Spring naar bijdragen

zaterdag 8 maart 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen ADBers,

Ja ik doe zeker weer mee, vandaag drink ik niet.
Vannacht heb ik heel slecht geslapen, mijn voet doet vreselijk zeer,
helaas is nu het vermoeden dat ik dystrofie heb, er kan niet vastgesteld worden hoelang het gaat
duren eer het is genezen.
Ik voel mij er verdrietig over, het feit dat ik niet goed kan lopen daar kan ik nog wel mee omgaan,
maar dat het mijn werk ook in gevaar brengt, daar maak ik mij wel ongerust over.
Ik zal me er bij neer moeten leggen dat mijn herstel niet zo verloopt als ik gehoopt had.
Dinsdag begin ik met fysiotherapie en aan de hand daarvan wordt bepaald of ik ook nog
medicatie nodig heb.
Eigenlijk ervaar ik het als een domper, ik was blij weer aan het werk te kunnen,
nu is gebleken dat ik hier lichamelijke beperkingen bij heb, is het onzeker hoelang het duurt voor ik in
weer in mijn eigen functie kan beginnen.
Gisteren heb ik een gesprek met mijn leidinggevende gehad en te horen gekregen dat er alleen
volgende week nog vervangend werk voor mij is.
Diep triest, je wil graag meewerken aan herstel, echter als er geen mogelijkheid is om op een
goede manier te reintegreren wordt het wel erg lastig.
Dinsdag heb ik een gesprek met de bedrijfsarts ik hoop dat hij mij duidelijkheid kan verschaffen.
Maar ik laat me niet uit het veld slaan, ik ga door op de ingeslagen weg en dat is niet drinken
en alles toch positief blijven zien.
Ga lekker van mijn weekend genieten, lezen, filmpje kijken en mijn voetje rust geven.
Ben heel erg blij dat het mij toch lukt te ontspannen en niet in paniek te raken.
dat is toch een enorm pluspunt en is in het verleden wel anders geweest.
Niet alles kan altijd gaan zoals ik gehoopt had, dat zal ik nog vaker tegenkomen,
dat ik nu beter mee om kan gaan met tegenslag zie ik als een enorme winst in mijn proces naar
herstel.

Ik wens jullie allemaal een fijne en droge dag toe.

typefout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina

wat vervelend voor je! Je was net zo lekker weer positief aan de gang en nu dit!
Laat het je niet in paniek brengen, het leven geeft en het leven neemt en misschien gaat er op deze manier wel weer een andere deur voor je open mocht deze deur helaas voor je dicht gaan.
Maar dat is gelukkig nog niet zeker.

Joann
Wat fijn om te horen dat je kompas je uit het donker gered heeft en vooral AKTIE de juiste boodschap was.
Ik had vooral veel aan dit stukje in je schrijven

quote:


Nu houd ik me soms nog krampachtig vast, bang om uit te glijden.......maar langzaamaan begin ik te beseffen dat dat krampachtige vasthouden

ook juist kan leiden tot vallen.



En hier moet ik dus ook verandering in brengen..gewoon DOEN en niet zoveel angst hebben voor dingen die nog niet zijn gebeurt. Ik heb dat in het normale leven ook niet zo maar wel naar het werken toe. Ik ben te bang dat ik weer helemaal ga voldoen aan wat mensen van me verwachten zonder er bij stil te staan of het misschien teveel voor me is.
Ik zou het fijn vinden als je af en toe kan berichten hoe je daar mee om blijft gaan..dat niet krampachtig vast houden.

Pipi..zo zie je maar weer...het komt niet altijd van Marktplaats.....wie geeft ....wie ontvangt...en jij zult voor jouw vriendin ook wel weer een bijzondere vriendin zijn.

Rufus...fijn om te horen hoe het met je gaat en dat je nu officieel uit de kast komt. Hoe gaat het met je andere aktie??

Voor een ieder die het interesseert...er zijn al 6 verhalen helemaal af en nog enkele in de maak. Sommigen zijn weer afgehaakt maar het voelt toch echt alsof het boek echte vormen aan gaat nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja alle aan alle vrouwen van het forum...het is vandaag Internationale Vrouwen Dag...
dus verwen je beste vriendin/zus/moeder.
Ik wordt vandaag verwent met een lekkere lunch en een verrassing tijdens het winkelen door mijn beste vriendin...maar het kan natuurlijk ook met dat languitgestelde telefoontje of een verrassings bezoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen! En natuurlijk doe ik mee. Een dag niet gedronken is een goede dag, en hoe meer goede dagen hoe minder slechte dagen... nou ja, niet zachter maar wel zuiverder, zoiets... ;)

Ja Safi, precies dat stukje van Joann sprong er voor mij ook uit. Loslaten is echt de sleutel van jezelf zijn. Ik ben ik, ongeacht het systeem om me heen.
En wat je zegt: "Ik ben te bang dat ik weer helemaal ga voldoen aan wat mensen van me verwachten zonder er bij stil te staan of het misschien teveel voor me is." dat snap ik ook wel, dat is een angst gebaseerd op vroegere ervaringen, maar aan de andere kant: je zult nooit van iemand een salaris ontvangen omdat je zo lekker jezelf kunt zijn. Als je een baan hebt, dan wil die werkgever graag dat jij een bepaalde funktie vervult, en daar betaalt hij/zij jou voor. Dus ben je in die uren iemand die hij/zij wil wie je bent, en daar is niets raars aan. Ik zeg ook altijd: "ik doe gewoon 40 uur per week net of ik ook normaal ben". Maar ja, ik ben nou eenmaal blij met mijn humanistisch/calvinistische opvoeding. ;)

Trouwens, wanneer is het Internationale Mannendag? :D

Pippi, ik probeerde het "groter dan of gelijk aan"-teken tevoorschijn te fröbelen, maar ik heb 'm nog niet gevonden. Je weet wel, een > met een = er onder... ben bezig met een dingetje over de Tweede Wet van de Thermodynamica, dus wiskundige formules. Ach, 't zit ergens, ik leer het wel...

En o ja, echt waar mensen, stoppen met een verslaving is het allermooiste kado wat je jezelf kunt geven...
dus hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een kindeke geboren op aard... jawel, het is een gezonde meid en alles is goed gegaan. We hebben foto's gekregen via de mail.
Leuk Safi dat jij nu net opmerkt dat het vrouwendag is, en dat op deze dag een mooie meid is geboren.
Ik wil tevens mijn verontschuldiging aan bieden aan Rufus, en aan anderen die zich er misschien aan hebben gestoord. Ik realiseer me vaak niet dat het voor een ander misschien wel een hele stap kan zijn om "uit de kast te komen". Juist omdat het mij zo weinig uitmaakt of iemand gay of lesbo of hetero is. Het gaat toch om jou als mens. Maar ik heb natuurlijk, 90% hetero zijnde, gemakkelijk praten, want op dat vlak tenminste redelijk acceptabel voor de wereld.
Albi ik weet niet precies wat dystrofie is, dat is toch het krimpen van spieren? Dat gebeurt toch altijd als je een tijd in het gips hebt gezeten? Wel vind ik dat jouw werkgever erg hard is. Je hebt je voet niet voor je lol gebroken. Ik hoop dat je dit weekend je zinnen kan verzetten en even lekker aan jezelf kan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: wat een nare toestand. Dystrofie is niet al te best, maar komt wel goed. Ben alert daar met je baas. Let goed op dat ze je niet proberen eruit te werken. Vasthouden. En raad vragen bij... b.v. wetswinkel. Er zijn hier genoeg mensen die je hierover advies kunnen geven. Ik heb het hier meegemaakt hoe iemand het bedrijf uit gewerkt wordt. Zorg dat je afspraken op papier hebt, dek je zelf zo goed mogelijk in. Niet zomaar vervangend werk doen, en zeker niet nemen dat ze nog maar een week werk voor je hebben. Dat is nonsens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Dadelijk komt mijn pianomaat, maar wou jullie toch even al het goede voor deze dag wensen.
Vroeger verzette ik dan mijn fles wijn in de keuken naar een andere hoek, buiten zicht. Terwijl we dan bijkletsen liep ik regelmatig naar de keuken om een slok te nemen. Dat ligt gelukkig achter me. Al weer een hele tijd zit ik samen met haar op de bank te keuvelen en ga alleen naar de keuken om koffie bij te halen. Veel gezelliger nu.
Ik hoop straks meer in stemming te zijn om hier te komen keuvelen.

