Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2010


alaine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen,

Vandaag dag 16 en vanavond een moeilijke klip om te omzeilen. Heb een verjaardagsfeestje van 1 van
mijn beste vrienden. Hoop dat ik genoeg wilskracht zal hebben om nee te zeggen want er
zal natuurlijk geklonken worden.
Verder voor iedereen een leuke dag gewenst.


Vele groeten, David.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Alaine,

Ja, we houden het droog vandaag.
Het belooft een koude maar prachtig zonnige dag te worden, althans zo wordt gezegd.....

Vanmorgen wilde ik graag openen maar wilde in mijn berichtje "quoten" en ik weet niet hoe dat moet, help??
Vandaar dat ik even gewacht heb tot iemand anders opende, jij dus Alaine.

Waarom ik wilde openen?, gisteravond erg laat ontspon zich een gesprek naar aanleiding van een bericht van Wing, pagina 12, 00.11 uur.
Dit gesprek was en is voor mij van grote waarde en ik kan eenieder aanraden die laatste pagina's van gister te lezen.
Ik zou hier graag op willen doorborduren maar ik zit in nog zo'n beginfase, ik ben nog zo zoekende.

Wing, Alf en Cathy, bedankt.

Gister heb ik een vraag gesteld over het inloggen en het ingelogd blijven de hele dag zonder aanwezig te zijn; de antwoorden die ik daarop kreeg waren duidelijk en ik begrijp nu het waarom. Zal me daar aan houden waar ik kan.

Vandaag blijf ik de hele dag ingelogd want ik ben van plan om het uur bij te lezen.

Als de zon gaat schijnen ga ik buiten wat ramen zemen (dit is om te huilen, zo erg vind ik dat) maar het is al maaaaaaaaanden geleden!

Verder ga ik lekker papier-macheen en wat schilderen.
Woman heeft me gister iets geleerd: nl. concentreer je op vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Goh, nog nooit zo vroeg op het draadje geweest.
Bedankt voor jullie felicitaties.
Dit wordt mijn tweede verjaardag zonder drank.
Een rare, vreemde verjaardag, nu ook zonder man.
Start van een nieuw leven lijkt het wel.
En dat op mijn 55e verjaardag:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Geertjegeer,

Je kunt in een bericht op 'quote' klikken (onderaan het bericht).
Ook kun je met je linkermuis ingedrukt een deel van het bericht selecteren, en dan met Control+C kopieeren, vervolgens in jouw antwoord met Control+V plakken. Bij deze laatste methode is het ook mogelijk om meerdere quote's in 1 bericht te plaatsen.

Ik had gezien dat jij al ingelogd was; ik heb bewust nog even gewacht (dacht dat je al druk aan het typen was voor de opening van vandaag). Daarna dacht ik dat je misschien nog ingelogd was sinds gisterenavond en heb ik een nieuwe draad gestart. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

Rapilos van harte gefeliciteerd

:heart::light::moon::present::):rose:;):musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;)
:musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;):musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;)
:musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;):musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;)
:musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;):musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;)
:musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;):musicnote::heart::light::moon::present::):rose:;)

Zal evengoed wel een vreemde dag voor je worden, of niet?
Ga je het vieren of jlaat je je dag stil voobij gaan
(wat hier niet lukt, dat zie je)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Ik ga zo op iedereen reageren hoor maar moet nu eerst zo naar school, kids wegbrengen dus even kort,
@David, denk aan wat je bereikt hebt vanavond, bereid je goed voor en ga weg als je denkt te switchen en misschien wordt een volgende verjaardag dan weer iets makkelijker te overzien. Voor nu kop op dag 16, poepoe wat een superprestatie al zeg, chapeau:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wing en Witte,

Ja, het wordt vast een wat vreemde dag.
Het is toevallig wel mijn vrije dag vandaag.
Ga straks naar dochter 1 toe, zij kon niet hier komen omdat ze op een leverancier moes wachten.
Dus ga ik maar gebak bij haar eten.
Ga vanmiddag en vanavond bij andere dochter eten.
Zoon komt vanavond hier naar toe.
Verder geen familie dit jaar.
Man zou me een mailtje sturen, anders wordt het allemaal een beetje te emtioneel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Rapilos, van harte. Nieuw jaar, nieuw leven, maar bovenal vandaag een nieuwe dag.



quote:


Originally posted by:
David

Goedemorgen allen,


Vandaag dag 16 en vanavond een moeilijke klip om te omzeilen. Heb een verjaardagsfeestje van 1 van


mijn beste vrienden. Hoop dat ik genoeg wilskracht zal hebben om nee te zeggen want er


zal natuurlijk geklonken worden.

