Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Haaa... ik ben weer lekker dat onpersoonlijke lineaaltje met twee potloodjes. (Met dank overigens aan Dylan..). Vooral voor mezelf lekker vertrouwd. Ik had dit icoontje al vanaf het begin in 2006. Ook de naam Kohtje verander ik niet. Mijn leven is totaal veranderd in de jaren dat ik hier schrijf, maar ik heb in het echie ook m'n naam niet veranderd. Ik heb me dusdanig met de naam Kohtje geïndentificeerd dat ik mezelf soms zelfs in meetings per ongeluk wel eens voorstel met: ik ben Koh en ik ben een verslaafde... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ludwig.. goh.. Ludwig die maar wat met me dolt en me een toffe peer noemt! Wat een eer. Maar ik waardeer het wel hoor, Ludwig.

Ludwig, je mag me als vriend toevoegen, al heb ik geen idee wat je daarmee bedoelt, Ludwig.. kom je dan regelmatig op de koffie of zo??

Ludwig, Ludwig, Ludwig, Ludwig.... ik schrijf die naam maar vaak achter elkaar om 'm een beetje te laten bezinken. Ludwig. Ludwig, Ludwig.. 

 

Nee, 't lukt me nog niet helemaal om achter de naam Ludwig een goede vriend te zien. Komt wel goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hotje, niet meteen zo negatief a.u.b.

Het nieuwe forum gaat vanzelf wel weer wennen en de weg moet terug te vinden zijn.

Heb je geen TomTom? Kan ik je helpen de weg terug te vinden? 

En vooruitgaan hoort bij het leven en ik weet uit ervaring dat het een pijnlijke aangelegenheid kan zijn.

Heb je al een maatje?

Ik heb namelijk het idee dat je te weinig gevoelens met iemand kan delen.

Maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.

Een dikke knuffel van mij en onthoud het dat ik vaak aan je denk hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hotje, blijkbaar heb je nog niets gelezen van wat er op het nieuwe forum geschreven is want dat jij bij je avatar je gegevens kan zien was voor

veel mensen een grote schrik.

Ook voor mij. Maar alleen jij kunt die gegevens zien en de rest van de forumleden niet.

Dus weest gerust 'haat smurf'. :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel met je mee, hottentottensoldaten. Ik herken het gevoel van haat tegenover alles wat ik niet kon bevatten. En ik had nogal wat om te haten, ik kon het hele leven niet bevatten. Het hele leven leek zich tégen me te keren, leek mijn eigen leven steeds te dwarsbomen. Alles en iedereen leek er op uit te zijn het vooral MIJ moeilijk te maken. En dat was natuurlijk ook zo, vanuit mijn perspectief gezien. Ik was perfect, maar ik had geen zin om me steeds maar aan andere omstandigheden aan te passen. Bluuuuuhhhh... rotwereld.. 

 

Nou ja, kort gezegd komt het er op neer dat ik me uit deze egocentrische manier van denken heb gewurmd en tot de ontdekking kwam dat het makkelijker is om mezelf aan het steeds veranderende leven aan te passen, dan te gaan zitten mokken dat niemand ook maar een greintje rekening hield met die zielige, starre, perfecte Koh. Wat weer niet wegneemt dat ik af en toe nóg wel eens denk: Pffffff, komt er nou nooit een eind aan al die vernieuwingen?  Maar ik realiseer me dan dat juist die constante stroom van verandering/vernieuwing me in beweging houdt, me doet beseffen dat ik deel uitmaak van het leven, en dat juist die beweging me steeds boven mezelf doet uitstijgen en mezelf doet verbazen.. Dat is het wonder van het leven voor mij. Meer heb ik niet nodig. Liever actie dan apathie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

 

ik heb al wel een "punt"!

Weet alleen niet hoeveel je er mag hebben, weet wel tot wanneer ik wat niet meer "mag". :)

 

Hot! Komt goed! Wat Koh al zei, vernieuwing houdt je in beweging.

 

Mai dank zij Dylan gaat het lukken met je nieuwe afbeelding!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...