Vie Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Beate, proficiat! Het is inderdaad flauw van je familie om zo te doen. Misschien zijn ze wel jaloers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Moghu Bea en Vie.Ja dat is inderdaad flauw van je familie. Zolang ze jou in de maling nemen hoeven ze misschien niet naar hun eigen drankgebruik te kijken. Blijf maar lekker trots op jezelf meis. Jij kunt iets wat zij nog niet kunnen en dat is die ver#$%^drank laten staan. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Beate,Chapeau hoor!Gaat stille zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goede morgen allemaal.Heb nog niks gelezen.Ik heb gisteren de hele dag last gehad met de server! Kon niet inloggen enz. Ik hoop dat het vandaag beter gaat! Zou het met de aswolk te maken hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ook goedemorgen,Vannacht slecht geslapen, dacht zelf ik neem een Librium minder maar toen werd ik vannacht een aantal malen wakker van de hartkloppingen dus dat was niet handig.... Hoop dat het zonnetje vandaag doorbreekt, wil wat nieuwe plantjes in de tuin gaan zetten en ff lekker in de warmte schuren Lijkt mij idd heel moeilijk als je familie je in de maling neemt, goed in oog blijven houden dat je het voor jezelf doet en voor niemand anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hee Albertina, ben je er nog. Dacht dat je allang op je werk zat. Lees net dat het vliegverkeer weer op gang komt, dus misschien krijg je het vandaag wel superdruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Mogge allemaal.Beate, laat ze kletsen. Kan me wel voorstellen dat het je raakt. Vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen. Ze hebben waarschijnlijk geen idee dat alcoholisme een ziekte is, een allergie waar je ernstig ziek van kunt worden en uiteindelijk ook wordt. Er gaan zelfs veel alkies dood voordat ze de weg kunnen vinden om te stoppen.Jij bent goed bezig, zoek steun bij mensen die je begrijpen en die herkennen wat je aan het doen bent.Klasse meid.Ome Wing:present:Vanavond mag ik weer naar mn AA meeting. Kijk ik naar uit. Nu eerst andere zaken.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Tapas, jammer dat je je ff wat minder goed voelt. Hoort er ook bij he. Goed van je dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en aktie onderneemt. You rock girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Werd net gebeld door mijn werk,er is ruim 4 dagen niets te doen geweest,ook nu nog niet, ik ben dus vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goedemorgen weer, gelukkig nog even lekker geslapen tot nu!Beate, de reactie van je familie klinkt als boosheid, Ik denk dat ze er slecht tegen kunnen dat je bepaalde familie-code's doorbreektDat confronteert ze met hun eigen gedragDes te moediger dat jij het vol houdt dus ga zo door!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 dank je Bambam, tja ik ben een vechtertje he, maar soms moet ik helemaal niet vechten maar het gewoon toelatenVoor jezelf werken is best wel confronterend, je moet opeens een prijskaartje aan jezelf hangen en dat is heel onwennig.Dat mag ik ook gewoon eng vinden dus!Vandaag heb ik een klus in een kerk, ik heb daar al wat foto's gemaakt en ga daar vandaag mee verder.Uiteindelijk worden dat dan ansichtkaarten voor toeristen, ook wel weer leuk!!Het komt dan ook wel goed allemaal, als ik het overzicht maar houdt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nou Tina,ik hoop dat het je geen verplichte vrije dag kostwant al erg zat,maar ja wat je al schreef; er zal ook weinig te doen zijnmaak er maar wat leuks van als dat kan meid.Beate, het zegt meer over hen dat ze het nodig hebben jou belachelijk te makendan over jou, die nu de krachjt heeft om er niet op in te gaan en voel je dus nietaangevallen of belachelijk gemaakt, het sterkt je gewoon nog meer!En idd wij snappen het en kunnen jouw volhouden naar waarde inschatten.Dus gewoon wat vaker hier komen als dat helpt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nee hoor het kost mij geen vrije dag.Het heeft allemaal best welverstrekkende gevolgen,zeker