Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo,

ik zie je ingelogd staan, gaat het goed?
heb je gisteren nog wat van je af kunnen praten?
blijf je erbij als je het nog moeilijk hebt?

oefff veel vragen op de ochtend, ik denk dat het wel gezellig gaat worden, vooral veel gescheld over wasgoed wat verplicht in de kamer moet hangen, kalkoenen die gaan mislukken, servetten niet te vinden en noem al die ellende maar op!

maar ik ben uitgeslapen en voor iedereen een positief woord vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tasseke,

Ik loop ook als een gek te bedenken wat als eerste te doen, kerstkaarten weg. Waar zijn toch die adressen? Ik schuif mijn zoon, schoondochter en kleinkind door aan schoonmama en ga morgen naar een vriendin. Deze kerst ga ik het gevecht aan met lief maar o zo moeilijk te plakken kinderbehang.
Ik ben nog steeds aan het worsetelen met gordijnen die langer moeten (an) maar nu kom ik er achter dat het niet uit maakt omdat de bank er voor staat.
Vanavond ga ik naar de avondmis, normaal gesproken stond ik dan spruiten te pellen en hopelijk komt er zo'n heerlijke kerstfilm op tv.

Ik wens jullie allemaal sterkte vandaag. En lekker genieten morgen. Niet stressen, GENIETEN.

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo als eerste virtueel een kop koffie! dat het moge smaken

ben je trouwens niet een beetje laat met de kerstkaarten? ;)
gewoon ademhalen, rustig aan met dat behang en vooral niet teveel op je hals halen vandaag anders redt je de kerstmis niet!

daar wil ik al jaren heen maar ik heb het nooit gered tot 00.00 's nachts dan lag ik al te slapen. gaat er iemand met je mee? lijkt me zo heftig om in je eentje te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ijna altijd vroeg, maar eehhh wel als een oude vrouw even tukken tussendoor!!

over die kaarten, ik ben zelf twee jaar geleden verhuist en tijdens de verhuizing kwam ik 6 jaar kerstkaarten tegen, geschreven, en beplakt met postzegel.
dus heb ik in maart 2007 maar 6 jaargangen op de brievenbus gedaan, zonde toch van alle postzegels en iedereen blij met 6 jaar kerstgroeten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina goedemorgen :present:

wat balen, je darmen! eerst maar een bakkie slappe thee en een beschuitje!

je hebt tegenwoordig van die mooie tabletjes daarvoor, mischien toch wel een slim idee om te halen, niet werken is niet zo erg maar als je morgen en overmorgen de gehele dag om het kleinste kamertje moet vertoeven???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh!

Anjo, koudwatervrees? :heart:
Belangrijke zaken eerst. Hou je taai!

Tasseke. Ik ook. We zijn een tweeling. :D
Hier liggen nog 2 en als ik goed zoek miss nog wel 3 jaargangen.
Kwam ook altijd van vakantie terug met...

Tina, goed uitzieken!!! Vandaag. Of is het kessemisstress?

En ik , ik weet het weer eens niet.
Het is net of gaan de deuren van mijn cel na 20 jaar
open, en ik weet niet wat ik ermee moet...
Duuussss... Stap ik zo op de bike, kijk naar de lucht, voel de wind en huil.
Maar het geeft niet, want het moet eruit!
Dan ben ik in de polder waar ik werk. Samen met een vriendin.
Het komt goed.Dat moet!

Wrede vrede.

Koffie en een roos voor jullie allemaal! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna te schandalig om te vermelden maar ik hoef vandaag helemaal NIETS

ok, alleen een paar aangetekende stukken ophalen maar die ga ik pas na de kerstbekijken, verder komt mijn vader vanochtend de kerstversiering in de tuin ophangen :angry:
lekker op tijd maar jaaaa hij wilde zo graag een lichtslang bij me ophangen, ach tijdverdrijf voor mijn pappie moeten we maar bedenken.

verder hoef ik helemaal niets, toch een voordeel als jezelf twee dagen de deur uit bent!!

kom dus maar op met alle kerststresssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke: goede morgen!!! ha het luisterend oor vandaag, kunnen we goed gebruiken ;)

Anjo: heb je je gordijnen NOG niet langer gemaakt!! Ik moest ze alleen een beetje korter maken, toch wat simpeler. En die kerstkaarten, kan je die niet gewoon een keer overslaan????
Ook maar proberen een beetje rustig aan te doen Anjo. Dicht bij jezelf blijven.

Tina: oef, je moet werken vandaag, sterkte dan.

Spud: ja onze wereld, zit raar in elkaar. Maarja het is niet anders.

Marjo: dat lijkt me een heavy gevoel, alsof na 20 jaar je celdeur opengaat........ Nou ja, dan maar genieten van de vrijheid en je weet niet wat je allemaal ziet in deze 'nieuwe' wereld.

Ja Tas, ik heb geslapen als een blok. Jullie hebben me er weer doorheen gesleept, met dank aan een speciaal forum lid die me zomaar ging bellen!
Ik ben eigenlijk verbaasd!!! Ik roep hier dat ik het niet zie zitten en zie wat een reacties.
Het was echt even niet goed gisteravond. Ik noem het een 'plaat die crasht'. Herkenbaar?
Alles blijft even stilhangen en krijg dat onverschillige over me.
Tenminste geleerd het afgelopen anderhalf jaar hier op het forum om wat van me te laten horen voordat ..... ik domme dingen doe... althans iets wat ik eigenlijk niet wil.

Hemel wat was het erg geweest als ik gister gedronken had. Die kater vandaag en heel de kerst had in de soep gelegen. Dus ik ben er weer helemaal.

Gisteren een kerst spel met kleine ukkepukkies ingestudeerd. Hoe heb ik zo boos kunnen zijn op kerstmis. Als je die kindjes ziet als engel, herder etc. echt prachtig. We hebben zelfs een babytje.
Vanmiddag dan HET grote moment. Morgenmiddag nog een keer.

Na de kerst ga ik weer over de wasmachine nadenken, vandaag even rustig alle voorbereidingen treffen.

Dus jullie zien me hier vandaag nog wel en hoop ook wat voor een ander te kunnen betekenen.




:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, pappie is enigs vriendje in huize tasseke, ik ben ook niet altijd blij met de goede bedoelingen maar euuhh

ach ik hou van hem! laat hem maar rotzooien!

kreeg een paar weken terug hun oude breedbeeldtv maar die pastte niet in mijn kast vervolgens kwam de oude stereo, dvd, nieuwe boxen.
Nu zit ik met een giga installatie, 6 boxen in mijn huis, ik durf niet eens het geluid hard te zetten uit angst dat het dak eraf vliegt, ik weet niet hoe de dvd werkt en die stereo heeft zoveeeeeel knopjes mijn mooie kast is compleet verbouwd voor de tv!

het enige wat ik wil, is dat hij de tuin betegeld, maar daar kan ik voorlopig nog opwachten, vind hij namelijk een rotklus:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh luitjes. Maf hoor, zit ik nu achter mijn oude computer bij A. Kom net uit het oude bed gekropen wat ik ooit nog zelf in elkaar getimmerd heb en heb de nacht naast mijn oude liefde doorgebracht, die nu een zeer waardevolle vriendin blijkt te zijn. Ben onder de pannen dus...behalve morgen. 2e Kerstdag brengen we wel samen door...maar goed, ik kan niet drinken (refusal). Ben ik trouwens ook helemaal niet mee bezig. Tis wel duidelijk dat er iets niet kloptte in mijn harsens en dat door dan weer de idioterie van drank op is gevolgd. Ga jullie eens effe lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...