Spring naar bijdragen

Woensdag 24 december 2008


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, een mooie spreuk voor vandaag:

Wordt ooit de hoop beschaamd, hou nooit op te hopen. Eén deur is dicht gedaan, maar duizend staan nog open.

Tasseke,

Uiteindelijk kun jeje terras met cd's beleggen die je niet kan afdraaien omdat je niet weet hoe de cd-speler werkt?

An, mooi zo! Go for it girrrrrrrrrrrrrrl.

Albertientje,
Ik maak voor morgen wel een koppie bouillon voor je daar mag je dan een beschuitje in zoppen :D.

Anjo,
Ik ben ook vaak te laat en dan schrijf ik voor vóór "fijne feestdagen" gauw..... ik hoop dat je FIJNE FEESTDAGEN hebt gehad, dan zijn die vast binnen, hihi.

KOFFIE !!!!!!!!! EN NIET ZO ZUINIG AUB !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har ook goedemorgen

en voor jou een heleboel :present::present::present::present: en koffie!

ik ben blij te horen dat je onder de pannen bent! en als je het moeilijk krijgt, relativeren.... in principe is het maar een gewone dag die wordt opgetuigd met ballen en slingers.
je bent in ieder geval samen en zit aan de refusal, dus wat kan er gebeuren?
log af en toe in om te lezen en als het nodig is......:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, jakkes dat je je zo rot voelt. Rustig aan vandaag en anders maar weer thuis.

Sterkte vandaag Spud, kan me voor stellen dat het zeer dubbel voelt. Tsja, life goes on maar doe niets waar je geen zin in hebt. Toch nog fijne dagen!

Marjo, spring ren en vlieg jij maar ;)

Tasseke, ook jij sterkte en hoe gaat het met Blacky? Heb het allemaal niet zo gevolgd de laatste dagen. Degene die het moeilijk hebben met drank iig heel veel sterkte en toch een vredige kerst. De echte feestvierders overigens ook...vrede op aarde :)
Ik kom vandaag nog wel effe langs, lieve groet.
Ga eens effe een kopje thee naar boven brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: goedemorgen! Geweldig dat Tina naar jou toekomt, zou zo wel ff langs willen komen. Maarja...
Ik denk dat ik dan van mijn familie een levenslange ban krijg

Har: ja dat zeg je al heel lang dat er iets mis is in dat brein van je. Maar het valt me wel op dat het vooral na het drinken is. Dus eigenlijk simpel ... niet drinken en Har is Har.
Ik heb ook alleen maar psychische klachten met drinken. Doodsangsten, bang, schuld, depressief.
Heeeeeel eng, Ik kan dan gewoon niks meer. De verslaving is hardnekkig en als we die eerste nu gewoon laten staan. Har probeer ook gewoon te schrijven als je het moeilijk met de drank hebt.
Jij bent er ook zo een die pas komt als het al is gebeurt.
We hebben zoveel lieve forummers hier... echt.... !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen iedereen ,
spud sterkte :present:
aan iedereen een fijne dag met niet te veel kerststress , mij mogen ze gerust in een doosje steken en enkele dagen in een donker holleke plaatsen , kom het doosje wel weer uit na de feesten .
nou ja vanavond concert van jullie borsato op tv voor de rest niets speciaal .
kerstkaarten doe ik niet aan me dit jaar heb er even geen zin in , komt wel weer terug hoor
gisteren wel leuke foto van gipsy genomen uren bezig geweest om hem hier te plaatsen maar lukte niet :devil:
ik laat de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat nou gewoon leuk zou zijn (mijmer, mijmer) dat we een gigantische Kerst-Inn houden en dat iedereen alles meeneemt van de Kerst en al zijn familie (droom, droom) en dat we dan samen álles op tafel zetten en dat IEDEREEN dan welkom is, iedereen die alleen is deze Kerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

mijmer, mijmer, waar gaan we dat doen, een beetje centraaal graaaag :D

nog meer schandaligheid, het is nog niet eens kerst en ik zit nu al volgevr....
mijn lievrdje moet vandaag werken B) er moet tenslotte iemand de kost verdienen :D
dat was een strak engels ontbijtje met kerststol toe, hoe dat kind het wegkrijgt!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas goedemorgen

houtje ik ben er nog hoor!

ik zit net te bedenken dat ik eigenlijk de rust voor vandaag wel nodig heb! ik realiseer me net dat het morgen weer een toneelstukje wordt.
Ben ik even blij dat ik niet drink, ik heb het vermoeden als ik ook maar één borrel neem dat alle frustratie eruit komt.

niet echt een kerstgedachte hé ? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1e kerstdag vieren we altijd met de complete familie, erruuggg gevaarlijk omdat het met mijn broer niet klikt!

het ergste is dat hij drinkt en al zijn frustraties dan uit, hierdoor drink ik al vier jaar niet meer met kerst, vijf jaar geleden werd het een knokpartij.
maar goed de afgelopen vier jaar was het voor mij één en al opgekropte frustratie die ik dan vervolgens 's avonds in mijn eentje wegdronk!

Ga ik dit jaar niet doen hoor want tweede kerstdag ben ik ook bij mijn ouders samen met dochterlief en dat is een stuk leuker, gezelliger en ontspannender.
maar goed, vliegt nu wel even door mijn hoofd, al die mislukte kerstdagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

An, je hebt je kranig geweerd tegen de gremlins lees ik. Way to go, girl, :present:!
Anjo en iedereen die het moeilijk heeft met verlies en dierbare herinneringen, allemaal een :heart::present:
Har, ik doe vrolijk met je mee qua Refusal.
Zit hier aan de koffie. Bakkie troost noemen ze dat toch (of was dat nou thee)? Vanmorgen in bed nb een woordenwisseling met manlief gehad en laat dat lief er nu maar even af...:devil: Kinderen zijn druk (altijd deze tijd van het jaar. Compleet opgefokt van St. Maartenlopen, Sinterklaas, Kerst enz) en luisteren niet altijd even goed.Komt bij, dat de jongste thuis enorm aan het testen is hoe ver hij kan gaan. Tja, het blijven kinderen en ik ben streng, maar rechtvaardig. Veel mag van mij, maar sommige dingen kunnen echt niet. Maar nu is het ineens mijn schuld, omdathij ook al zo deed toen ik dronk en hij dit nu doet vanwege de stress van het afgelopen jaar enz. Ik was half wakker toen hij daarover begon, maar dan dus ineens klaarwakker. Het ventje is 4, verdorie! Onze andere 2 kinderen deden precies zo toen ze op die leeftijd waren en toen dronk ik niet half zo veel en bij de oudste al helemaal niks...dus daar lag ik dan in een bed wat ineens ijskoud aanvoelde.
Vandaag naar de supermarkt om de laatste boodschappen te halen. Vers spul, meer niet. Heb al een lijstje gemaakt. Zal wel druk worden en ik moet dus met 3 kids erheen. Geen drank halen en daar heb ik nog steeds helemal geen zin in. En wat zegt echtgenoot? "Wacht maar tot ik thuis ben vanmiddag. Dan gaan we samen, anders gaat het mis". En dan voel ik me echt klein, eenzaam en word ik heel stillletjes...
Met kersthumeur is dus finaal weg...Hij bekijkt het zich maar. Ga die @#$%supermarkt in, haal de dingen die op m'n lijstje staan en ga daarna naar de ballenbak, met het boek van Allen Carr. Hopelijk komt hij vanmiddag wel vrolijk thuis, want ik laat me niet weer zo afbekken.
Sorry, hoor, maar dit moest ik even kwijt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...