Sandra,
Volgens de kalender bij thema's ben jij inmiddels al zeven maanden adb. Gefeliciteerd!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;)

Ook vandaag is er geen haar op mijn hoofd dat gaat drinken, behalve koffie, fris en evt. andere alco-vrije dranken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Tina,
ik heb het even opgezocht op internet, maar dat is balen! Gelukkig blijkt wel dat het overgrote deel geneest! Hou je daaraan vast. Uit je berichtje spreekt wel vertrouwen, maar ikzelf weet dat je zoiets ook kunt schrijven, terwijl het tegendeel het geval is!
Hou vol! Je bent zo goed bezig! Wees alert bij je werkgever! En ik hoop toch dat je kunt genieten van het weekend!
:heart:

Vie,
gefeliciteerd met je kleindochter! Hoe heet ze?
Positief nieuws in deze voor jou bange dagen!
Sterkte!

Safi,
geniet van je verwendagje! Lieve vriendin heb je! Maar jij bent ook een heel goede vriendin voor haar en voor de mensen hier!
Fijne dag!

Rufus,
fijn je gelezen te hebben. Goede berichten!

Marion,
als je meeleest....:heart:

Charlie,
:heart:

Simona,
je bent goed bezig! Ga zo door!

Sandra,
gefeliciteerd met 7 maanden ADB! :present:

Corinne,
fijne dag, probeer er van te genieten!

Ikzelf ben weer wat vrolijker opgestaan. Gisteren een enorme aanvaring (het werd bijna fysiek) met de dochter gehad en ze heeft na een uur haar excuses aangeboden. Dat is heel bijzonder voor haar en dat hebben we ook naar waarde kunnen schatten, al hebben we er ogenschijnlijk kalm op gereageerd.

Verder zal het een kalm dagje worden met allerlei HH klusjes. Manlief vertrekt morgenochtend vroeg.
Ik vind het niet altijd prettig, maar ik ben niet meer bang als hij weg is. Ik drink vandaag niet en ben vast van plan ook dat de komende dagen niet te doen.Voor degenen die hier wat langer zijn, die weten hoe angstig ik was toen mijn man op zakenreis was en ik moest de eerste keer alleen thuis blijven!
Ik ben zoveel sterker geworden op allerlei vlakken, ook al merk ik dat zelf niet!
Reden? De eerste laten staan, een geweldige beslissing van mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra...WOW 7 maanden al!!
Echt super nieuws en wat ontzettend goed van je.
Hoe gaat het met je woede tegenwoordig??

Corinne..veel plezier met je pianovriendin vandaag..is er ook iets lekkers bij de koffie??

Vie...wat een mooie dag voor een nieuw meisje op aarde....gefeliciteeerd .... ook voor J. !

Blacky ik herinner me opeens dat Ying gisteravond toch weer goede maatjes met je is geworden...wat een opluchting!

Water,,,ik hoor je....loud and clear...mijn probleem is dat ik heel snel teveel ga doen op mijn werk omdat ik het werk ZIE...en graag 'please'...dus dan doe ik al heel snel veel te veel...maar dat ga ik nu eens een keertje niet doen...en ik ga proberen om het juiste baantje te vinden wat beter bij mijn persoonlijkheid past.
Maar je hoort het...ook hier AKTIE in the air!!

Fijn weekend allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig, ik doe vandaag ook weer mee.

Rufus, ik heb gisteren niet op je bericht gereageerd, maar heb het wel gelezen en het heeft door mijn gedachten gespeeld. Van ons drieën was jij denk ik toch degene met de meest dringende redenen om te stoppen met drinken, want je leven was er letterlijk mee gemoeid.
Hoewel, in iets minder dringende mate geldt dat natuurlijk voor ons allemaal. Ook ik bevond me destijds op een omslagpunt. Ik voelde heel duidelijk aan dat als ik door zou gaan zoals ik de laatste jaren bezig was, er binnen een jaar dramatische dingen zouden gebeuren. Ik zou niet meer in staat zijn mijn werk te doen, in grote financiële problemen belanden (want ik kon al die wijn die ik dronk, al was het de goedkoopste, helemaal niet betalen) en mijn lichamelijke klachten zouden al snel uitgemond zijn in serieuze gezondheidsproblemen. Daarom had ik me ook aangemeld voor de internetbehandeling.
Maar ook voor mij was het de aansporing van een forumlid, opgeteld bij de steeds duidelijker zekerheid dat ik niet in staat was te minderen, die mij uiteindelijk deed besluiten enkele maanden helemaal te stoppen met drinken. Daarna zou ik wel weer verder zien. Het was het beste besluit dat ik ooit had kunnen nemen.
Ik ben blij voor jou om je nieuwe puberteit, en blij dat je eindelijk volledig uit kunt komen voor wie en wat je bent, en daar trots op kunt zijn. Je hebt reden om trots te zijn!

Albertina, sterkte met je voet. Ik hoop dat je veel baat hebt bij fysiotherapie, want dystrofie is een heel vervelende aandoening, die helaas ook nog een behoorlijke tijd kan duren. Je werkgever mag je om deze reden niet ontslaan, maar ze kunnen je helaas wel dwingen om in het kader van je reïntegratie werk te doen dat je helemaal niet leuk vindt. Laat je goed informeren door de bedrijfsarts! En neem de tijd om te herstellen, want te snelle overbelasting kan heel vervelende en langdurige klachten geven.

Allemaal een fijne dag vandaag. Ik ga zo eens kijken hoe het met de ontlasting van mijn hond is gesteld. Hij heeft al een paar dagen diarree. Volgens mij las ik eerder deze week hier dat meer huisdieren hier last van hebben, klopt dat? Ik vraag me af of er een virus heerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor de felicitatie Gem! We zijn erg blij maar ook een beetje verdrietig dat we haar niet in het echt kunnen zien omdat ze in Sao Paulo is geboren. Haar naam verklap ik maar niet, ik moet een beetje rekening houden met de privacy van mijn lief. Het is in ieder geval een nederlandse naam, hoewel de moeder een zuidamerikaanse is. We hebben wel een videofilmpje gekregen waarop ze gaapt, je weet wel, zoals babies dat kunnen doen. We zaten allebei met tranen. J. heeft alvast voor april een reis naar Zuidamerika geboekt, ik hoop zo dat ik mee kan!
Verder drink ik vandaag ook niet, en ik wens iedereen veel sterkte om het drinken te laten en veel van jezelf te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi jij ook dankjewel voor je felicitatie. Ik vind het prachtig dat deze meid op vrouwendag is geboren. Wat mij betreft, ik ben niet meer nerveus voor maandag. In het licht van een nieuw leven lijkt alles zo marginaal. Het klinkt misschien sentimenteel, maar ik lees de laatste tijd toch een beetje in de bijbel. Dan kun je relativeren. Liefde vraagt geen offers, liefde is zonder oordeel, liefde geeft zonder te vragen. Zo denk ik er maar over, en verder geef ik het over aan een hogere macht. Het zal wel goed zijn zoals het is. Al zou ik heel graag mijn nieuwe kleinkind zien... dus toch een paar egoïstische gedachtes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh,
zo'n gaap van een baby!!!! Ik weet zo goed dat toen mijn dochter voor het eerst gaapte! Geweldig!
Zo bijzonder dat zo'n kindje dat doet!
Ik hoop dat je mee kunt Vie in april! Dat is wel iets moois om naar uit te kijken!

Anna/Soothe,
fijn weekend. Beterschap voor de hond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dank voor jullie fijne reacties, die doen me goed!

@Anna, nee je bent niet hard! Je had alleen eerder door dan ikzelf hoe het in elkaar zat.
je hebt geprobeerd me dat uit te leggen maar ik moest het zelf ontdekken, toen viel het
kwartje pas en kon ik dingen veranderen!
Goed om te lezen hoe fijn jij en Soothe het samen hebben, geniet ervan!

@Vie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter!

@An, je hebt gelijk het is inderdaad heel erg eenzaam in de put.
Maar toch hoeft dat niet, je merkt hier zelf dat er meer mensen zijn die weten wat het is om
in de put te zitten. Herkenning en erkenning van je emoties/gevoelens maakt de weg naar boven vrij!
Je moet het uiteindelijk allemaal ZELF doen, maar je hoeft het niet ALLEEN te doen!

@Water en Safi,

Dat krampachtig vasthouden komt voort uit niet terug willen naar de bodem van de put.
Maar van krampachtig vasthouden krijg je kramp en moet je wel loslaten...!
Voor mij betekent dat dat ik moet accepteren dat ik soms een stapje terug omlaag moet
voordat ik weer verder kan.
Concreet gebeurt dit bij mij als ik nieuw gedrag nog niet in alle situaties kan toepassen,
eerst probeerde ik dan uit alle macht vast te houden (vanuit angst voor de bodem).
Maar dat is niet houdbaar, nu laat ik voorzichtig los en stap gewoon een stukje terug naar beneden.
Het nieuwe gedrag is dan blijkbaar nog niet genoeg verinnerlijkt om eigen te zijn!
Het komt eigenlijk neer op drie stappen vooruit en 2 stappen terug, dan is er nog steeds vooruitgang.
Dat is acceptatie van het feit dat je nieuw gedrag al wel kunt bedenken, beredeneren maar nog niet altijd kunt toepassen!
En voor mij betekent dat loslaten van streven naar perfectie om de goedkeuring van anderen te krijgen.
Ik mag fouten maken, ik mag worstelen met nieuwe dingen zolang ik maar wil blijven proberen!
En nuchter werkt dat een stuk beter omdat ik nu eerlijk kan kijken naar mijn eigen gedrag!

@Corinne,
Dank je wel! Blijf vertrouwen, we komen er wel!

@Gem,
Sterkte met alles wat er speelt rondom je dochter!
Laat je er niet door uit het veld slaan, ze heeft zelf ook verantwoordelijkheid voor haar eigen leven!

@Rufus
Wat dapper van je om hier op het forum zo uit de kast te komen, bewondering!

@Tina,
Ik hoop dat je baas inziet dat jij hier zelf ook niet voor hebt gekozen,
sterkte met de situatie en beterschap voor je voet!

@Charlie,
Kom op, je hebt de laatste tijd laten zien hoe sterk je bent als je niet drinkt!
Drinken lost relatieproblemen niet op, dat weet je zelf ook wel!
Tijd voor aktie.....en niet drinken zou de eerste aktie moeten zijn.

Zo en nu is het hoogste tijd voor aktie van mezelf!
Er is nog veel te doen voor vandaag, en drinken hoort daar niet bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè ik begin een beetje boven water te komen. Op advies van medisch onderlegde vriendin toch maar even een dosis(je) lichte pammen gekregen en de dag is wel een stuk minder dramatisch moeilijk.

Heb erg gelachen vanmorgen om De Stamgasten in de krant.

http://image62.webshots.com/56...03164932HvgZiM_fs.jpg

Kids zijn naar de hokkie dus even aan de koffie. Pfffffffffff...... dat verwerkingsproces vreet wel energie.

O ja de kids gaan niet naar Exje want Nieuwe Geliefde heeft een Verkeerde Mossel gegeten en spuugt haar matras uit bed dus Exje moet zorgen voor Nieuwe Geliefde en voor Nieuw Wurm dan zijn Hans en Grietje een beetje veel erbij.

In de gauwwigheid zag ik dt Vie wéér oma is, proficitat :present: en nu ga ik sensejojen en lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann..bedankt voor je uitleg...het doet mij beseffen dat ik op de juiste weg zit, want door vrijwilligers werk et doen ben ik in aktie aan het komen end oor tegen de Sociale Dienst te zeggen dat ik aktie wil wordt ik wel gedwongen om ook nog meer aktie te ondernemen.
Drie stappen vooruit en twee terug en toch vooruit komen.
En je kan het leven ook niet dwingen en je moet gewoon roeien met de riemen die je hebt!
Maar roeien zullen we!


Nou moet ik me haasten voor mijn verwen sessie!!
Later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb,ers,
als eerste aan water hier was het den 29 ste februari mannen dag van radio Q .
rufus fijn je te lezen en ook fijn te lezen dat je uit de kast gekomen bent , ik heb het hier een poosje geleden ook gedaan , ik denk dat sommige niet weten wat een ppfff dit voor mij was , ik bedoel hiermee dat het voor mij persoonlijk hart stikke moeilijk was .
joaan heel mooi vanuit de bodem van je hart geschreven , het heeft een mens moed allez mij tenminste.
vie enhora buena con el naciemiento de tu nieta :present:
gem ik vermoed dat het een fijn gevoel heeft dat je dochter het goed gemaakt heeft , bestaat iets over ga nooit heen , zonder kus , ga nooit heen zonder knuffel ppff en dan krijg ik het weer moeilijk .
heb al veel gedaan in huis , aquarium uit gekuist , gezogen , was geplooid , kattenbakken ververst doe ik tegenwoordig met kranten die door de versniperaar geweest zijn , goedkoop en licht van gewicht hum hum gierige belg ;)
autoke is al gevuld , japans tapijt er in , ladder en nog allerlei huisraad
ben nu wachtende op mijn vriendin , die momenteel bij de moeder is , nadien vertrekken we naar zee maar ik breng haar morgen terug naar huis hoeft ze de trein niet te nemen.
voel mij niet al te lekker in mijn vel diarree en veel pijn aan mijn been vermoedelijk toch iets pijn gedaan door van de stelling te vallen ??
corinne geniet van je vriendin .
albertina veel sterkte :present:
safi geniet van je vriendin
an beetje bij beetje , dag per dag komen we er wel .
lieve luitjes ik ga jullie laten hopelijk tot morgen avond tenzij ik naar de cyber cafe ga , maar dat kan ik nietmaken als mijn vriendin mee is
hier schijnt het zonneke volop door het raam:)
ik drink vandaag niet en hoop dat jullie adb,ers allemaal met mij meedoen
knuffel en hasta mañana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Heb met veel bewondering de berichten gelezen van "oudere" forumleden! Bedankt dat jullie hier kwamen delen, hoe jullie leven vergaat, het is voor mij een steuntje in de rug!

Vie, wat mooi dat je (ook al is het van een afstand) zo kunt genieten van jullie kleindochter. Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je samen met je man nog lang van haar mag genieten.

Hier vandaag een stukje beter, gelukkig!
Probeer wat contacten te herstellen met mensen die me erg dierbaar zijn.
Plan morgen een dagje voor mezelf, en ga er op uit! (yes!)

Deels door jullie durf ik een klein beetje in te zien, dat ik zo'n raar mens nog niet ben, en ga voor een dagje de veilige bunker verlaten...
Yiehaaa!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Vie met je hollandse-zuidamerikaanse-stief-kleindochter.. hihi..
Vind het knap hoe je met de stress voor maandag omgaat, je kan inderdaad niet meer doen dan loslaten en het op je af laten komen maar dat vraagt nogal wat. En dan zit ik me een beetje druk te maken voor mijn verjaardag, je berichtje doet mij mijn gedachten ook weer in proporties brengen.. hihi, bedankt daarvoor.

vandaag me ingeschreven op een afvalsite, ben het zo zat, die vreetbuien en het zogenaamd tevreden zijn met mijn lijf. Niks tevreden, Ik voel me net een plofkip, alles knelt en niks staat meer. Dus ik ga er weer met volle moed tegenaan, niet lijnen maar vooral stoppen met mijn emoties weg te eten! Rust, reinheid, regelmaat!

Mijn nieuwe 2ehands afwasmachientje staat te draaien, wat een aanwinst, geen afwas meer op het aanrecht en daardoor kan ik mijn keuken beter op orde houden en zo de rest van mijn huis ook. Vandaag is mijn computerhoek aan de beurt. Vanmiddag naar een bos wat verder weg want mijn collega wil foto's van paaltjes van paaltjesroutes. Actie dus!! en natuurlijk houd ik het vandaag weer droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...