Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hey die Sailor. Lees ik het nu goed. Ben je veel aan het drinken geweest? Wil je daar wat meer over vertellen? Hoe kwam dat nu? Door de depressies? En gaat het nu weer een beetje de goeie kant op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 drup,je moet zeker je klep houden van Caro?hahaha,ik zie het al helemaal voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 nee die zeeman ken ik nietis het een lekker ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 effe wachten............volgens mij zijn er serieuse dingen aan de gangen daar wil ik niet aan voorbij gaan met mijn ongein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ne zak cement weegt 50 kG. Tas!Zeemannen gooien ons zo in de lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hmmmm Tas gratis af te halen 20 kgGaan er na plaatsing nooit meer vanaf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hee Ekstertje,lekker eten, smaakt veeeel beter zonder alco en theeis helemaal hip tegenwoordig, no worries en have fun!Sailor, long time no see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 MMmm,depressief en drankjarenlang ging het niet echt hier, voelde me niet zo goedmaar met een borrel op, trok ik alles welschulden, op een gegeven moment twee banennog meer drank nodig om de dag door te komenen uiteindelijkgaf mijn lichaam het opbleek jaren depressief te zijn geweest maar door het eeuwige doorgaan een flinke burn=-out te pakkenben zelfs tijdelijk verlamd geweest, niets wilde het meer doenik had mijzelf helemaal kapot gemaakttuurlijk klinkt het makkelijkmaar drank en een depressie gaat echt niet samenjammer dat het vaak zo lang duurt voor we dat in de gaten krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Pffffftt d'r komt hier toch een lucht aan zetten. NEE niet wat jullie denken hoor, ik bedoel een donkere lucht.Zou het gaan onweren. Jippie dan wordt het hier toch nog gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hier praten ze ook over onweer Bollie! De lucht waar je het over hebt komt er hier ook aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hoi Isa, van harte, goed gedaan. Je dromen zijn nu he, niet morgen of volgend jaar, maak het nu waar, je leven enzo Maar ja, ik zal niet zeuren, je bent lekker bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 vind ik niet zo een aardige opmerking bol!!wordt het toch nog gezellig!pfff, ben ik daar zo mijn best voor aan het doen?en ik weet direct waar je ongeveer woonteven buienradar checken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ha TassekeZeg dat wel: het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik in de gaten had dat drank de depressie versterkt!!!! Waarschijnlijk wilde ik het niet weten!!!Het was wel een eyeopener voor mij te horen dat mijn medicatie (paroxetine) niet (goed) werkt als ik drink, daar schrok ik toch wel van.De drank leek de depressie draaglijk te maken, leek.......DaagJannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 schaam je niet jannigjemet ons, nog veel meer mensen die het niet (willen) weten.bye the way,welkom hiermaar tja,ik denk dat het voor ons allemaal geldt, we gaan pas iets doen als de problemen torenhoog zijnin mijn geval was het mijn gezondheid, financieel, maar zeker ook een isolement omdat ik op een gegeven moment niemand meer wilde zien.gelukkig is het (bijna) nooit te laat om het anders te doen maar toch is het jammer dat er zoveel moet gebeuren voordat we het licht gaan zien en het leven daadwerkelijk omgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hallo en goedenmiddag,Kom even zeggen dat ik weer ga.Lekker gewerkt en dalijk weer avondje invullen, hierna nog 2 invulavonden.Fijne avond, misschien tot straks...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Schijn bedriegt he Jannigjedaar kunnen we hier boeken over schrijvenachterafBlondie meis, houd je taai heook dit gaat weer over iun iets andersen depressies die steeds sterker wordenverdragen absoluut geen alcoholIk ben bang dat we naar een stuk acceptatie ervan moetenzodat we ze niet de macht geven ons te overrulenIk heb er ook nog steeds last vanen tegelijkertijd ziet ik dat er iets in verandertik ga er niet meer door drinkenen ben heel langzaam omhoog aan het klauterenooit, ooit, denk ik dat het bij sombere buien blijften dat de positievere delen in mij groter wordenen ik meer realist als pessimist zal hetenen wie weet (ook ik mag dromen) optimist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Oké Tassie smak smak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 die is voor jou bol sorry, ik wordt een beetje klierigkomt door de honger zal ik maar zeggenmoet toch iets de schuld geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Heb net een frietje, kroketje en een viandel gehaald. Kan er nu makkelijk af. Krijg een hoop geld terug van de belasting. om precies te zijn e18,-- JOOOOOEEEHHHHAAA vette pot hé. daar kan makkelijk een frietje van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Heee, eh... TasIk bood je iets aan hoor, bovenop deze paginaWeet niet of je t gelezen hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Tas, och erum! Hoe moet dat nou jij 5 dagen op een sapje.ik ga je ochtendprak nog missen, vond het altijd zo gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Bol, ik zou van die centjes liever iets gezonds gaan halen. Jij mag dan wel houden van een rubensfiguur, maar je bent nu echt aan het ongezonde vet.Hoe dan ook, als je er plezier in hebt is het goed.Hoe is het ttrouwens met je voornemen om een maand niet meer naar je vriend te gaan?Inmiddels word ik nog blonder dan Blondie, als het zo doorgaat geeft mijn kop straks licht in het donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Isa, gefeliciteerd met je baan! Ook ik heb vandaag aan je gedacht Emmaroos. Ik hoop dat je er weer snel bovenop komt Sailor ook goed dat je de weg weer hebt gevonden.Wat doen we onszelf toch een geweld aan met die zooi. En waarom? Omdat we ergens zijn gaan geloven dat het fijn is, die roes. Las nog een stuk in de Psychologie over een journalist die zich ook helemaal van de wereld zuipt, nu een maand of 5 droog staat en toch weer wil en zal gaan drinken. Omdat het hem in balans houdt. Omdat hij zichzelf dan helemaal kan verliezen.Hoe vreemd kunnen de kronkels in je denken zijn.He Soothe! Nu nog stoppen met roken en je longen worden ook weer blozend gezond!Mooi dat je leven er zo veel fijner op is geworden.nu eerst koken, witlof in de oven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ben je in ieder geval het licht van het forum Vie hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden