water Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hallo mede-AdB-ers, Ik was hier lange tijd niet geweest, maar kom toch eens op het "nieuwe" forum kijken. Wat een verandering! Wel een lekker fris uiterlijk hoor, het kan weer heel wat jaartjes mee zo. Binnenkort eens een stukje bijlezen hier, ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Met mij gaat het nog steeds, al jaren, helemaal prima, tenminste wat het laten staan van de alcohol betreft. Iedereen een heel fijne dag gewenst, en natuurlijk felicitaties voor Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Water hoi. Je laat me mooi alleen staan kerel. Heb ik dat. Grapje hoor. Een groet en een mooie dag. Oh ja Soothe!! 22 november 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Goedemiddag allen, Voor Toine: Marc = helemaal niet MarK. Helaas de laatste tijd weinig gehoord van Marc. @ Aicha: van harte gefeliciteerd. Hierbij een mooie bos bloemen: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Ik wens je een goed jaar toe. @ Water: welkom op dit vernieuwde forum. Het geeft de burger moed om te horen dat het goed gaat met iemand die al langer droog staat! Lytse. 22 november 2013 bewerkt door Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 @ Hots: Jouw boodschappen doen beschrijft mijn ervaringen met mijn schoonmoeder zaliger. "Ze hebben alles weer veranderd!" was haar standaardkreet. Helaas voor haar dementeerde ze. Ik denk dat jij nog niet goed wakker was. Dat zo snel mogelijk langs de kassa willen zijn, herken ik van mijzelf. Boodschappen doen is niet mijn favoriete klus. Sinds manlief gepensioneerd is gaat hij met me mee en sjokt met het karretje achter me aan! Nu als een haas aan de slag, want ik ga straks weer naar de kleinkinderen, oppassen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Nog even terug. Voor de "oudere" leden: Suikertje is ook jarig vandaag. Jammer dat hij al een tijd niet meer hier schrijft, maar misschien kijkt hij vandaag op dit nieuwe forum om te zien of er aan hem gedacht wordt? Suiker: van harte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jaja, ik zag Suikertje. Dus Suikertje gefeliciteerd. Misschien ben je een 'meegluurder'. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Aicha, een stukje Bach voor jou. En wel een heel goed pianist. ( David Frey) Wat een touché en diep muzikaal inzicht+ blijheid. Een opgewekt iets. http://www.youtube.com/watch?v=oNKjyUBOWgM 22 november 2013 bewerkt door Ludwig Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik heb nog nog zoveel felicitaties mogen ontvangen Ben er een beetje verlegen van geworden. Iedereen hartelijk bedankt. . mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Paul een klein adviesje. als je er een pakje Bouillonsoep bij doet, smaakt het mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ludwig, wat een prachtig pianoconcert. In een kleine bezetting zoals ik het het liefst zie. En wat een geweldige pianist. Wat een mooi cadeau want deze uitvoering kende ik nog niet. Ik ben ook altijd zeer onder de indruk van de klavecimbel concerten van Gustav Leonhardt en dan met name de fuga's van Bach. Wat een ongelooflijk brein moet je bezitten om zulke stukken te kunnen componeren. Mijn dank is groot voor deze prachtige uitvoering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 http://youtu.be/NZdz0n7uFh0 wat een heerlijke lach, ben verliefd hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ag jé Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha elijk gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Nou Aicha, dan ook nog maar 1 van mij: Van harte! Joepie, weekend. Hehe. Wat een dag weer. Maar wel een blijk van waardering gehad. Een dik tevreden met mij. Tsjonge. Dat maakt weer wat goed. Jen hoe ging de tweede ronde? Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Paul een klein adviesje. als je er een pakje Bouillonsoep bij doet, smaakt het mmmmmmmm Een pakje bouillonsoep? Dat klinkt raar :-) Ik heb wel groentebouillon gekocht. En wortel, paprika, selderij, prei, bloemkool, broccoli, boontjes, kunstgehaktballetjes, kikkererwten, rode peper, gember en peterselie. En niet te vergeten: 2 nieuwe soepkommen Nu nog bereiden op mijn inductieplaatjes die Jut en Jul heten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Soms ook je pincode op bankkaart staan Sowhat.? Een heel gedoe om dat weer in orde te krijgen. Soms heb je geluk en is men alleen op geld uit en wordt de rest weg gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Wijfie je wordt momenteel wel met jezelf geconfronteerd, heftig. Zoeken naar oplossingen, stukjes verleden onder ogen moeten zien. Leren omgaan met iemand, je man, die ziek is en daar blijkbaar veel moeite mee heeft. Eigenlijk best wel goed wat er gebeurt, ik hoop dat je hierdoor dichter bij elkaar komt. Wijfie hou het klein, beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken. Bekijk het per dag. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik was nog vergeten te noemen dat er ook ui in zit en knoflook. Volgens mij kunnen er zo 10 porties de vriezer in :-) Jippie ! Helemaal net gemaakt in een nieuw aangeschafte soepkom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Paul , smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 vreemd......ik kan met de IE, op het forum, geen berichten verzenden. Is dat bekend of hier vaker voorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hey Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik ga maar eens een tukje doen en dan aan de avond beginnen. En dan naar bed en rutsch ik alslapende het weekend in. Gezellige avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) En nu Sowhat? Kun je zelf nog iets doen? Jij zal over de flos zijn zeg, bah. Sterkte meid. Ha Jopske is ook even langs geweest. Blij dat het goed gaat. o Sowhat ik heb je gelezen. 22 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hoi allemaal, Heb gewerkt vandaag en hoe. Veel al af gekregen, ben ik blij om. Snertweer vandaag, dus dat ga ik eten ook met extra worst. Straks Voice kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden