Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers.
Iedereen nog op een oor? Hoop dat iedereen lekker geslapen heeft.
Ikzelf heb goed geslapen. Gisteren nog een keertje gebeld naar Jos en gezegd dat ik hem niet in de steek laat. Nou dat moet ik dan maar laten zien door vandaag te komen. Nee dus, ik ga niet, ben nog steeds niet lekker.
Verder komt broerje lief. Leuk hoor, samen met mijn schoonzus.
Ik heb 3 jaar geleden hun keuken gekregen omdat zij een nieuwe hadden. Die heb ik helemaal opgeknapt, en geplaatst. Ben zo benieuwd hoe mijn schoonzus hem vind.
Nou mensen eerst ff een lekker bakkie. Sleur sleurp. oeps sorrie.
O ja. Bedankt nog Wing en Caro voor de reacties.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Dar. Ik heb net kof. op wat jammer nu, maar weet je wat geef maar een lekker bakkie hoor. Heb je slagroom?
Jos heeft een nieuwe arts dus die weet denk ik nog niet helemaal hoe Jos vaak reageert, of z'n oude en nieuwe h.a. moeten met elkaar kontact hebben gehad. Ik weet niet hoe dat gaat.
Wel vroeg pas geleden de nieuwe arts of hij dat echt wilde en toen zij hij nee, dus weet ik het ook niet meer.
Ja zo blij zijn als een klein kind dat ken ik wel hoor. Heerlijk is dat hé? ik kan van een heel klein diggetje al heel vrolijk worden.
M'n hele kamer verbouwen omdat dan een nieuw vaasje beter tot z'n recht komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Ik moet hier wel aan wennen hoor, dat ik in het weekend ook gewoon klaarwakker ben om 07:30 uur.
Ik heb de zondagochtend toch heel wat jaartjes niet meegemaakt....

Ik werd rond 7 uur wakker en dacht nog wel door te kunnen slapen, maar helaas pindakaas.
Een half uurtje later maar het koffiezet apparaat op gaan zoeken, en nu zit ik maar gewoon een beetje te werken.
Je moet toch iets als vrouw en kinderen nog op 1 oor liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De poezen vinden de nieuwe bekleding zo te zien wel een succes Dar.

Dank je Bol, ik ben tegen drie uur toch maar weer gaan slapen en heb nog heel leuk gedroomd ook.
(Ik won een Kees de Jongen-medaille met een oosterse vechtsport en er kwam ook een heel leuke meneer in voor die bekende, al heel lang van me te houden...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Hier nog een langslaper: ikke:) Gisteren gewerkt en superdruk gehad. Op zondags slaap ik altijd uit en ik kan daar erg van genieten: de enige dag ZONDER wekker:P
Vandaag naar mijn schoonvader: geen zin...maar hoort erbij...
Zo eerst een kommetje yogurt met muesli erin gieten en daarna een bakkie koffie en de dag kan weer beginnen!

Iedereen een fijne en gezellige zondag! Geniet ervan met alles wat je doet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MORGEEEEEEEE.

Waar is Tas gebleven?
Alf, rot voor je. Je zult het nu wrs nog niet zo kunnen bekijken, toch biedt ontslag ruimte voor nieuwe dingen. Maar daar gaat een heel proces aan vooraf. Boosheid, onmacht, gevoel van onrecht enzovoort. Ik heb het meegemaakt en vond het niet gemakkelijk. Toch is ook dit geen reden om naar de fles te grijpen. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.


Drup, wat zijn dat voor rare berichten zo laat op de avond??? Je hebt een leuke dag int verschiet en dan schrijf je iets over een bruidegom? Kan aan mij liggen hoor maar ik kan je ff niet volgen. Heb nochtans zeer goed geslapen.
Vind ik soms zo gek; iets neerkalken en dan wegwezen. Dat is nu niet alleen Drup maar dit komt hier regelmatig voor. Tja, wat ken ik eraan veranderen, niets!

