Spring naar bijdragen

woensdag 3 maart


tapas

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Vandaag mag ik stemmen en dat ga ik ook doen.
Het is nog vroeg voor mijn doen maar ik was al wakker dus ben maar opgestaan
en zit nu mijn administratie door te werken

onrust in het hoofd dus de beste remedie is dan : ordenen!!
desnoods smorgens vroeg ;)

Ik wens iedereen weer een fijne droge dag vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nog ff terugkomen op het fenomeen bewustzijn :

Er is een test geweest waar ze een hond in de spiegel lieten kijken . De hond in de spiegel had een hoedje op. De hond voor de spiegel voelde met zijn pootje naar zijn kop of dat bij hem er zat. Dat is toch bewustzijn bij een hond.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan is mijn hond toch niet zo slim ;)
Gisteren zat de kat op de hoogste kast en die weerspiegelde in het raam
Hond heeft trillend naar het raam zitten staren hoe die kat daar boven in die hoek zat

Zo, de grote stapel administratie is nu verdeeld over 3 kleinere stapeltjes
eerst maar eens de rekeningen betalen via internet
dan douchen en me klaar maken voor mijn werk
heb ik toch nog iets nuttigs gedaan deze voor mij 'vroege' ochtend
na mijn werk mapjes kopen om de boel in op te bergen

Het wordt nog eens wat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.

Volgens mij is iedereen al naar het stembusje? Wat is het stil. Ik ga niet stemmen. Misschien wel met de landelijke verkiezingen. Ga denk ik op de partij voor de dieren
stemmen. Daar zou ik me het meest prettig bij voelen. die doen goed werk.

Wing. Ja ik heb vaker gehoord dat alles een bewustijn heeft. Ook moeder aarde. Dat zou betekenen dat ook het universum een bewustzijn heeft. Hoe zou je kunnen zien of een steen een bewustijn heeft?
Van planten wist ik het wel. Waarom gaan planten dood, als hun eigenaar sterft?

Tap. moest lachen over het verhaal van jouw hondje. Ja hij komt er pas achter als hij probeerd dat spiegelbeeld probeerd te pakken. hahahaha.

Werk ze Ap. bbbrrr koud hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!
Tapas, ook jouw hond heeft dus bewustzijn
T. was zich bewust van een gevaar
en reageerde erop.
Slim is natuurlijk niet hetzelfde.
Hij kon niet weten hoe het zat en van welke
kant het dreigde', dus de angst was terecht
als hij minder goede ervaringen met katten heeft gehad,
dus misschien toch wel slim, ook?

Fijne zonnige dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dees. Voor jou een extra zonnetje.:rose:

Goeie morgen lieve Jane.

En uiteraard ook voor jou Ya. Hoe is het met je draakje? Gaat het goed met haar?

Goeie morgen Ekst. Ja dan wordt het moeilijk als je moet kiezen tussen twee partijen. Succes.

Caro jij ook goeie morgen. Ga je nog iets leuks doen?

Klopt Jacc. De zon gaat schijnen hoor. We gaan hem vaker zien de komende tijd.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgenallemaal.
Vandaag stemmen ja.... kweetut ook nog niet helemaal.
Normaal pvda , maar die zijn hier niet echt ,hm, hoe zeg je dat netjes?
Nou ja , ze spelen onder één hoedje met een stel hele rijke niet te vertrouwen mensen.
Zal dus iets anders in de linkse hoek worden, straks maar even het plaatselijke sufferdje bekijken voor de programma's. In ieder geval niets wat met Wilders te maken heeft of er op lijkt. Ik vind het zo erg dat die man hele bevolkingsgroepen als slecht betitelt.
Volgens mij hebben we te maken met mensen, allemaal mensen.
En daar zitten goede en slechte tussen.
Maar mooi, genoeg over politiek.
Het zonnetje schijnt hier alweer , heeeerlijk.
Ik moet wel werken straks, maar eerst even met de hond wandelen.... wordt gewoon weer een pietsie vrolijker ervan.
Moest wel lachen om jouw hond hoorTapas, schitterend, maar inderdaad: bewijst voor mijn gevoel dat je hond bewustzijn heeft.
Ik geloof van alle levende natuur dat dat bewustzijn kan hebben, maar die steen????
Gaat er nog steeds niet in bij mij.
Weet je Bolletje, Ik zit ook nog wel te twijfelen of ik wel of niet ga stemmen vandaag.
Ik heb helemaal niets met politiek, heb vaak het gevoel dat ze niet echt bezig zijn in het landsbelang of dorpsbelang, maar dat ze bezig zijn ter meerdere eer en glorie van zichzelf, of hooguit van hun partij.
Maar ja, aan de andere kant: als ik niet ga...... als iedereen zo zou denken als ik.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow Ya wat jammer dat je gisteren in een valkuil bent getrapt. Maar wat goed dat je de draad weer oppakt. Doorzetten en eens zal jij daar ook de vruchten van plukken. Je mag fouten maken want alleen daar leer je van. Kom inderdaad maar meer op het frum. Zeker als je besluit te gaan drinken. Mij heeft het frum meerdere keren geholpen om, niet te gaan drinken toen ik melde dat ik van plan was te gaan drinken. Dat is de kracht van het Frum:heart::sun:
Weet je ook waarom je gedronken hebt?