.



David, als er geklonken moet worden kun je dat het best met een schoon, leeg glas doen. Holle glazen klinken het hardst, het mooist, het helderst...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, felicitados en maak er wat van.

Kransgenoten, hou 't zo droog als u wilt.

Hier duw ik me 't normale dagritme weer in, voor zover mogelijk.
-14 hier, zowat koudste stukkie nederland, brrrrrr.
Net de ramen van de auto van me meissie gekrabt terwijl zij met 'n koud gezicht al achter 't stuur zat, hahaha, maar nu weer lekker bij de kachel.
Ik hoef vandaag helegaar niks!

De luie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen alweer

Wat ik nu toch weer had, bah wil ik met de kids naar school gaan, zit de autodeur zo vastgevroren dat ik hem dus niet meer openkreeg, sleutel krom inmiddels, heety water geprobeerd alles niks, konden we om vijf voor half negen nog een kwartier gaan lopen, terugweg stopte een medemoeder gelukkig om een lift te geven pff wat een begin van de ochtend.

Witte werkse vandaag weer.:present:

Lianne hardlopen goed hoor. Brrr moet er niet aan denken even haha.

Haddock min 14 sjeez wat koud zeg, hier was het min 12 en dat was al erg haha. Fijne dag haddock:musicnote:

Isa op naar de nieuwe maand maar weer dan, keep up the good work:light:

Rapilos van harte gefeliciteerd meid:present::moon::present::moon::present::moon::musicnote::heart::musicnote::heart:
Nog vele jaren gewenst en toch nog een hele fijne dag vandaag. Het is je gegund.

Wing goedemorgen, wat ga jij doen vandaag?

Geertje nee ramen zemen zou ik even in de wachtkamer zetten ja. zoals witte zegt dat worden twee papier mache projecten:D

Idd Alaine koud he, waarom begint de school ook niet in de zomer hahaha

AR goedemorgen, nog leuke plannen voor vandaag???

Desi meis, hup weer een nieuwe dag nieuw begin, lets get started. je kan het:sun:

Nou als ik iemand vergeet sorry maar ben nog denkende hoe ik mij rijmachine weer open krijg!
Verder 5e dag adb, en vandaag mijn gesprek met de huisarts waar ik erg tegenop zie en buikpijn van heb maar wat moet dat moet he!
Zo eerst nu een warme choco maken en de verwarming aan draaien,brr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Rapilos van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :present: :present: :present:

David sterkte om het droog te houden op die verjaardag.

Geertje ben je niet een tikje aan het ijlen? Wie gaat er nu met deze temperatuur de ramen buiten doen, je vriest met de spons aan het raam vast hoor hahaha.

Zit nu aan de hazelnoot koffie, errug lekker, en ga zodadelijk antivries kopen om mijn contactlenzen in te zetten. Had gezellig bloembolletjes gekocht en komen nu allemaal in de bloei, beetje raar contrast als ik naar buiten kijk en die pak sneeuw zie liggen. Denk dat ik de lamellen maar weer dicht doe, vloerverwarming hoog en dan net doe of het al lente is. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wat stil hier inene zeg pff. Nou dan ga ik mezelf maar even schoppen[figuurlijk:D]
En even wat gaan doen, heb de warme worstebroodjes erin zitten en de kleine ook dus nu even beginnen. Maar weet je wat het is als je uit die kou komt en dan lekker warm gaat zitten wordt je zo slaperig haha en lui. Nee ik ga ook maar even wat doen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!
Rapilos::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present: van harte gefeliciteerd meis!

David, je gaat hardstikke goed, en verdient dus ook dat morgen nog zo te voelen, je kunt prima klinken met een glas spa hoor david en ook een smoesje mag als je nog geen zin hebt te vertellen dat je liever niet drinkt, gewoon dat je wat onder de leden hebt, morgen fit moet zijn o.i.d. het gaat in dit geval om jouw en niet om de jarige, die zal het amper opmerken. Succes hoor, je kunt het en wij staan hier achter je.

Suusje succes straks bij de HA!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...