Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 mei.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol
ach ja dat is waar ook, hij had zo'n mondklem, dat kan bij mij niet volgens de KNO

ER
De kans is dus aanwezig dat er op elk willekeurig moment
kan worden meegelezen. Maakt dat wat uit voor mijn schrijven?
Ik denk het wel en ook weer niet. Zal wat voorzichtiger
formuleren denk ik in eerste instantie, maar dat bevalt me eigenlijk al direct niet
als ik dat nu schrijf, want dan ga ik mezelf beperken en
daar is het forum nou juist niet voor, dat ik me ga inhouden.

Als jij schrijft 'lekkere man' dan kan dat verkeerd worden opgevat
als je de context en de betekenis van het moment niet kent.
Is dat erg? Nee, ik kan het uitleggen tot op zekere hoogte, want
sommige zaken zijn niet uit te leggen aan niet alcies.
Ander punt is dat ik minder aandacht aan haar zou besteden
terwijl ik hier bladzijden vol schrijf. Is een punt, maar na 35 jaar
roesrelatie kan ik niet a la minute omschakelen naar een gewone relatie, ik
ben er mee bezig, stapje voor stapje, vorige week begonen door
haar te verrassen met een avondje uit. En zo uitbouwen.
En doe ik hier iets wat het daglicht niet kan verdragen? Ik dacht het niet.
Dus wat is het probleem? Het gaat toch om vertrouwen uiteindelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Morgen alweer de date.
Ben nog steeds onder de indruk van de fotoshoot van gister.
Zij had als opdracht van haar fotostudie om de ogen van een vriendin vast te leggen, en dan ging het om dat je zag dat we vrienden zijn.
Dus ik had muziek opgezet die mijn gevoel naar haar vertaalt en na een heleboel spuuglelijke foto's zaten er 3 juweeltjes tussen.
Kan niet wachten tot ik ze binnen heb !
En dan die ene met dat spannende masker - wow die is echt zo gaaf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even, los van alles, sorry, een vraag.
Ik heb indertijd optimistisch al mijn elpees weggedaan, en daarmee ook mijn lievelingslied.
Ik dacht dat het van Gladys Knight was, maar ik weet het niet zeker, en kan het ook op internet nergens vinden.
Het gaat zo:
"It took a while for me
To understand my feelings for you
I hope it's not too late
To **** (hier weet ik even een stukje tekst niet meer)
Though I've never told you, I live my life to hold you
Is it too late to show myself?
Is it too late to let you know
Scares me if you would say; No!
Cause it;s too late for me to let you go."

Ik heb wel eens vaker een goede tip opgedaan hier... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AM I TOO LATE ? (J. Hurt/L. Keith) Gladys Knight - 1979 I don't understand your hesitation. You always were so quick to say What needed to be said. But you're standing there, just saying nothing. Please say something, just don't tell me I'm too late. It took a while for me to understand my feelings for you. I hope it's not too late, to say I love you, 'cause god knows I do. Before you turn away and the chance I had to love you is gone, You got to know I've finally found the feeling And though I never told you, I live my life to hold you Am I too late to show myself is it too late to let you know Do you feel me Am I touching you Scares me to think you might say no Cause it's too late for me to let you go You got to know I've finally found the feeling And though I never told you I live my live to hold you Am I too late to show myself Is it too late to let you know Do you feel me Am I touching you It scares me to think you might say no Cause it's too late For me to let you go Am I too late To show myself Am I too late to let you know do you feel me Am I touching you Scares me to think that you might say no Am I too late To show myself Am I too late To let you know Do you feel me Am I touching you Scares me to think that you might say no

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, nu moet je me ook goed quoten, ik zei niet lekkere man, ik zei heerlijke man en daar bedoel ik mee dat je een grappige schrijver bent soms.
Ik lach me soms gek om jouw humor en dat vind ik heerlijk, dat bedoel ik ermee.
En nee, inhouden is niet de bedoeling.
En wat zou je hier ook verkeerd kunnen doen.
Het is ook een kwestie van vertrouwen en ik kan me niet voorstellen dat als thuis alles voor elkaar is qua aandacht naar elkaar toe, dat het schrijven hier dan nog een probleem is.
Het is denk ik jaloezie en die kan ik wat M betreft voorstellen.
Als Theo mij zou negeren en met anderen wel de gezellige uit zou hangen of at dan ook, zou ik ook boos jaloers zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER
Je hebt gelijk, lekker of heerlijk, hoe kom ik bij 'lekker'?
Ja ER, ík weet wat je ermee bedoelt, omdat ik je ken

Het laatste is dus het geval
Niet alles is thuis goed
Nog niet, komt wel
A.s. weekend samen weg
Camping ergens bij Rijnsburg
Fiets mee enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hemel lieve en kristusje, dankjewel Hannah en Af. Hier ben ik twaalf jaar naar op zoek geweest.
De uitvoering van tube was niet wat ik me herinnerde (was feller), maar toch bedankt,
Nu weet ik trouwens meteen wat ik in een volgend leven wil zijn: een zwarte soulzangeres. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorreges....

heb ik alles doorgelezen, maar ben ook vanalles al weer kwijt waar ik op wilde reageren.
(ongeconcentreerd....)

Ja tuurlijk op Alf: het zal ongetwijfeld enorm wennen zijn.... slapen zou iets natuurlijks moeten zijn en zo'n aparaat maakt toch inbreuk.... echt, benauwdzijn is natuurlijk niet de bedoeling, maar miss moet je doorzetten? Heb je vandaag een vrije dag Alf?

VM: een ontplofte speelgoedwinkel? Ik zie het voor me, toch geloof ik dat het altijd heel gezellig is daar bij jou thuis!

Wie was er nou zo chaotisch? Vie? Wat een ellende zeg... dingen kwijt zijn.

Bol, lekker schilderen! Ik benijd je. Wou dat ik dat kon. Volgens mij kun je daar zóveel in kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Cathy. Ben je uit geslapen wijfie? Ja je kunt ook niet alles onthouden wat er allemaal geschreven wordt. Dan moet je onderhand een fotografisch geheugen hebben. Lijkt me trouwens ook niet prettig hoor.
Ja in schilderen kun je een hoop kwijt. Dat klopt. Ik ben, als ik aan de gang ben, ff helemaal van de wereld. En das wel lekker.
O maar schilderen kan iedereen hoor ook jij.;) Ik heb veel mensen in m'n leven leren schilderen, die dat ook zeiden, maar het duurt ff voor je alles onder de knie hebt. En tekenen das helemaal makkelijk. Daar zijn foefjes voor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...