dagnen) was het probleem verholpen. Nieuwe ketel erin en het is weer lekker warm in de woning , daar. Op controle bij de dokter werd ik me dan toch zenuwachtig in de wachtkamer, dat heb ik lang niet meer gehad zo nerveus ineens en bang dat de uitslagen niet in orde waren. Maar god zij dank was alles in orde en kan ik weer een half jaar vooruit. Mark je moet maar een B&b beginnen, je schotel ziet er erg smakelijk uit. Jen veel sterkte met je sollicitatie, ik hoop dat het bedrijf de keuze op jou laat vallen. En weg ben ik ik op naar de koffie en krantje. Fijn weekend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Bol ,veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 goeiemorgen frummers beetje sombertjes buiten maar ik ga iemand helpen verhuizen en zal dus meer binnen bezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Verrek ik zie net dat je waarschuwingspunten kunt krijgen. t Moet niet gekker worden. dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Han al weer helemaal de oude? of alleen wat kommentaar betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Niet zo bedoeld meis ik moest m 2 x lezen eer ik m doorhad en dat was eerder ook vaak zo eerder een kompliment voor je dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Môgge. Rudy, mooi dat je weer een half jaar vooruit kunt. Die plotselinge aanvallen van zenuwen zijn verschrikkelijk, hè? Ze overvallen mij ook wel op de rottigste momenten.. Dan weet je dat je vertrouwen moet hebben, dat alles goed is zoals het is, maar dan ineens weer die intense onzekerheid.. hoe menselijk. De hang naar een leven op rolletjes is toch diepgeworteld, als het al niet essentieel voor ons bestaan is. Heb je nou nog steeds een verwarmingsketel in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Haha! Ik word weer de oude Koffie al lang en breed achter de kiezen Beetje omrommelen, ditjes, datjes De zon schijnt! Zo maar es naar buiten Beter hardleers dan nix leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Mogguh lijsters, dik in orde, Jenneke! Je gaat straks nog helemaal binnenlopen. Hier mag ik vandaag alle goten lekker leegscheppen, Ach, maar 'n dikke 60 meter. Is wel nodig, gister liep de zijgoot al over, allemaal blad voor de afvoer. Ladder erbij, dat ff weggehaald, nu de rest nog. De bladdeloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen,Dagpact;IetjefietjeAgnietaAlbert Lytse Wimmelt Mooie zaterdag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen, Dagpact; Ietjefietje Agnieta Albert Lytse Wimmelt Mark Mooie zaterdag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen Agnieta. Koh is was een bericht aan het terug schrijven heb ik op de verrkeerde knop gedrukt alles foetschie en de tijd ontbreekt me opnieuw te beginnen; Je houdt t antwoord tegoed. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden