Spring naar bijdragen

herfst 22 november 2013


lidia

Aanbevolen berichten

Hallo mede-AdB-ers,

 

Ik was hier lange tijd niet geweest, maar kom toch eens op het "nieuwe" forum kijken.

Wat een verandering! Wel een lekker fris uiterlijk hoor, het kan weer heel wat jaartjes mee zo. :)

 

Binnenkort eens een stukje bijlezen hier, ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

Met mij gaat het nog steeds, al jaren, helemaal prima, tenminste wat het laten staan van de alcohol betreft.

 

Iedereen een heel fijne dag gewenst, en natuurlijk felicitaties voor Aicha! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

 

Voor Toine:  Marc = helemaal niet MarK.

Helaas de laatste tijd weinig gehoord van Marc.

 

@ Aicha: van harte gefeliciteerd. Hierbij een mooie bos bloemen: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Ik wens je een goed jaar toe. :heart:

 

@ Water: welkom op dit vernieuwde forum. Het geeft de burger moed om te horen dat het goed gaat met iemand die al langer droog staat!

 

Lytse.

bewerkt door Lytse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Hots:

 

Jouw boodschappen doen beschrijft mijn ervaringen met mijn schoonmoeder zaliger. "Ze hebben alles weer veranderd!" was haar standaardkreet.

Helaas voor haar dementeerde ze. Ik denk dat jij nog niet goed wakker was. :D

Dat zo snel mogelijk langs de kassa willen zijn, herken ik van mijzelf. Boodschappen doen is niet mijn favoriete klus. Sinds manlief gepensioneerd is gaat hij met me mee en sjokt met het karretje achter me aan! :heart:

 

Nu als een haas aan de slag, want ik ga straks weer naar de kleinkinderen, oppassen.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ludwig, wat een prachtig pianoconcert.

In een kleine bezetting zoals ik het het liefst zie.

En wat een geweldige pianist.

Wat een mooi cadeau want deze uitvoering kende ik nog niet.

Ik ben ook altijd zeer onder de indruk van de klavecimbel concerten van Gustav Leonhardt en dan met name de fuga's van Bach.

Wat een ongelooflijk brein moet je bezitten om zulke stukken te kunnen componeren.

Mijn dank is groot voor deze prachtige uitvoering.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul een klein adviesje. als je er een pakje Bouillonsoep bij doet, smaakt het mmmmmmmm :P

 

Een pakje bouillonsoep? Dat klinkt raar :-)

Ik heb wel groentebouillon gekocht.

En wortel, paprika, selderij, prei, bloemkool, broccoli, boontjes, kunstgehaktballetjes, kikkererwten, rode peper, gember en peterselie.

En niet te vergeten: 2 nieuwe soepkommen :)

 

Nu nog bereiden op mijn inductieplaatjes die Jut en Jul heten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie je wordt momenteel wel met jezelf geconfronteerd, heftig.

Zoeken naar oplossingen, stukjes verleden onder ogen moeten zien.

Leren omgaan met iemand, je man,  die ziek is en daar blijkbaar veel moeite mee heeft.

Eigenlijk best wel goed wat er gebeurt, ik hoop dat je hierdoor dichter bij elkaar komt.

Wijfie hou het klein, beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken.

Bekijk het per dag.

Veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...