Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Lieve vriend. Natuurlijk heb ik je gemist. Wat ontzekkend $%^voor je dat je nu weer in een depressie zit.
Ik hoop echt dat je er weer heel gauw uit bent en je weer een beetje lekker in je lijf gaat voelen je hebt het zo verdiend:heart::sun::musicnote::heart:

Mensen ik heb bezoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, gaaf die foto!
Alf, word jij maar een excentriekeling, ik hou daar wel van. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, ben zelf ook net ontslagen. Toch probeer ik naar de kansen te kijken. Ik heb te vaak naar het negatieve gekeken en dat kost me zoveel energie(die ik niet echt over heb).
Maar ik wil je gevoelens niet wegpoetsen, het valt niet mee.

Ik heb je ook, gemist hiero, hoop dan altijd maar dat het goed gaat met iemand. Niet drinken is mooi, mijn ervaring is dat het werk dan pas begint. De redenen waarom ik dronk zijn niet weg. Gister hadden we het al even over stilte in je hoofd. Na een paar biertjes was het even stil in mn hoofd en kon ik pas ontspannen, dat vond ik zooo heerlijk. Maar ja, zoals Woman gister ook al schreef: Dat doen we dus niet meer(drinken) dus zal ik naar andere oplossingen moeten kijken. En dat depressieve gevoelens de overhand nemen, nadat je een tijdje niet drinkt, snap ik ook heel goed. Ik ben zelf in een depressie beland, nadat ik gestopt was. Niet zo gek natuurlijk als ik me bedenk dat ik alles onder het kleed schoof. Een verslaving is hard werken, het aangaan/aanpakken van een verslaving nog harder werken. Dat is niet erg, vind ik. De beloning is er naar. Ik ben nog steeds blij dat ik wakker word zonder kater. En dat doe ik nu al 3,5 jaar en het bevalt goed.
Dat wil niet weggen dat het altijd rozegeur en maneschijn is. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, hier nog een uitslaper.
Na het opgebroken nachtje van gister
gelukkig nu een lange nacht vol dromen
en alleen om 6 uur eruit om een jankede kat
binnen te laten.

Ha Alf, fijn dat je er weer bent,
al had ik de omstandigheden graag anders gezien voor je.
en ja je werd wel degelijk gemist en dat weet je best!
maar natuurlijk ff uitlokken voor wat aandacht snap ik best, dus het inkoppertje:
Alf :heart::present::heart: :heart::present::heart: :heart::present::heart: :heart::present::heart:
gewoon blijven schrijven Alf, vrolijk of niet
als we hier niet meer eerlijk kunnen zijn, waar dan wel?
nare dingen en gevoelens van je afschrijven in de wetenschappen dat het gelezen wordt
en begrepen door de meesten, dat is nog waardevoller dan een dagboek!

SE: dag 1:rose:, de 1e van je verdere leven, dus maak er een goeie van! Ik doe mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, :light: kunnen we niet iets beginnen voor alcoholisten??? Wij zijn, per slot van rekening, ervaringsdeskundigen. En als nou toch de helft z'n baan kwijt is of raakt....

Alf, ik wil niet zeiken maar schreef je nou dat je voor 1 van je 2 banen ontslag krijgt? Of is het nog te vroeg om dankbaar te zijn voor het feit dat je nog werk hebt?


Tapas, NIET DOEN. Bij je ouders in een huisje:devil: Ga maar lekker in een eigen huisje. Snappen zullen ze het niet maar gemoedsrust is niet te betalen!

Ben jaren gelden met twee zussen naar zus in verwegistan geweest. Zij wilden drie! weken, brrrrr, ikke niet. Ze vonden me onfatsoenlijk, dat deed je toch niet enzovoort maar ik heb voet bij stuk gehouden. Ik wilde maximaal veertien dagen. Aan het einde vd vakantie was zus 1 al kapot vd heimwee, die had wel vijf dagen eerder naar huis gewild. En die had de grootste mond:(
De zus waar we naar toe gingen vond het heel fijn dat we kwamen en vond het ook fijn dat we weer naar huis gingen. Het was goed zo, en echt heel gewellig. Was ik ff blij dat ik mn zin door had gezet, die derde week hadden we elkaar afgemaakt, zeker weten.

Mn ex-schoonmoeder zegt vaak: bezoek en vis blijven maar drie dagen fris...hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol:heart::present:

Lieve Bam
Je schrijft weer precies zoals het is. Eerst dacht ik ook: yes ik ben ervan af van dat werk, nieuwe kansen, een soort euforie maar dan komt de werkelijkheid...
En die depri, ja lijkt cyclisch te zijn, was er net van af en komt nu weer, heeft niet alleen met het werk te maken. Stoppen met drinken, steeds meer komt er van alles naar boven wat niet af was, niet doorgegroeid
Als kind was ik vaak eenzaam en dat komt nu ook weer in alle hevigheid terug, ook in mn relatie
voel ik me eenzaam...dat is erger dan mn baanverlies. En toch wil ik niet meer drinken, ja ik wil het wel maar doe het niet. :heart::present:

O, Bam, nee heb nog 3 dagen werk, baan1, maar verlies die andere 2 bij B2
O, het zijn er maar 2? Ja, het gaat vooral de manier waarop en de inkomsten waren
daar ook hoger dan in baan 1...
Bovendien gaat M ook in inkomen achteruit
Maar de uitgaven gaan omhoog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane
You got me ;):heart::present:

Isa:heart::present:

Dar
Schrijf ik iets uit frustr. midden in de nacht op een
onbeduidend draadje wordt het gelijk door Vie gelezen die niet kan slapen
wonderlijk
en nu lees jij weer op die draad
Neen heb geen RBV
maar ben wel lid van de bond
kan naar jur. loket(heeft M ook gedaan, goed bevallen)
en ken wat mensen die ook in tveld werken en kunnen adviseren
Maar ik kan ook nog wel wat nu ik weet hoe het ervoor staat
als ik vold. energie heb
Alleen is de directeur een Samoeraikrijger en ik sta met een houten zwaardje..

Ieder die nu nog reageert
alvast een :heart:
want moet nu echt
aan de slag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen feyenoord kampioen werd in Groningen was de kuip uitverkocht.
Er stond een groot scherm in de kuip.
Toen zongen ze in Groningen: en we zwaaien met ze allen naar de kuip, en we zwaaien met ze allen naar de kuip.. en we zwaaien met ze allen we zwaaien met ze allen we zwaaien met allen naar de kuip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren een lief mailtje
dat de strandgangers me misten
met het volleyen op de vrijdag en
dat ze ook nog op zondagmiddag
een zaaltje hebben, dus ik pak mijn luie
lijf zo bij elkaar en ga zo de trein in,
helaas geen boekenweekgeschenk, dus
moet gewoon betalen, maar dat heb ik er graag voor over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte , ik wordt er gewoon weer zenuwachtig van als ik eraan terug denk.
Kippenvel .......Feyenoord zit diep bij de mensen dat is echt niet meer normaal eigenlijk.
Mijn zwager eet gewoon niet meer als ze verloren hebben ...dat vind ik echt te ver gaan.
IK ben blij als ze winnen, maar als ze verliezen ben ik het zo weer vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn je spieren weer helemaal herteld dan van
je spinningavontuur? Jane


Ik heb wel is een wedstrijd gezien van het Nederlands elftal Dim
was halve finale wedstrijd, die ze verloren. Wat denk je zaten alle mannen te janken....
Nou ik wist echt niet wat me overkwam:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...