Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal
Ik ben weer ok, gister was echt verrot.
Moet zeggen dat dat niet echt motiveert ofzo, die vreselijke zaterdagen
Maar ja wel weer prachtige kunst gemaakt, dat heb ik dan weer wel, als ik knorrig ben of pissig dan maak ik de mooiste dingen.

Drupke :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja daar heb je gelijk in Vie. Ik spreek jou aan terwijl er meerderen met je waren die belangstelling hadden. Sorry naar de anderen toe. Ben een tikje van de leg maar zal mezelf zeker niet goedpraten. Lief van jullie hoor dit medeleven, echt waar. Een goede vriend die trouwt daar leef je toch mee naar toe.

Patatteke je krijgt je geld terug want Banjo brouwde er dus helemaal niets van.

Woman ik laat het helemaal aan jou over want je kan het met Zowie tig keer beter als ik, maar probeerde het wel hahaha.

Net even gewandeld maar kwam niet ver omdat ik te veel pijn had. Banjo vond het ook prima want is nog steeds erg moe van haar uitsloverij met het schooien. Naja ze had haar behoefte gedaan en we trippelen langzaam naar huis. Het gebeuren zit nog zo in mijn hoofd dus op de terugweg begon ik langzaam het Hava te neurieen. Banjo liep opeens niet meer met me mee. Huh? Ik keek achterom en jawel hoor daar stond ze te dansen. Dat verhipte dier, volgende keer neem ik een cobra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Albertina, vooral dat muziekje doet et leuk, was een toevalligje op de tevee.
Straks boodschappen doen want ik krijg morgen vistite voor een lunch/brunch
Chez moi
Leuk, van ales voorbereiden en gezellig maken. En maandagmiddaglunch is wel veilig voor triggers en gravings.
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig hè Dar, dat je door een filmpje ineens weer wat van vroeger terughebt. (Dankjewel Woman.)
Toen ik vier jaar was kreeg ik poes Dropje. (Zwart, natuurlijk.)
Dropje was altijd bij me. Ik kleedde haar trouwens aan met poppenkleertjes, je reinste mishandeling eigenlijk, en reed haar dan rond in een poppenwagentje. Maar ze vond het best.
Toen mijn ouders gingen scheiden is Dropje met mijn moeder meeverhuisd naar Frankrijk, waarna ze vrij spoedig dood is gegaan aan een maagperforatie door een visgraat.

Bol, ik ga straks ijs halen voor na de pizza, zal ik virtueel wat voor jou meenemen? Wat is je lievelingssmaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo broertje van 109 kg. en schoonzussie van 45kg. weer weg. Ik ben zo trots op hem hé. Het is zo'n knappe vent. mmmmmmmm.
Moet je na gaan, die moest ik vroeger toen hij zo'n 4 jaar was, s'avonds laten plassen, ik zie nog die hele kleine billetje van hem, stond ie op z'n teentjes anders haalde hij het niet, half slapend dus moest ik hem vast houden, en nu is het een boom van een vent hahahaha heerlijk.
Het was fijn en hij is beretrots op me dat ik nu bezig ben om de alcohol aan te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol ik ga eerst twee kilometer door de polder fietsen. Nee het is echt waar, we hebben in het dorp een nieuwe ijssalon. Ik heb er de reclame voor gedaan en vanmorgen was de officiële opening. Het schijnt meteen al heel druk te zijn geweest ondanks het kille weer. En ik heb natuurlijk de eerstkomende tijd gratis ijs.
Chocolade-walnoten hebben ze vast wel, en een stukje fietsen is gezond, want al die huishoudelijke klusjes zijn dan wel nuttig en leuk, maar een frisse kop halen wil ik ook wel.
Bol, ik zou wel willen dat jij, hoe moet ik dat zeggen, wat meer eigenwaarde zou krijgen. Dat je kan accepteren dat iemand gewoon voor de lol iets voor jou doet, of omdat je echt een aardig, waardevol mens bent.

Dar, toen ik bij mijn oom en tante werd gestationeerd, hadden ze daar cyper Poekie. Een reus van een kat, die elke nacht wel thuiskwam met een gevangen konijn. Poekie is 25 jaar geworden.

Overigens zou mijn moeder vandaag 83 zijn geworden. En ik kreeg een mail van mijn nicht dat mijn tante bij wie ik ben opgegroeid, zo dement is geworden dat ze opgenomen is. Raar gevoel, ik heb haar al zeker 20 jaar niet meer gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja hoe doe je dat dan ?
Sta ik bij de supermarché en een alleraardigst symphatieke heer staat in de rij voor me en spreekt me aan. Wat een leukerd !
Pling, zei mn hartje, maar hoe laat je nu iemand weten dat je em leuk vindt ?
Met een slok op in de kroeg had ik er geen problemen mee.....
Gewoon zeggen tsjee wat ben je leuk ? Bent Ge vrijgezel ?
Een hele lastige kwestie.
Je zou eigenlijk een speldje of iets dergelijks moeten hebben zodat je kan zien dat ieman vrijgezel is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God Woman das toch niet zo moeilijk. Gewoon een zakdoek laten vallen dan raapt hij het zeker op, kun je gelijk zien of ie getrouwd is. Dan zeggen "Goh zeg, dank je wel. Laat ik nu altijd gedacht hebben, als iemand van mij iets vind nodig ik hem uit voor een bakkie bij mij thuis"Nou dan smelten die jongens hoor.
Komt ie thuis bij jou en zeg je "Omdat jij zo eerlijk bent geweest met mijn zakdoekie, ga ik voor jou buikdansen"Steek wierrookjes aan, en van verleid je hem. It's as simple as that. Of hoe schrijf je dat.
En zo komt van het één het ander.:P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is t met de soep Woman??

Woman: waren het je gedachten? Of heb je dat echt gezegd tegen dat leukerdje?
Poehh, klonk toch als een leuke kans....tssss.

Schreef Albertina dat? Over nare ervaringen? Weet je.... zo heeeel af en toe blijken er toch nog best leuke mannen te zijn hoor... maar ze zijn ver weggestopt/verstopt. Bang ook. Net als wij.
Ooit realiseerde ik me dat. Sindsdien is het "iets" gemakkelijker om met ze om te gaan.

en toch is het moeilijk. We willen maar niet van elkaar leren lijkt het...
tss, zal even mijn recente ervaringen voor me houden....

En dan slaap je er een nachtje over en blijkt het weer mee te vallen.
En de week erop is het weer malleur.
Het is verd... net het leven zelf. "Zo vol afwisselling". :huh:

Cathy op de zondag namiddag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...