Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Overigens heeft het mij ook een paar keer proberen geduurd voordat het mij lukte om in een vrouw te 'veranderen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kohtje ik speel een spel,maar waardeer jou oprechtheid,ik blijf de clown,dat is mijn manier om mezelf in stand te houden. De mopperaar. Als je maar oprecht in jezelf gelooft en daarnaast ook in het leven blijft geloven, Hot. Zonder moppersmurf is het smurfendorp niet compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Trouwens nog iets. Ik las dat er wat mensen het lastig vonden om steeds naar boven te scrollen. Dat is niet nodig want onder aan de pagina staat (wel heel onduidelijk) een pijltje die naar boven wijst. Als je daarop klikt zit je bovenaan de pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 hahahahaha ik heb mijn limiet bereikt voor vandaag met positieve stemmen!!!!! Hoezo, het moet niet gekker worden? -gniffel- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemiddag allen, @ Bollie: je lichtgroen is lichtgevend! Ik hoop dat je net zo'n lichtende dag hebt! @ Joris: wat goed man die lange reis met al die activiteiten. Dat je ook nog een oplossing voor je huis hebt gevonden is helemaal top. Wordt een "ontdek jezelf" reis. Ik hoop dat het je ook dan lukt om AdB te blijven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wijfie, wat jammer dat je weer drinkt meis. Ik kan het heel goed begrijpen maar je weet dat het je problemen niet oplost. Zo raak je nog meer in een neerwaartse spiraal en dat wil je toch niet. Als het je lukt probeer er dan zo snel mogelijk weer mee te stoppen lieverd. Asjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Waar zie jij dat pijltje aich?? En ook vernieuwen bv, ik kan dat alleen met F5 nu? Jaja , je mag per dag maar een paar , beperkt aantal dingen "leuk" vinden. Wijfie, iedereen doet natuurlijk wat ie wil, maar citroengenever op nuchtere maag??? Weet niet of dat nu wel zo n goed idee is...; Sowieso al geen goed idee maar dat is jouw beslissing. 15 november 2013 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Marjo, gisteren kon ik helemaal niet 1 keer positief stemmen. Had bij voorbaat al te veel geliked. Vandaag lukt het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 wijfie, lekker hier alles van je afschrijven. Je kan het zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dan maar zo... VM, ik word vrolijk van je oranje Kenny ken-nie-dood is dat het pijltje dat -vaag- naar rechts wijst? gister een hersentest gedaan ben nogal rechts-brainig Niet best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Heb je al iets gegeten, wijfie? Een kennis noemde me gisteren "aardig". Dat overkomt me zelden. Ik weet niet eens of ik het een compliment vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Aich, anders zou ik je liken... Grappig! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Jen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ha VM1, Helemaal onder aan de pagina, onder het aantal 'gebruikers' staat in het blauw: Wijzig thema, Nederlands, etc. Op die zelfde plek in een overigens ook blauwe balk staat naast het laatste woord: Help een heel onduidelijk wit pijlte in een grijs rondje. Als je daarop klikt wordt die paars en springt de pagina naar boven. Pfffffffff Had ik ook vandaag pas ontdekt hoor. Dylan en VM1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Krijg je ervan tactive beperkt liken... Pff!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Hahaaaaaaaaaaaaaa Thx Aich!!! Heb em! Daar "spendeer" ik een like aan! Wilde bijna spontaan een liedje voor je opzetten , maar ja...... 15 november 2013 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Nou Marjo dat heb ik jouw maar even geliked. En het is niet het pijltje wat vaag naar rechts wijst. Hij wijst naar boven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hi Vlaamsmeisje, dat vind ik nou nog eens lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Oh! Nou zie ik hem! Gewoon onderaan in het midden Ja, Wijfie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mopper maar lekker hoor hots.Ik vind dat eerlijk gezegd wel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 weet iemand of jopie nog aan het forum deelneemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Toine hoi, Neen Toine ik sport niet. Ik beweeg wel. Behoorlijke wandelingen met Woef. Beetje fietsen. Drank heeft het hart wat beschadigd. Ik wil niet dood ter aarde storten. En... toch wel verstandig dat je weer meedoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Halloa Alles okay met moi Fijne dag vandaag en het leven bevalt me ook wel. Vandaag wel weer even groene pil nemen. Fijn weekend xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Heb zojuist nog even wat oude avatars zo goed en kwaad als dat gaat bewerkt. Te vinden onder de vraagtekentjes in m'n onderschrift. Mocht ik er nog meer/andere moeten doen dan hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik lees nog wel mee maar heb net besloten dat het nieuwe forum voor mij een mooi moment is om te stoppen met actief schrijven. ik heb weinig nieuws meer bij te dragen. Jammer, Jopie. Wie heeft er nou wél iets nieuws bij te dragen? Alcoholisme cq verslaving is inclusief alles wat dat met zich meebrengt, al bijna zo oud als de mensheid. Maar er zijn altijd mensen (zoals ik) die oude dingen voor het eerst horen.. en dan is er dus wél altijd wat nieuws. Elke dag is nieuw, ook al is er niets nieuws onder de zon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden