Otje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ok Soothe, thanxEn Alf, zeurpietje, met respect bedoel ik dat ze niet elkaars bakje leegvreten zodat de ander niets meer heeft.
ekstertje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Is ook hoor, maar verheugde me er net zo op...Kun je wel eens hebben hè
VM1 Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Co, K. is m"n zoon van 9 die me uitdaagd voor hetp spel!
smart Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Hee schatten allemaal... ik ga bankhangen en vanavond maar es vroeg naar bed!Trusten voor later!!xxx
Vie Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Haha, Coco, nee helemaal niet stom, alleen heet het dan ineens snelwandelen. (En het ziet er niet uit, vind ik zelf, maar je conditie gaat wel met sprongen omhoog.)Rapilos ik zag op de dominodraad dat je er een ochtend werk bij hebt. Gefeliciteerd!
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Zo overleefd en nog kiplekker hahaha. Woman een hond mag geen kattenvoer want is te zout waardoor nieraandoeningen kunnen ontstaan. Echter is het geen enkel probleem als de kat hondenvoer eet. Maja hou dat maar eens gescheiden he? Zucht want elkaars eten vinden ze toch het lekkertst, tenminste hier wel.
tapas Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 gnavondWoman, ik heb hier het eten voor de kat op tafel staan anders eet de hond alles opCoco, nordic zwemmen, zou dat ook goed voor je conditie zijn??Alf en Ari gefeliciteerd met het behaalde resultaat Hier gaat het zijn gangetje, mag van mezelf niet snoepen en wordt daar wel wat saggerijnig vanlijkt toch wel op stoppen met drinken hoor!ook hier gaat het om het lange termijn doel ipv de korte termijn oplossing.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Coco en Vie,Oh,oh wat stom van mij.Ik was ook ineens mijn hele berichtje kwijt.Zat ik dus op de dominodraad.Nou ja, weet nu in ieder geval waar het gebleven is
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Tapas,Ik geloof zeker dat niet snoepen je sjagerijnig maakt.Volgens mij is suiker ook verslavend.Ik heb een heel lang niet gesnoept en heel gezond gegetenIn het begin was dat best moeilijk, maar op het laatst ging ik me steeds beter en fitter voelen.Die tijd wil ik ook weer terug, ben nu vreselijk aan het troost eten.Frustraties weg eten, voel me daar uiteraard ook niet lekker bij (vadsig, dik Bleee)Mensen vinden mij nog wel slank, maar zelf vind ik het niks, kan zo een vetrolletje pakken.Eerst een huisje, lekker settelen, en ik kom weer goed in m,n vel.Duimen jullie morgen voor me.Bezichtiging van flatje met uitzicht over weilanden.Ben kandidaat nr. 4Drinken doe ik niet, dan maar even tijdelijk veel snoepen, maar verslavingsgevoelig blijf ik blijkbaar wel
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Hihi, kan het eten van de kat niet op de tafel zetten want door de dementie weet ze niet eens meer wat dat is en Banjo vreet gewoon door hoor. Naja zolang ik zelf nog maar weet wat een bord is dan gaat het nog wel en het onkruid bij mij is veel groter als van de buren hahaha.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Coco,Dat kan wel eens heel goed waar zijn, dat suiker een soort gaat gisten en omgezet wordt in een soort alcohol.Ik heb ook altijd het gevoel, dat het een soort rust geeft, net als alcohol soms kan doen (al is het soms maar voor heel even)
Vie Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Van toen ik stopte met drinken weet ik nog dat ik de eerste week een naar soort hoofdpijn had. Alsof er een steen in mijn hoofd zat. Later heb ik van een verslavingsdeskundige vernomen dat dat niets anders is dan een gebrek aan suiker. Snoepen heb ik namelijk nooit veel gedaan, dus daar compenseerde ik het niet mee.Chagrijnig werd ik niet, maar wel erg rusteloos. De verschijnselen van stoppen met snoepen zullen wel een beetje lijken op stoppen met drinken.Tapas, weet je wel dat fruit veel gezonde suikers bevat die misschien het gemis aan snoep-suiker kunnen vervangen?Rapilos ik duim morgen voor je. Klinkt wel erg leuk zeg, dat huisje.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ja, lamgeslagen gevoel..Je hebt gelijk, ik wordt ook altijd erg moe van te veel verkeerde suikers.Zelfs, zo erg, dat als ik met m'n wandelclubje een eind ging lopen, nooit geen ijsje onderweg nam, omdat dat inderdaad een heel moe en loom gevoel in m,n benen gaf.Iedereen vond dat gek, maar misschien, ben ik daarom ook wel zo gevoelig voor alcohol wie zal het zeggen..
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Das een goeie Coco vanaf morgen eet ik van het bord te koop en zet het eetbord in de tuin want dat zal beslist meer aandacht trekken hahaha.Ja heeft Rapilos gelijk in denk ik. Heb dat ook meerdere malen gelezen dat suiker omgezet wordt in alcohol. Staat hier ook ergens maar kan het natuurlijk weer eens niet zo snel vinden.