Hehe, liefje ook eindelijk wakker, tijd voor de tweede ronde. Koffie dan.

Heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: k'had een pb van onze moederator, oet... mocht niet. Oetpenis wel. Snap ik; Ze vonden het ontstane gesprek wat zich ontwikkelde nav mn bericht leuk.
God, wat zullen die lui soms een lol hebben en soms heel hard zuchten... Hahahaha. Voor jullie een:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Bol, ik moet wel lachen om die kabouter van je. En tegelijkertijd vind ik het zo triest. Dat iemand zich van zulke uitspraken moet bedienen, triest, werkelijk waar. En wat een eenzaamheid spreekt er ook uit. En manipulatief gedrag, geweldig. Euthanasie zonder dat je terminaal bent lijkt me lastig. Maar hij kan het altijd nog zelf doen.
Combi medicijnen en een fles jenever ofzo, je handen vastbinden aan het bed, plastic zak over je hoofd trekken en dichtbinden. Succes verzekerd, mits je niet die zak weer van je hoofd trekt. FF oefenen voor het beste resultaat.

Ik benijd je niet Bol, weet echter ook dat de sleutel om uit deze gevangenis te stappen bij jezelf ligt. Maar niet simpel, pffffff. Er niet op gaan drinken meid, word het toch niet beter van.

Veel plezier met je broer en schoonzus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorrrrrrrning!!
ik zit moed te verzamelen om te gaan hardlopen, geen zin maar moet het verjaardagseten en ellende er toch even aflopen.

Gisteren belde moeders nog of ik een leuke verjaardag gehad heb en ben ik nogal uitgevallen.
Dat als ik aangeef als een feestje is afgelopen dat het dan ook afgelopen is.
moeders is nu boos (en verdrietig) maar ik ben het wel kwijt en zo zullen er nog wat dingen rechtgezet moeten worden.
In het najaar willen mijn ouders met ons kinderen naar Portugal om mijn vaders 80e verjaardag te vieren.
Erg leuk maar met deze irritaties zie ik er tegenop om daarheen te gaan en dat zou zonde zijn.
Ze had al bedacht dat ik dan wel bij hun in het huisje kon (oef)
dus ga ik misschien nog op zoek naar een 1persoonskamer daar ergens in de buurt.

Maar verder gaat het hier wel, de vorige week was gewoon te druk en nu moet ik weer goed mijn rust gaan nemen.
Dus ga ik nu eerst even hardlopen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.
Nou vanaf vandaag ga ik dus de strijd aan. Zo even lekker douchen en dan alle alcohol wat in mijn systeem zit symbolisch door het putje spoelen, Ben nog niet zo lang geleden een week droog geweest en dat is ook goed gegaan. alleen wilde ik toen voor de gezelligheid een wijntje meedrinken toen mijn oom en tante op bezoek waren. En ik ben niet van het weggooien dus de rest maar opgemaakt.

Straks met mijn camera op pad. Veel fotos maken dan heb ik vanavond ook genoeg afleiding in het bewerken hiervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Begrijp ik het goed heeft Alf z'n ontslag gehad?



Nee, ontslagaanvraag is binnen
gaat in per 1 augustus
en het gaat 'maar' om 2 dagen van baan2
en moet nog goedgekeurd worden
door bestuur
wordt nog gekeken of alles correct is gegaan(niet dus)
en of er een afvl. regeling kan worden getroffen
De manier waarop heb ik veel moeite mee
maar dat krijgen ze nog te horen
ben daar dus druk mee.
Verder gaat het allemaal niet zo goed
2e depriperiode, los van het werk
dus ben niet veel hier
en dat valt gelukkig
ook niet zo op

En Bam nieuwe kansen zijn schaars
als je 55 bent
dat heb ik wel gemerkt de laatste tijd
misschien kan ik mezelf verkopen
als buitenaardse excentriekeling

Dar kun je die Alffoto nog een keer uploaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...