voor alle bedrijven op de luchthaven.Het ziet er allemaal niet zo best uit.Een zware slag qua omzetten( die zijn erniet geweest de afgelopen 4 dagen)De bedrijven die het al moeilijk haddenhebben nu een zware slag, zo niet de laatsteslag te verduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Zo, ik ben me daar net toch even ontploft .De oudste van 15 heeft steeds bloedneuzen en wilde daarom maar thuis blijven. Dat dacht ik dus niet!Dus ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt, en wsch. kan hij daarna gewoon naar school.Mijn dochter heeft keelpijn verkoudheid en is niet lekker. Ze staat hier met krokrodillentranen in haar ogen omdat ze ´mij zo zat is´.Maar ik (het klinkt schandalig vind ik) moet zelf heel veel rusten en mijn hoofd mag niet bewegen, dus dan is een ziek kind van 12 die ook nog boos op me is omdat ze te weinig aandacht en verzorging krijgt een beetje teveel van het goede.Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en heb twee nieuwe titanium tussenwervelschijven gekregen en diemoeten 1. vastgroeien 2. alle spieren daar in die buurt zijn ´geraakt´ en ik ben bijna 4 uur onder narcosegeweest.Ik heb dus RUST nodig en geen gemekker aan mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Houtje wat vervelend dat je dochter nu zo veel aandacht nodig heeft, nu je zelf nog aan het herstellen bent. Ik kan me voorstellen dat je daar toch boos om bent. Maar blijf denken aan jezelf meis, want dat is nu op dit moment het belangrijkste en daar zal ze rekening mee moeten houden. Kinderen zijn vaak niet gewend dat moeders iets mankeren. Die moeten maar sterk zijn en blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ja Houtjehet gezin is dus ontregeld en de structuur is even wegniemand is daar schuldig aan meisen iedereen de dupeik hoop dat het ontpoloffen nu rust geeftde druk is er dan even afen het is toch al gebeurd.Misschien ook dochter gewoon naar school?Verkoudheid moet toch zijn tijd hebben.of lekker haar bed in, en dan kun jij ook rust nemen.Verzorgen kan niet en hoeft ook niet, dus jullie komenallemaal wat te kort nu.Het is niet anders.Kun je niet eimand vlakbij ff bellen?En vanavond maar wat lekkers laten bezorgen, pizza of zovan de nood een deugd he!sterkte meis, komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Zie dat Haddock ook weer paraat is. Hoe is het met je hond kerel? Gaat het weer een beetje met het dier?O ook goeie morgen Nien, Soothe en de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goedemorgen maar weer...Heb vandaag mijn dag niet vrees ik...Voel me verdrietig en bozig...Weet ff niet waarom. Ben maar druk met de klusjes begonnen. De vaatwasser en wasmachine draaien en ga zo in de voortuin werken. Zal nog even bijlezen van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goedemorgend iedereen,Ben sinds vorige week woensdag sober. Eerste twee dagen waren moeilijk=leegtegevoel maar vrijdag had mijn vriend een verassing in petto nl een weekendje zee. Dus wij vrijdagavond richting sea en goh, wat heeft mij dat goed gedaan seg. Drie volle dagen enkel wandelen, zeelucht opsnuiven en gedachten op 0! En de alcohol wel raar maar waar geen enkel probleem, de goesting=fixatie stond ook op 0. Het was alsof ik nooit had gedronken. Gisterenavond terug thuis en vanmorgend de "back to reality" . De spinsels in mijn hoofd dat ik zonder alcohol de dag niet kan doorkomen steken terug de kop op. Hoe komt dat toch vraag ik me af... een heel weekend zonder, geen enkel probleem (zelfs niet in het restaurant bij een romantisch dineetje en ik zelfs mijn vriend aanspoorde dat hij zich niet moest inhouden om een glaasje wijn te nemen, en wat hij dan ook deed terwijl ik rustig genoot van mijn sole meuniere met een glaasje water) en nu back home komt dat duiveltje uit zijn box en fluistert mij "je kunt niet van mij ontsnappen ook al ga je naar Timbaktoe. Klinkt dit vertrouwd in de oren? Ik in ieder geval vind het zo raar en zelfs een beetje beangstigend?veel liefs en sterkte aan iedereenen moge de zon de ganse dag schijnen in jullie leven zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ha, kransgenoten.Donna heeft anti-biotica en prednoral. Gaat aardig. Maar ze is niet meer de oude.Dikke tumor of vocht in de longen. We proberen iedere dag 'n feessie voor d'r te maken.Verder was ik 'n houtdrooghok aan 't bouwen, tegen de loods aan, maar nou heeft 't geregend!Dus ff pauze tot 't allemaal weer wat droog is.De luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hey Bor!Hier schijnt gelukkig een lekker zonnetje. Ik heb mijn "trieste dagen" alweer achter de rug!Zonnetje jou ken ik nog niet maar sterkte!Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goejemorge allemaal,Houtje let een beetje op jezelf he?Aandacht voor je dochtertje komt wel weer. Laat haar inderdaad lekker naar bed gaan en erger je niet. Kinderen vragen meestal meer aandacht als je zelf ook niet in orde bent. Het zijn kinderen.Ikzelf heb niet veel geschreven de laatste dagen. Heb wel proberen bij te lezen.Gisteren naar de HA geweest vanwege mijn klachten. Dacht hart vanwege hartkloppingen, duizelingen en zondagavond helse pijn op de borst. HA kon niks alarmerends vinden maar wordt verder nagekeken door Cardioloog volgende week (is nu afwezig). Wel ga ik met artsen om tafel zitten vanwege mijn berg medicijnen wat ik inmiddels van diverse artsen heb voorgeschreven gekregen de laatste jaren. Dit moet minder kunnen. Er zijn er die ik nooit kan missen maar vele kunnen minder. De werkingen lopen door elkaar. Stom dat je dat zelf moet aankaarten op vandaag. Alertheid wordt van jezelf verwacht.Het is al duidelijk dat ik mijn Antabus moet laten vallen als eerste.Dat betekend dat ik het op eigen houtje ga doen. Ik wacht nog tot volgende week tot ik op gesprek ben geweest. Dan zal ik harder mijn best moeten doen want de stok achter de deur vervalt.Ik heb er wel vertrouwen in. Of ik mijn plannen om eens sociaal te kunnen drinken aanhou weet ik nog niet.De tijd zal het leren.Met mijn zusje gaat het beraf nu. De morfine is weer verhoogd en haar lichaam kan niet veel meer hebben. Het hoesten is nu zeer erg waar ze geen energie voor heeft. We zullen haar gauw verliezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Tja Borretje, misschien ligt het aan het weer? Hier ook grijze dichtbewolkte luchten...maar over het algemeen ben ik daar toch niet zo gevoelig voor. Dat ik somber wordt door het weer bedoel ik.Ik ga maar n's kijken of ik wat afleiding kan vinden. Jij ook succes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Desi en haddock: Zonnetje, na de euforie van zo'n heerlijk positief weekendis het toch logisch dat het thuis ff wat tegenvalt?En ook dat dan de trek als verleiding om de hoek komt kijkenwe worden altijd getest op onze krachten als het niks voorstelt de inspanningis het ook niets waarddus houd vol zonnetjedan kun je als je naar bed gaat weer trots zijnop deze dag.Het weekend was een kadootjedeze dag is loon naar werken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ik denk dat dat normaal is hoor. Je hebt je gedachten het weekend op andere dingen gezet, en de behoefte weg hebt kunnen dringen, en je je je niet hoefde te focussen op de alcohol. Nu kom je weer in je normale wereld, en die koppel je gelijk aan oud gedrag n.l. drinken. Dat is heel normaal meis en daar moet je doorheen. Maar je hebt gezien dat, als je je op iets anders richt wat heel fijn is, die zucht weer weg gaat. Flink in de tuin werken en schrijven als het te erg wordt meid.Lieve lieve Deesje, wat kan ik nog meer zeggen dan dat ik zo met je te doen heb. Je hebt het zwaar en niemand kan jouw lijden van je af nemen, je moet er door heen. Zie je erg op tegen het niet meer gebruiken van Antabus? Ja op eigen kracht verder gaan in deze moeilijke situatie is erg zwaar lieverd. Ik hoop dat je zus heel gauw rust vind en jullie ook, want dit vergt zoveel energie. Dikke knuffel voor jou lieverd want je hebt het zo ontzettend verdiend.Bor en Eks. Ik hoop dat je vandaag nog een beetje kunt genieten van de zon.Haddock bedankt voor je antwoord. fijn dat je nog zoveel kunt geven aan je hond. Het kan haar ook in leven houden.Vocht achter de longen. Kucht ze veel dan? Daar is toch ook medicatie voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden