Soothe Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Dat denk ik wel Ietjefietje. Het kost inderdaad tijd. Ik was er geruime tijd echt niet blij mee. En nog ben ik niet altijd blij. Maar misschien ben ik van nature zo (een denkertje en tobbertje) Ik dronk mezelf een ander leven in! In ieder geval staan mijn slechte momenten nu in de schaduw bij mijn drinkgelagen. Dus blijf ik maar zo. Je kan niet alles hebben in het leven. Het is een stukje acceptatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Opgedragen aan iedereen die zich aangesproken voelt http://www.youtube.com/watch?v=gfLD-7bCtME Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Asterix, Beter een dikke kop van het eten dan een rooie plofkop van het zuipen! Maar als je het drinken kan laten en het eten matigen is dat natuurlijk helemaal prima. Typefoutje... Morgen, morgen begin ik met minder te snaaien...hahaha....standaard verslavingskreet denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ja Mai afhankelijkheid, zoiets. In ieder geval niet een gewoonte. Gewoontes laten zich met wat pijn en moeite ombuigen. Regelmatig brengen we verandering in onze gewoontes aan. Afhankelijkheid is andere koek. Maar...het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Ooit was ik zo ver dat ik me pas "normaal" voelde als ik gedronken had. Niet eens super goed, nee, gewoon normaal. Zonder drank zat ik in de hel. 17 november 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Yep! Herr Ludwig... Ik wou net zoiets schrijven Ben gelukkig altijd omringd door mensen, die dat zien Ze komen op mijn pad ik laat toe in openheid Als het even meezit Klimmen, klauteren we wat af Samen, spelen we het leven En das mooi! Het houdt vanzelf een keer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ooit was ik zo ver dat ik me pas "normaal" voelde als ik gedronken had. Niet eens super goed, nee, gewoon normaal. Zonder drank zat ik in de hel. Ik herken in bepaalde mate wat je bedoeld Toch heb ik beide ontmoet (ik bedoel met,-en zonder drinken, gewoon) Alles kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Proficiat Ietje! Het klinkt alsof je een schat van een man hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 klasse Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 KIJK!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Dit probeerde ik te vermijden met drank. http://www.youtube.com/watch?v=ZD_lgQbqIpI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Super Ietje! En het klinkt inderdaad alsof je een schat van een man hebt. Geef jezelf en hem maar eens een dikke knuffel! Ik meld me voor vandaag weer droog af en ga nog wat lezen in de Helleveeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ik wil gewoon zeggen dat ik de frans mannen verslagen heb Geeft me vertrouwen om het langer vol te houden. Gek dit nieuwe forum al mijn pb´s weg, maar oké misschien was dat wel goed voor mij. Nu geen rust om het allemaal uit te zoeken, doe ik wel wanneer ik weer mee wil doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Morgen weer terug sporten Weet wat goed voor me is Back home. Frans Mannen verslagen? Good! CU Spud en de rest Geen idee hoe het zit met PB's Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ietje, wat goed dat je het open gegooid hebt. Het is zo eenzaam, zo 'n groot geheim. Ik betrok mijn man er vroeger ook niet in en hij had dus geen idee hoe hij me kon steunen. Hij voelde zich buitengesloten. Morgen samen op het dagpact. Ik heb het droog gehouden vandaag. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Way to go, Ietje! Harstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ha die captain ff truste zeggen houd je roer recht he sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Will do, sweet Lady. Moet nog 1 naggie werrukhu, dus ben er alleen zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 http://youtu.be/pU7uN8HllcQ pfffffffffffff ik kan het niet, met clip......... Maar iag, slaap lekker, en srerkte voor al wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 @Ietje Ben trots op je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden