Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tas, vanavond schrijf ik jou hoe fantastisch jij was. Daar ben ik heel goed in.

Ik krijg het er bijna niet uit, [zou jij mij dat ook willen schrijven]?

Klinkt zo zielug allemaal, het is wel wat ik voel. Altijd bezig de wereld te redden. Mezelf vergetend. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ringlingedingedingedong...
Hier that lost child again... :D
Kadoeng!

Hoi hoi doei doei!!!!!

Ik maak me niet druk om kessemis, heb nog nix in huis.
Oh, de winkels zijn eerder dicht zeker? Nou ja!
Zo eerst naar de behandeltafel. Héél belangrijk.

Okee. Zover was ik nog niet. Duuuss, het gaat goed.
Ook al voelt dat niet altijd zo. Denk aan nu en niet aan later.
Gebiked, gepoetst, gezongen... Gebiked HARD!

Ff douchen, vorige keer stonk ik ook al zo :P
Kom vanmiddag nog weer kijken!

Allen, nog één keer: GOOSHE FRABBA!!!!!

Have a nice day en keep it bloody dry! :)
De rest komt later! (Fok the rest! ;))

Pip, mooi voor de hond en dat je je inhield :D

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel wat lekkers kopen hoor Mar.
Ga douchen stinkbeest:wacko:

Mezelf uitbesteed met de kerstdagen, dus lekker rustig, ik hoef helemaal geen boodschappen te doen. Lucky me!

Ik stortte helemaal in gisteravond, was zooo moe. Wilde om half acht al gaan slapen maar heb het weten te rekken tot negen uur:) Slaappil genomen en klokje rond geslapen. Krijg ook wat last van mn keel dus toe maar weer. Het zal wel loslopen. Voel me nu wel een stuk beter. Tja, het hakt er toch allemaal in.

Vandaag thuis nog wat dingen doen en ga eten bij mn broer vanavond. Dus hup weer in de benen want de tied hald gjin skoft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me natuurlijk hartstikke druk.
Maar niet om kerstmis. Hier een beetje stom vet stoer zitten doen...
Nah ja, we drinken niet. Is dat goed? Ligt het daar eigenlijk wel aan..
Ooeh! Een heel gemene! Weg! Ksstt!!

Okee ala An...

tinketinketinke..

Daar ligt het wel aan, zonder kun je beter beslissingen nemen ook al is het doodeng en durf je niet en probeer je jezelf weer voor te liegen en weet je het weer niet met drank is het simpel. Simpel het leven is niet simpel face it! face it! Face it! Face It! poten op de grond druk jezelf niet in de hoek kom los durf durf durf het komt goed het komt goed zoals ik het wil wij het willen zij het willen als we gaan dinken komt het niet goed als we niet gaan drinken komt het misschien ook niet goed je hebt het niet nodig




:light: Ik wil het niet, ik hoef het niet.
Ik mag het moeilijk hebben, ik hoef het niet morgen te weten.
Punt! (hier ging ik verder, maar spoelde de band net op tijd terug)

Ik doe het er maar mee!
Merry Christmas to you all!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Laatste ochtendje van dit jaar gewerkt. 5 januari pas weer beginnen.
Op een paar kleine dingetjes na, heb ik alles kunnen doen wat op mijn lijstje stond.

Nu de dingetjes die ik thuis nog wil doen. Hm, toch neem ik vrij vandaag. Vrijdag begin ik daar wel mee.

Oh, ja, en ik hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff pauze: heb de lekkerste ragout die er is!!!!!!!!!
Ik kan mezelf niks beloven deze dagen. Ik mag het moeilijk hebben met de drank.
Logisch dat het moeilijk is en ik zal eens niet zo hard voor mezelf zijn.
Hoop dat het jullie ook allemaal lukt.
Zo voorgerecht(en) en nagerecht is klaar. Nu nog voor vanavond van alles en dan hop naar de kerk, waar de kindjes wachten. ....

Marieke je gaat goed joh!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, allemaal,

Hier zijn ook de voorbereidingen in volle gang!
De kinderen hebben elkaar weer gevonden deze kerstvakantie!
Ze genieten van elkaar en hier in de huiskamer staat het vol k`nex de x-box hebben ze naar beneden gehaald!
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik er heel erg van geniet maar de trek in drank vind ik helaas niet minder worden.
Door al die drukte heb ik toch wel zin om wat te drinken.....

MAAR IK DOE HET NIET HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga toch al zachtjes aan naar de 6 weken toe.(a.s. maandag pas hoor, maar het klingt al best veel;) )

Ik ga nu een tulband (cake) bakken en nog kerst cakjes met vesiersels.
Dan ga ik de kleren strijken en klaarleggen voor morgen.
Wij gaan al vroeg bij de fam. op de koffie.
`s Middags krijgen wij bezoek en zij blijven eten.
Vanavond nog naar de nachtmis.....kijken wie van de kinderen meegaan en daarna sauzijzen broodjes met warme chocomelk.

Ja, we maken er een fijn kerstfeest van en de drank blijft uit huis!

Iedereen succes met de voorbereidingen....en maak er fijne dagen van...want het is maar 1 keer kerst 2008!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, op z'n Bammetjes de kerstboom opgetuigd:devil: lichtjes erin gekwakt, slingers eromheen en de houdertjes met echte kaarsen ergens neer geplant. Ziet er geweldig uit. Ik twijfel nog over de ongeveer 10 kerstballen die ik nog heb:) Voegen ze nog iets toe of.....
Daar denk ik nog ff over na. Alles gedaan van mn lijstje, behalve de papierzooi. Nou ja, er is ook nog leven na Kerst. Tenminste, dat mag ik toch hopen:o

Het heeft altijd zo'n raar sfeertje kerst. Vroeger thuis was er meestal geen kl**t aan want mn vader zat bijna altijd wel ergens in de kroeg. En ik heb vaak wat van die hoogespannen verwachtingen, net zoals ik vroeger, toen ik nog een kind was, zo opgewonden was voor oud en nieuw en mn verjaardag. En dan was het zover en ja, dan??? Of misschien alleen als kind dat die verwachtingen uitkwamen. Weet ik veel, ik bazel maar wat. Ik zou het liefst thuis blijven, bedacht ik me net. Hondjes op de bank, baasje in de stoel voor de kachel. Maar nee, straks in de auto en lekker eten bij mn broer. Het komt allemaal goed.
En ja, tob niet, het komt toch anders:D

Hou vol meiden. Het zijn nu misschien moeilijke momenten, laat ze er ff zijn, vecht er niet teveel tegen maar laat toch die eerste staan. het trekmoment gaat weer ov er, echt waar. En morgen ben je blij dat je met een frisse kop opstaat. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joehoeee, of zoals pip zou zeggen BOEHHHHH

ik ben er weer en niet van harte, nu donder ik even neer.
vanochtens om 11.00 uur afspraak bij de peut, werd pas om 12.15 binnengehaald en mijn beklag hierover gedaan, elke week het zelfde gezeur of ik niets beters te doen heb.

peut vind me te positief, heeft me aan de seroxat gezet, en ik wil geen medicijnen!!!
voel ik me eens goed!

ik moet even blaten...........sorry!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pleur op allemaal!!

sorry, niet op jullie maar voel ik me eindelijk goed!! krijg ik zooitje medi in mijn lijf gestopt!

uit ellende heb ik zelf nog net niet de kerstboom verbrandt maar wel een fles wijn gekocht.....
geen zorgen want hij ligt alweer in de gootsteen want ik weiger......
om mijzelf te laten leiden door ellende..

en de peut kan ook de pot op!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jodiehooo,

ik zit in mijn woede dit te schrijven en heb 1,5 uur gedaan om een fles wijn te scoren (tjeetje wat is die rij lang) en heb die fles wijn bij thuiskomst ook leeggekieperd.

ik kan natuurlijk ook gewoon ja en amen zeggen, medicijnen in huis maar ik hoef ze toch niet te slikken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tasseke, sterkte meid ...blaat maar lekker.
Goed van je dat je die fles leeggegooid hebt.
Je hebt in iedergeval de kerstboom nog ;)

Laat de kerstdagen niet verpesten want zoals ik net al schreef het is maar 1 keer kerst 2008 !
Kom op Tas laat je niet klein krijgen !
O.K.???

Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...