Goeie morgen lieve Jane.:musicnote::sun::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat klinkt dat heerlijk allemaal Carolien, geniet er van hoor.
Yaja, ellendig dat je ff in een dip zit,.
Maar pak je zelf bij elkaar hoor.
Je bent bezig met klimmen, stug doorgaan.
Geniet van alle kleine dingen die WEL goed gaan en zijn gegaan bij je de laatste tijd.
Hier alvast een boeketje bloemen voor jou :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Yvonne.

Weet je Bolletje, Ik zit ook nog wel te twijfelen of ik wel of niet ga stemmen vandaag.

Ik heb helemaal niets met politiek, heb vaak het gevoel dat ze niet echt bezig zijn in het landsbelang of dorpsbelang, maar dat ze bezig zijn ter meerdere eer en glorie van zichzelf, of hooguit van hun partij.

Precies Vonneke dat gevoel heb ik ook. Daarom vind ik het zo moeilijk om te gaan stemmen. Vaak is de politiek gebasserd op maar een belang. Eigenbelang. Hun eigen ego strelen. Macht willen hebben. Bah.
Macht daar is niets verkeerd mee als je het maar goed gebruikt. Niet voor persoonlijke belangen.

:devil:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,
Nou, de stemwijzer even invullen kan best nuttig zijn als je nog "zweeft". Een vrij nieuwe partij waarin alle kleuren en gezindten vertegenwoordigd zijn.

En verder wens ik natuurlijk iedereen een heel goede dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhhh, wat verschrikkelijk leuk Carolien, echt. zou ook zo verschrikkelijk graag zoiets willen kunnen.
Vroeger op de middelbare school zooooo slecht, heb zelfs wel eens een -3 gekregen voor een werkstuk (verplicht een raket schilderen), dus geen 3- maar een -3 en ik had er echt mijn best op gedaan hoor, ellendige vent was die van der Woude .
Later wel aardige leraren voor tekenen, mochten we abstract, leek al gelijk iets minder erg bij mij dan, hihi.

Yaja, ik kan me je gedachtengang van gisteren zo goed voorstellen, echt.
Na zoveel drukte ... even lekker rustig op de bank..... en nu even een moment voor jezelf en een glas voor jezelf, helemaal ontspannen.......
Het goeie eraan is dat je nu gewoon WEET dat het niet lukt op die manier.
Misschien toch maar weer die heeeeeeeeeele oude reclamekreet van koffie er in gooien:
Moment voor jezelf, moment voor moccona...

bol, Ik weet er ook geen bal van als ik eerlijk ben.
Kan me er niet toezetten om een en ander goed te bekijken, want ik vind het allemaal toch slap @@$@#
Partner volgt het allemaal wel op de voet, hihi, en gaat dan een gesprek met mij aan.
Poneert een stelling..... vervolgens: vind je ook niet?
Pffffffff, uuuuuhhhhhh, dat zal wel , offu: ik weet het niet hoor, zou best eens kunnen.
Of hij maakt zich ergens kwaad over dat de politiek het weer helemaal verkeerd doet.
Tja en dan reageer ik weer met: ja, dat weet ik dus allang, daarom hou ik het ook niet bij.
Maar als jij je wilt ergeren en je kwaad wilt maken door het wel te volgen.... ik hou je niet tegen.
Maar je kunt de wereld toch niet veranderen vanaf de bank hoor.
Affijn vreeeeseiljke gesprekken worden dat dus, hahaha.
Ik ga wel stemmen, kunnen ze me niet verwijten dat ik de boel laat versloffen heb ik net besloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, een hond heeft zeker zelfbewustzijn, maar hij was wel bang voor onze eigen kat
(waarschijnlijk omdat ie op een plek zat waar die niet hoorde (boven in de hoek van het raam)) ;)

Ik stem altijd, zie dat ook als mijn plicht, stel je voor dat er niemand meer gaat stemmen
dan mag ik ook niet klagen over de beslissingen die in mijn gemeente genomen worden.
Hier doen voor het eerst TON en nog zo'n 'rechtse' partij (die meelift op de PVV) mee.
Des te meer reden dus om te gaan stemmen.
Ik word bang van die hele rechtse tendens en denk niet dat het het leven er leuker op zal maken als zij aan de macht komen
subsidies aan cultuur gaan afgeschaft worden en er gaat steeds meer een 'politiestaat' ontstaan
De kloof tussen de culturen zal steeds groter gaan worden
Mensen vinden dat ze mogen afgeven op anderen wat nu al een tendens is

nee, ik word daar niet blij van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...