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ben bezig met een koolhydraatvrij dieet. Dus geen suikers en verkeerde koolhydraten. Wordt je heel snel fit van. Na 2 weken heel langzaam weer invoeren en zodra je weer wat voelt van futloosheid en dergelijke deze weer wat terugbrengen. Zeer makkelijk en zonder honger!
bolletje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Klop klop sssttt mag ik ff storen. HET IS AL WEER 22.00 sorrie dat ik schreeuw maar ik zit nog steeds met die wintertijd.Ik wil iedereen een fijne nachtrust toe wensen en tot morgen weer.
Vie Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Nou Bol, ik ben zelf nog te wakker van alle gebeurtenissen van vandaag, dus ik blijf nog even hangen. Maar voor jou een goede nacht toegewenst.Trouwens, nu snap ik ook waarom ik geen cruesli met van die chocobolletjes er in moet eten voordat ik ga sporten. Geen wonder dat ik dan het gevoel heb dat ik lood in mijn benen heb.Nu even uitzoeken wat ik dan het beste wèl kan eten voor het trainen.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Coco,Het is toch een soort onvrede wegsnoepen, wegdrinken.wegroken.Tenminste dat is mijn ervaring.Als ik goed in m'n vel zit, vind ik het ook zonde om mijn lichaam al die ongezondheid aan te doen, en ga dan automatisch goed voor mezelf zorgen door gezond te eten, goed te bewegen, voldoende rust enz..Trouwens superknap van jou om tegelijkertijd te stoppen met zowel roken als drinken.Ik heb het ook alle twee gedaan , maar ben gestopt met een tussenpose van bijna 20 jaar,(eerst gestopt met roken, toen met drinken)Desi, ik geloof ook wel in dat soor dieet wat jij zegt.Kan ook heel slaperig worden van b.v. een boterham met kaas, maar ja vind dat nu juist zo lekker.
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Morgen sterfdag van mijn moeder. Waarom gaat die pijn nooit eens over en zit ik nu te janken bij de liedjes van haar uitvaart? Mis haar zo vreselijk maar vind het wel een goed teken dat we veel van elkaar gehouden hebben en dat kunnen velen niet zeggen. Ja ook zij was op haar 68 te jong maar de manier waarop. Wordt dus weer een @ dag. Maja dan is maart eindelijk voorbij met al die sterfdagen.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Vie,Volgens mij zit er niet alleen chocoladebolletjes in die crusley van jou, maar ook nog eens extra suiker.Dat spul is harstikke zoet joh
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Druppie,Sterkte joh,Jij hebt heel wat rotdagen te verwerken zo he:present:
BamBam Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ola, Alf en Ari, way to go. Ga maar wat leuk doen met al die uitgespaarde fleuries.Goeie meeting gehad vanavond, we waren met elf! Leuk hoor.Wing, wie ik ben, wat ik ben, tja...ik voel dat ik dat niet altijd zo goed weet/voel/ervaar. I'm working on it. Let go, let God, accepteer wat ik niet kan veranderen en al die sjips, ben bezig, ben bezig.Geduld. Moeilijk.
Vie Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ja ik weet het Rapi, tenminste ik kijk net op het pak wat er allemaal aan zoetigheid in zit.Maar omdat ik niet hoef te lijnen ofzo, lette ik daar eerder nooit zo op.Druppeltje, zou je moeder willen dat haar sterfdag elk jaar weer zo'n droeve dag voor je is? Ik bedoel, zou je er niet een mooie gedenkdag van kunnen maken op een of andere manier?Ik weet niet wat jouw moeder en jij samen leuk vonden om te doen, maar misschien kun je iets gaan doen dat daarmee te maken heeft. Ik bedenk maar wat.
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Dank Rapilos. Coco zolang ze in ze onze harten blijven bestaan dan zijn ze ergens nog in leven. Pas als we niet meer aan ze denken dan zijn ze echt dood.Nu maar even jankkoppie wassen want doggy moet nog uit.
rapilos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Coco,Hou vol hoor,Zoals je zelf al zegt..zonde,zonde om weer te beginnen.Mijn man is ook gestopt met drinken, sinds ik weg ben, maar geeft ook aan dat hij het veel moeilijker vind om te stoppen met roken.Hij rookt dus nog steeds.Zelf heb ik tot een heel jaar vlagen van vreselijke trek in een sigaret gehad.Maar de tussenposes van die vlagen werden steeds minder.Nu taal ik er allang niet meer naar.Hou je daar maar aan vast, op den duur gaat het steeds beterl, en je bent nu zo supergoed bezigVerder, lieve mensen, ga ik de raad van Bol opvolgen en m,n bed induiken.Morgen weer een lange dag.!,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden