Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
isa

Yoehoe..... ben d'r weer...


en met super nieuws....


ik ben aangenomen.... even VOG aanvragen en


zodra die binnen is kan en mag ik beginnen....


LADIDADIDADIDA....



Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd vanuit Limburg! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
jee net op tijd op jou te lezen Isa!!!!!
goed joh gefeliciteerd
2010 wordt inderdaad jouw jaar!
:present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present:;:present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present::present::heart::present:
nou dat bewijs (van onbesproken gedrag?) is natuurlijkj een fluitje van een cent, dus
hup gauw nog ff thuis doen wat je leuk vindt
en dan aan den arbeid en lekker centje verdienen voor heel veel maatjes minder-kleding!!!!

Ik wil ook even vertellen dat ik net Emmaroos heb gesproken. Ze is erg moe en gaat zo nog even slapen.
Morgen komt ze online en zal haar pb's lezen, dus dan weten jullie hoe het ervoor staat nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan schijnt dat zonnetje vandaag vor jou extra Isa,
kun je nog wat bijbruinen voor straks hele dagen binnen zit
en het van de weekendjes moet hebben.
Geniet er nog maar ff van,
ga ik nu ook doen. ff fietsen en boodschappen, terwijl de was wappert in het zonnetje;
nuttige met aangename verenigen heet dat netjes.
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Yvonne

Ik lees dat jij 1-3 bent begonnen? ik de 8e, zit dus nog in het begin.
Weet ook nog niet wat ik wil bereiken.... Nee, dat klopt niet: ik wil niet meer afhankelijk zijn van alcohol!!! Maar of ik het red om "maat te houden"??? Ik ben nu bang dat het hetzelfde is als met roken: dat was ook alles of niets.

Wil jij helemaal stoppen? Zou ik heeeeeeeeeeel knap vinden

Groet van
Jannigje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tapas

Klinkt me bekend in de oren, ook voor mij is donderdag de laatste werkdag. Ik begin dan alleen later te drinken omdat ik eerst ga zingen in mijn koor (als ik dat haal) Maar daarna haal ik in sneltreinvaart de "achterstand" weer in.
Het zou voor het eerst sinds heel lange tijd zijn als ik ipv een donderdag een zonderdag zou hebben. Ik durf het niet te beloven, maar ik ga het proberen. Laat je morgen weten of het me is gelukt!!!!

Daag
Jannigje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kom ik weer ongelezen binnenvallen. Ik kan meestal niet op internet.

De papieren liggen klaar voor de akte van splitsing (hypotheek) voor vriend en mij. Ik denk dat we begin volgende week kunnen tekenen bij de notaris.

Ik heb nu ook de makelaar ingelicht dat ik de nieuwe woning wil laten passeren op 14 april a.s. Het begint nu écht te voelen als mijn feestje ........... :):musicnote::rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi daar allemaal,

Ik meld me hier ook weer even !!!
Ga proberen dat in ieder geval iedere dag even te doen...

Stand van zaken hier ??? Slecht !!!:(
Hier helaas het hele weekend compleet in de rats gezeten... en weer veels teveel gedronken !!!:$

Ben steeds verder weg aan het zakken in mijn depressie en ja, ik weet alcohol helpt daar nog eens heftig verder aan mee !!! Wat een ongelooflijke idioot ben ik toch !!! :wacko:

Afijn, Maandag en dinsdag mezelf alleen maar verder dat gat in gedronken, totdat ik dinsdagavond vol afgrijzen an angst de gedachten in mij voelde opkomen dat het leven zo geen zin meer voor mij had, ondanks mijn 2 kids:(
Echt jankend mijn bed in gedoken en mezelf in die mate bij elkaar kunnen rapen om woensdag, gisteren dus naar de huisarts te stappen voor hulp !!!

Nu dus vanaf gisteren mezelf voorgenomen om niet meer in die val te trappen dat die drank mij wel even uit die put zou kunnen trekken...
Stoppen is de enige optie voor mij, matigen gaat me echt niet lukken !!!
En zeker niet nu in combinatie met de voorgeschreven anti-depressiva van de huisarts...
Angstig voor het effect van de pillen, maar weet dat ik het zonder nu op het moment niet trek !!!
Berusting op het moment dat ik nu de beslissing tot volledig droog staan genomen heb !!!
:)

Afijn, sorry even voor deze negatieve vibes, net terwijl het zo :rose:ny is op het forum, maar hoop me aan al jullie zonnige berichtjes op te trekken en over een tijdje ook zo vrolijk te kunnen klinken !!! :)

:sun: Blondie6173

Ps. Super voor je Isa dat je de baan hebt, maar had eigenlijk niet anders verwacht na al je vrolijke berichtjes hier !!! Je brengt daarmee zo af en toe een glimlachje om mijn lippen... Thnx, Hou dat positieve gevoel vast...
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173

hoi daar allemaal,




Ik meld me hier ook weer even !!!


Ga proberen dat in ieder geval iedere dag even te doen...




Stand van zaken hier ??? Slecht !!!
:(

Hier helaas het hele weekend compleet in de rats gezeten... en weer veels teveel gedronken !!!:$




Ben steeds verder weg aan het zakken in mijn depressie en ja, ik weet alcohol helpt daar nog eens heftig verder aan mee !!! Wat een ongelooflijke idioot ben ik toch !!!
:wacko:



Afijn, Maandag en dinsdag mezelf alleen maar verder dat gat in gedronken, totdat ik dinsdagavond vol afgrijzen an angst de gedachten in mij voelde opkomen dat het leven zo geen zin meer voor mij had, ondanks mijn 2 kids:(


Echt jankend mijn bed in gedoken en mezelf in die mate bij elkaar kunnen rapen om woensdag, gisteren dus naar de huisarts te stappen voor hulp !!!




Nu dus vanaf gisteren mezelf voorgenomen om niet meer in die val te trappen dat die drank mij wel even uit die put zou kunnen trekken...


Stoppen is de enige optie voor mij, matigen gaat me echt niet lukken !!!


En zeker niet nu in combinatie met de voorgeschreven anti-depressiva van de huisarts...


Angstig voor het effect van de pillen, maar weet dat ik het zonder nu op het moment niet trek !!!


Berusting op het moment dat ik nu de beslissing tot volledig droog staan genomen heb !!!


:)



Afijn, sorry even voor deze negatieve vibes, net terwijl het zo :rose:ny is op het forum, maar hoop me aan al jullie zonnige berichtjes op te trekken en over een tijdje ook zo vrolijk te kunnen klinken !!!
:)



:sun:
Blondie6173




Ps. Super voor je Isa dat je de baan hebt, maar had eigenlijk niet anders verwacht na al je vrolijke berichtjes hier !!! Je brengt daarmee zo af en toe een glimlachje om mijn lippen... Thnx, Hou dat positieve gevoel vast...


:present:



Je staat niet alleen. Ik denk dat ik voor iedereen spreek dat we je er doorheen gaan helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh Blondie: heftig!
Maar je hebt wel actie ondernomen door naar de huisarts te gaan en ook door de beslissing te nemen om te stoppen. En wat nou negatieve vibes? Het forum is er juist voor om je wanneer het niet gaat je er doorheen te slepen. Als we hier alleen kwamen voor de gezelligheid??
Balen dat het niet lekker ging het afgelopen weekend, maar nu: nieuwe ronde nieuwe kansen!! Voor jezelf èn voor je kinderen! Ze verdienen allemaal een gelukkiger iemand en dat ga je niet worden mèt alcohol...
Hier elke dag even langskomen is een goed plan, dat helpt me ook om op het rechte pad te blijven!

Heel veel sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie we steunen je, schrijf maar zoveel mogelijk van je af.
Ikzelf gebruik ook anti-depressiva en na een bepaalde tijd ga je het effect merken. Alleen maar positief. Dus volhouden meid. En ja zonder alcohol is beter bij deze medicijnen want alcohol versterkt je depressie en brengt je in een cirkeltje.
Vraag zoveel je wilt want ik ben een rasse ervaringsdeskundige.

Oh ja, zorg ook voor therapie bij de anti-depressie middelen want zonder kan helemaal niet en heeft dat geen zin.

Liefs Desi:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Ekstertje :
Dat is ook hetgeen wat me er iedere keer weer uit trekt, die kids van me...
Weet wat ik ze aan zou doen als ik mijn gedachten ten uitvoer zou brengen...
Is alleen zo beangstigend dat je dat soort gedachten hebt...
Hoop dat die medicatie het enigszins af zal vlakken, niet uitschakelen, want een volledig emotieloze moeder zitten ze ook niet op te wachten !!!
Daarnaast ook wel angstig voor het gebruik van de medicatie omdat in de bijsluiter staat dat sommigen er juist meer suicide van worden !!! Partner dus maar op hart gedrukt om mij goed in de gaten te houden...
Pffff..............Helpt wel even om mijn zorgen en angsten hier even op te schrijven....thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...