Yvonne Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Morgen frummers, tis nog vroeg maar de dag is echt begonnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goedemorgen Vonneke, hier eerst koffie en dan weer on the road. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 drukke dag voor de boeg Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) Jan nu al druk blijkbaar... Dan maar even de slingers ophangen.... Trijsje, van harte meis. Ennu.... je zult zien.... je bent nog precies dezelfde als een dag geleden, hihi... Lekker genieten van vandaag. 20 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) Jep, onderhand alleen drukke dagen. Tis wel eens anders geweest! En jij? Trijsje, ik ken je niet maar Gefeliciteerd! 20 november 2013 bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goedemorgen, Dagpact: Kastanje Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ik ga er maar eens vandoor, heb de koffie en de thee in warmhoudkannen gedaan. Krijg de plaatjes van het koffiezetapparaat en een theepot opeens niet meer geplaatst, zouden teveel ruimte innemen? Ik wens iedereen die het nodig heeft sterkte. Ik gun iedereen het vermogen om de hele kleine mooie dingen om ons heen te zien En ik wens iedereen een fijne dag.. Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Mogge zeer gewaardeerde frummers, nieuwe site zie ik. Heb nog geen plaatje gekozen, weet niet goed hoe ik een foto drop krijg...haha Computerhenkie wenst jullie een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Hier ook altijd wel druk Jan. Tis niet anders, geeft niet. Kastanje ook een goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Dagpact; Kastanje Agnieta Ietjefietje Albert Lytse Trijsje, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Gister laat thuis maar dag 4 was ook droog....en wat was het lekker weer een te make-uppen zonder trilhand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goedemorgen jong en lui Fijne dag en vandaag nemen we die eerste NIET! DAGPACT Kastanje Agnieta Ietjefietje Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Moghu Frummels. Trijsje van harte gefeliciteerd maak er een mooie droge dag van. Dan is je verjaardag helemaal geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goedemorgen jong en lui Fijne dag en vandaag nemen we die eerste NIET! DAGPACT KastanjeAgnietaIetjefietjeAlbertLytseJoris Asje[/vquote] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Gaat even niet goed met mijn naam op de Dagpact zetten (heb het al 3x geprobeerd). Wie kan mijn naam er even op zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goedemorgen jong en lui Fijne dag en vandaag nemen we die eerste NIET! DAGPACT Kastanje Agnieta Ietjefietje Albert Lytse Joris Asje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Gezocht,mensen met zeer tolerant vermogen. Fijne hond aangeboden met zeer weinig irritante trekjes. Het eerste jaar gratis voeding. Overleg over terugname is niet mogelijk. hahaha die Hot toch. Daar geloof ik niets van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Is het toch nog gelukt, maar op een andere manier!? En mijn klokje doet het ook niet. Ik denk maar zo: " Een goed begin, is het halve werk". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Mogguh lijsters. Hier perbeer ik me weer het dagritme in te trappen, e het gaat wonderwel voor mijn doen. Zo eerst maar 's 'n bult hout uit het drooghok in de garage stapelen, er kan weer hard gestookt worden. Bram de stoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Mijn hond is gek op kattenpoep, ik ben gek op mijn hond. Moet ik nou ook gek zijn op kattenpoep? Net zoals: Piet past in z'n jas, z'n jas past in de koffer, dus Piet past in de koffer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Heerlijk hé Hots? Ik betrap mezelf er ook heel vaak op dat ik echt geniet van m'n dieren. Moghu Haddie Jen en Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Hoi Bol. En stokouwe Trijsje natuurlijk muchos feleicitados! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 goedemorgen allen, brrrrr wat is het koud.. vandaag maar even in de sauna.. eerst koffie en krantje fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Gisteren ook weer naar "Verslaafd" gekeken. Voor mij werkte het niet, zo'n opname omdat de familie het wilde.. voor mij begon het pas te werken toen ik het zelf wilde omdat het leven me totaal ontglipte.. toen iedereen me los had gelaten en ik op mezelf was aangewezen. Zo'n interventie zou me alleen maar in verzet brengen, misschien ondergronds, (helemaal als er ook nog zo'n hele tv-ploeg mee zou kijken) maar ik zou in verzet gaan. Tot iedereen me zo beu zou zijn dat ik uiteindelijk op datzelfde punt uit zou komen waar ik totaal ontredderd zélf de keuze zou maken het anders te willen doen. Niet onder druk van een tv-programma en allerlei mooie beloftes die ik uiteindelijk toch niet waar zou kunnen maken. Maar de show is een mooi portret van Jim Geduld, dat wel. Laat mooi zien hoe irritant gedreven een herstellend verslaafde kan zijn en daar herken ik dan weer een hoop van mezelf in.. Twaalfde Stap werk, de boodschap uitdragen naar de verslaafde die nog lijdt doe ik vaak ook nog veel te schreeuwerig.. Da's het enthousiasme dat voortkomt uit het gevoel bevrijdt te zijn van die enorme obsessie om te moeten drinken.. puur enthousiasme. Dat moet ik nog leren in te tomen. Niet schreeuwen en anderen proberen te kneden naar het model dat mij zo goed heeft geholpen, maar gewoon laten zien wat ik nu ben en mijn ervaringen meedelen als zijnde MIJN ervaringen.. Niet minder, maar beslist ook niet méér. Dan zou het een interventie worden. Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden