Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wing way to go man :present:
ik hou de mijne niet meer bij , maar vermoed dat het een ander wel doet voor mij ;)
corinne hier idem het enige verschil met anders is dat ik al veel clementinas gegeten heb , maar ja dat is meer om het spanje gevoel denk ik , het rare is dat ik blijkbaar hunker naar dat iets speciale wat kerst blijkbaar heeft want echt kennen doe ik het niet werdt thuis niet gevierd , ja iets specialer naar de klanten toe hum hum zelfde op het bord maar dikker op de rekening ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PFFFFFFFFF wat een dag vandaag op het werk. Knetterdruk.
Het was wel leuk met de verkoop en gratis weggeven van kerstspullen, maar nu lekker 2 dagen kerst vieren.
Mo naar schoonmoeder en naar mijn ouders toe met wie ik sinds kort weer contact heb.
2e kerstdag komen alle kids bij ons eten en kadootjes uitpakken.
Heb ik heel veel zin in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, je mag het best even niet weten.
Dat is niet erg. Probeer op je gevoel te vertrouwen.
Als je gaat drinken. Lukt dat niet.

Dat is immers ons grote nep gevoel.
Die zogenaamde, ik neem er één dan komt alles goed..
Ik neem er één, dan hoef ik niet te voelen, niet te denken.

Ik vind het momenteel ook zwaar (en dat heeft niets met k@rst te maken)
Maar als ik nu ga drinken. Draai ik weer in mijn zelf gecreërde kringetje rond.
Snap je. Niet drinken. Gevoel er laten zijn... Surfen! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

ik kom even gedag zeggen. Vandaag met man en kinders dagje Amsterdam geweest lekker over de markten geslenterd en een nieuw kerstoutfitje gescoord. Heb het nog niet gepast we zien het morgen wel.
Ik ga even het draadje van vandaag doorlezen en wens jullie allemaal gezellige rustige fijne kerstdagen.

knuffel en muf van Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geer eerlijk weet ik niet wie meer verschoten is , jullie of ik , daarom dat ik maar blijf door drammen mensen laat die eerste staan want echt waar het wordt moeilijker en moeillijker om terug recht te staan .
mijn geluk .......... ik denk mijn altijd eerlijkheid naar mijn sites en naar jullie toe al is het soms dagen later
ben naar marco borsato aan het kijken , dadelijk pluk ik hier weer een of andere poes uit haar slaap om een dansje te plaatsen , ja ja ik kan mogelijk gekker doen zonder drank als met drank
gloria zingt marco borsato waaauuuwww :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wordt mijn vierde Kerst en O en N zónder drank en van deze Kersten weet ik tenminste nog wat van !!!! Daarvóór lag ik toch gauw om 9 uur in bed, was vanaf 2 uur aan het drinken, bij het koken hè. Nu hebben we vanavond een spel gedaan (met veel ruzie, gegil en huilen) echt gezellig was het niet, maar het was wel écht. Eén moeder en twee tieners, tja, ik vind het nog meevallen met ze. Als verrassing had ik tompoucen gehaald, die vlogen erin.

De helft van mijn dinertje is voorbereid. Morgen eerst naar de kerk en dan in de keuken, met spa rood en zonder drank.

Kom op, jongens, morgen is het nog maar één dag die hele K@rst dus maak het niet erger dan het is. Laten we proberen te relativeren. Koppie erbij, geen paniek en doorgaan met ademhalen.

Ik ga naar mijn bedje en maak eerst ff de kersttafel voor het ontbijt na de kerk af. Klaar is klaar.

Doei en lekker naar bed, daar ben je veilig!

Dag lieve mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, toch wel!
Dat komt weer!
Je moet weer even nuchter durven voelen..
Maar als ik zin heb, kan ik behoorlijk uit mijn dak gaan.
En dat is eigenlijk vét veel leuker zonder!


Hoi overigens.

En... ik heb de hond verwend...
Ze wil er NU uit! ;)

Nou, ik had nog een hele aanpassin eronder... WEG!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben ook weer op honk, moet nog wel ontstressen maar het meeste heb ik gehad, vandaag keihard gewerkt om 2 advertenties af te ronden en nog wat andere spullen, even naar mijn werk geweest om wat dingen uit te printen, daarna vanavond nog verplicht naar de kerstzang omdat ik daarna mijn beloning zou krijgen voor het maken van de flyers enzo.. neeee, gelukkig geen fles wijn maar 50 echte euries, en zo belandde ik vanavond dus ook droog in de kroeg, en nee, echt gezellig vind ik dat niet, al dat gehang om je nek enzo, en het slappe geouwehoer en prive dingen van mensen die ik eigenlijk helemaal niet wil weten... ;)

Wel een goeie tip gekregen ivm het reizen met de trein van as maandag, ik moet dus naar Zwolle, heb nog 2 van die kortingskaartjes en iemand zei, weet je wat, behandel je zelf als een prinses en ga lekker 1e klas... oei, eerst al een nintendo voor mezelf gekocht en dan nu ook nog 1e klas reizen?? tja, waarom niet!! heb toch net 50 euries verdiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kreeg juist voplgende smsje binnen , dacht al heb ik een geheime aanbidster ;)
je hebt het mooiste lichaam
de aangenaamste stem
en de meest gespierde benen .
kortweg
je bent de ideale kerstkalkoen !!!!
prettige feestdagen !!
moest wel enorm lachen
nu marco en andrea bocceli zwijmel zwijmel :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mijn toetsenbord van onder de wol vandaan gehaald.

Blacky,
:heart: is in the air! Toch iets leuks om te ontvangen.

Veel van jullie doen wel e.e.a. aan kerstmis. Een deel zal wel in de nachtdienst of -mis zitten, morgenochtend gaan mensen naar de kerk. Een deel doet wat speciaals met het eten.
Veel mensen buiten het forum zullen weer fors uitpakken om te stoefen (B) / snoeven (Nl).
Er zullen er zelfs zijn die ver boven hun budget uitgaan.
Bij mijn ouders is het simpel een keuken met broodsoorten, kazen, luxebeleg, salade met zelfbediening.
Rustig zal het niet zijn, want ik heb een nogal lawaaiierige familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...