Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapilos,

gelukkig, het is niet accuut!! wel natuurlijk iets om je hoofd te breken en voorzichtigheid is altijd geboden. sterkte hiermee!!

en nuuu positief te zijn, ik snap het wel, hoef ik niet te vragen.
het is een manier om mijzelf uit het zwarte gat te trekken, ben niet echt adhd totaal geen borderline maar heb wel de trekken.
en nu maar uitzoeken wat het beste is.... ik ben gewoon bang voor verslaving en twee(alcohol en nicotine) vind ik genoeg! dat is ook de reden dat ik geen slaappillen neem....
weken lang slaap ik niet meer als drie uur en vervolgens heb ik een week van 16 uur, so be it!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap je bezwaren tegen medicatie, Tas. ben zelf ook geen pillenslikker. slik refusal, maar ook als stok achter de deur tegen die gremlins. En ik moet echt knallende koppijn hebben, wil ik een paracetamol nemen. Tijdens m'n opname kreeg je 4x per dag pillen. diazepam, tinamine en nog wat van dat spul. Nou, met moeite en nog meer tegenzin. Liever 's avonds een pot kamillethee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snotverdorrie marjo,

ik wil eigenlijk heel andere dingen zeggen maar dat mag niet van de operator!!

maar ja, je hebt gelijk.........













terwijl ik eigenlijk wil zeggen;


laat maar...........




ik heb altijd willen schreeuwen als een wolf.................... heb ik net gedaan in de tuin :D
nu de radslag nog......................................................... die ga ik bewaren als we ooooiiit een keer samen lopen!!!!!!!!!!!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is godsgeklaagd.....

maar ik ga er over ophouden, het is even een gevecht waar ik zelf uit moet komen.

ik weet dat hij (ok een beetje dan) best een punt heeft, ik moet het gewoon laten bezinken.

ik ben gewoon anti anti anti, terwijl ik weet wat voor goeds het heeft gedaan voor anderen!

komt wel, ik blaat, ik schreeuw, maar denk wel na!

komt goed scheetie, zegt mijn nichtje van drie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 4
Hoi allemaal
Tasseke, erg goed van je, laatste optie nu is het riool openbreken, ik hoop ook dat het goed komt met je gerechtelijke zooi, geloof me ik weet er echt alles van, doorzetten het komt een keertje goed, ik ben er nu net een maandje uit.
Fietste net door de stad, loon gestort en belastinggeld, wilde echt iets voor mezelf kopen en kom ik thuis met 2 zakjes nootjes, 10 jaar schuldenellende heeft zijn sporen achter gelaten, ik durf niks meer uit te geven, mahja beter dan die krater in me hand van vroeger.
Ik voel me qua drank ook best goed, nog niet echt last van gremlins zeg maar.
Heb gisteren mijn vier beste (zuip)maten gemaild en precies verteld hoe het er voorstaat met me, nahja ergens niks nieuws voor ze maar wel dat ik het nu zelf toegeef en heb gemeld er iets aan te willen doen en dat ik niet meer naar georganiseerde zuipavondjes wil komen. (weer wat triggers minder)
Vanmiddag me moeder voorzichtig ook een beetje verteld aan telefoon, ze woont aan andere kant van het land dus voor haar viel het goed verborgen te houden.
Ik denk dat ik de kerst wel droog door kom, morgenavond word het moeilijkste omdat ik dan in het dorp ben waar 1e kerstdag altijd ontzettend gezellig is in de kroeg.
Ik heb besloten daar niet heen te gaan, ik hoop dat ik het kan waarmaken, ik ga al jaren niet meer naar de kroeg voor de gezelligheid maar puur om te drinken, dus fris drinken als ik toch zou gaan zou niet lukken.
Ik wens iedereen heel veel sterkte enzo, dit wordt als het goed is mijn eerste droge kerst in zo'n 20 jaar, ik probeer mijn kracht uit veel dingen te halen maar vooral uit de trots die ik wil voelen als het me gelukt zou zijn zaterdag.


Men lijdt het meeste aan het lijden dat men vreest
(of moest dat nou niet met dt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonio, wat klink jij krachtig man!
Goed van je hoor! Hou vol, want het wordt nóg mooier! :present:

Ferry, insgelijk natuurlijk! :D

Tasseke, ik was ook altijd anti.
Slik het nu vanaf het voorjaar.
Het heeft me wel geholpen, om minder lang
in de dips te blijven hangen.
Scheld maar even lekker per pb
:D Túúrlijk gaan we lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

ik wilde de hele hemel en de duivel erzelver bij halen, inclusief alle geslachtsdelen en alle synoniemen hiervoor........... laat maar dus.......


maar eh, is dat niet teveel relativeren naar je man toe?? we hebben allemaal onze verdervelijke gewoontes en soms moet je bikkelhard tegen de muur oplopen voordat je iets leert!
houdt hem maar gewoon vast en vertel ondanks alle onzekerheid dat het goed komt!!
Balen, maar het komt echt goed!!

Antonio,
rot op met je riool! ik ben al een jaar bezig met lieslaarzen en ik blijf baggeren :D
ok sorry voor het taalgebruik!!! en het is ook niet persoonlijk bedoeld.
ben wel onwijs trots op jou dat je alweer op dag vier zit!!! dat is een :present: waard!!!!!!
wat betreft de schuldsanering........... ach ik ben nu vijf maanden bezig en nog steeds is niets geregeld.... maar het is kerst, ga ik niet over nadenken, maar injanuari plof ik.. (heb in ieder geval de smoes van AD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tasseke klopt, in de schuldsanering is alles zwaar k*t geregeld, je moet nog steeds alles zelf doen en niet te veel verwachten van je bewindvoerder of eventueel budgetbeheer, voor hun ben je bodem van de maatschappij dus waarom zouden ze, het enige wat je kan doen is je er niet druk om maken en gewoon regelen wat er geregeld moet worden. Hun slordigheid moet je in je eigen voordeel proberen om te zetten.
Probeer je eigen kosten op papier zo hoog mogelijk te houden, dealtje met je huisbaas (meer huur op papier), samenwonen met iemand maar dan niet officieël, beetje zwart werk; 2 tientjes in de week voor ergens een keertje schoonmaken ofzo is heel veel extra in de sanering, hou de prikborden in de supermakten in de gaten daar staan soms verrassende dingen op, je kunt misschien een nier verkopen en dat is ook weer een stok achter de deur om niet te drinken (grapje).
Heel veel sterkte iig, die drie jaar gaan een keer om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahhahahahahah antonioooo,

ok mijn nieren doen het niet zo goed en over min lever maaaar nieeeet te spreken, alhoewel, ik slik momenteel trouw mijn vitamine b.

ik heb ook al een contact advertentie geplaatst....

leuke knap uitziende jonge vrouw van 55 kilo, lang blond haar, helaas met tennissokken in haar pumps omdat ze niet meer passen
zoekt......
een niet te armlastige kerel, niet ouder dan 45 en niet al teveel noten op zijn zang (heb ik wel)

raar he? ik krijg maar geen reacties!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...