PROUD2BME Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Goedemorgen Isa en Em,was gisteren ineens weg zonder gedag te zeggen:angry:viel bijna met m,n hoofd op het toetsenbord van het knikkebollen,zo moe was ik!dus bij deze....sorry! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Bol ach ja dat is waar ook, hij had zo'n mondklem, dat kan bij mij niet volgens de KNOERDe kans is dus aanwezig dat er op elk willekeurig moment kan worden meegelezen. Maakt dat wat uit voor mijn schrijven?Ik denk het wel en ook weer niet. Zal wat voorzichtiger formuleren denk ik in eerste instantie, maar dat bevalt me eigenlijk al direct nietals ik dat nu schrijf, want dan ga ik mezelf beperken en daar is het forum nou juist niet voor, dat ik me ga inhouden.Als jij schrijft 'lekkere man' dan kan dat verkeerd worden opgevat als je de context en de betekenis van het moment niet kent.Is dat erg? Nee, ik kan het uitleggen tot op zekere hoogte, want sommige zaken zijn niet uit te leggen aan niet alcies.Ander punt is dat ik minder aandacht aan haar zou besteden terwijl ik hier bladzijden vol schrijf. Is een punt, maar na 35 jaarroesrelatie kan ik niet a la minute omschakelen naar een gewone relatie, ik ben er mee bezig, stapje voor stapje, vorige week begonen door haar te verrassen met een avondje uit. En zo uitbouwen.En doe ik hier iets wat het daglicht niet kan verdragen? Ik dacht het niet.Dus wat is het probleem? Het gaat toch om vertrouwen uiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Isa:Kun je langs bij een wetswinkel? Of heb je iemand in jullie gezamelijke vriendenclub die jullie beide vertrouwen?? Moeilijk hoor...Ik ga er weer vandoor...Mijn jongste mag nu achter de pc, had ik beloofd. Misschien tot vanmiddag!Doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 HalloaMorgen alweer de date. Ben nog steeds onder de indruk van de fotoshoot van gister. Zij had als opdracht van haar fotostudie om de ogen van een vriendin vast te leggen, en dan ging het om dat je zag dat we vrienden zijn. Dus ik had muziek opgezet die mijn gevoel naar haar vertaalt en na een heleboel spuuglelijke foto's zaten er 3 juweeltjes tussen. Kan niet wachten tot ik ze binnen heb !En dan die ene met dat spannende masker - wow die is echt zo gaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik heb even, los van alles, sorry, een vraag.Ik heb indertijd optimistisch al mijn elpees weggedaan, en daarmee ook mijn lievelingslied.Ik dacht dat het van Gladys Knight was, maar ik weet het niet zeker, en kan het ook op internet nergens vinden.Het gaat zo:"It took a while for meTo understand my feelings for youI hope it's not too lateTo **** (hier weet ik even een stukje tekst niet meer)Though I've never told you, I live my life to hold youIs it too late to show myself?Is it too late to let you knowScares me if you would say; No!Cause it;s too late for me to let you go."Ik heb wel eens vaker een goede tip opgedaan hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 AM I TOO LATE ? (J. Hurt/L. Keith) Gladys Knight - 1979 I don't understand your hesitation. You always were so quick to say What needed to be said. But you're standing there, just saying nothing. Please say something, just don't tell me I'm too late. It took a while for me to understand my feelings for you. I hope it's not too late, to say I love you, 'cause god knows I do. Before you turn away and the chance I had to love you is gone, You got to know I've finally found the feeling And though I never told you, I live my life to hold you Am I too late to show myself is it too late to let you know Do you feel me Am I touching you Scares me to think you might say no Cause it's too late for me to let you go You got to know I've finally found the feeling And though I never told you I live my live to hold you Am I too late to show myself Is it too late to let you know Do you feel me Am I touching you It scares me to think you might say no Cause it's too late For me to let you go Am I too late To show myself Am I too late to let you know do you feel me Am I touching you Scares me to think that you might say no Am I too late To show myself Am I too late To let you know Do you feel me Am I touching you Scares me to think that you might say no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hannah! En nu de you tube nog. Wat leuk zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Vie dit is volgens mij de textam i too late?nu de muziek nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Alf, nu moet je me ook goed quoten, ik zei niet lekkere man, ik zei heerlijke man en daar bedoel ik mee dat je een grappige schrijver bent soms.Ik lach me soms gek om jouw humor en dat vind ik heerlijk, dat bedoel ik ermee.En nee, inhouden is niet de bedoeling.En wat zou je hier ook verkeerd kunnen doen.Het is ook een kwestie van vertrouwen en ik kan me niet voorstellen dat als thuis alles voor elkaar is qua aandacht naar elkaar toe, dat het schrijven hier dan nog een probleem is.Het is denk ik jaloezie en die kan ik wat M betreft voorstellen.Als Theo mij zou negeren en met anderen wel de gezellige uit zou hangen of at dan ook, zou ik ook boos jaloers zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Am I too late Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ERJe hebt gelijk, lekker of heerlijk, hoe kom ik bij 'lekker'? Ja ER, Ãk weet wat je ermee bedoelt, omdat ik je kenHet laatste is dus het geval Niet alles is thuis goedNog niet, komt welA.s. weekend samen wegCamping ergens bij RijnsburgFiets mee enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dag allemaal, ik wip even binnen, tussen de bedrijven door.Probeer straks bij te lezen, alweer 5 pagina's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik stop er even meevoel me niet goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Alf, wat is er dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hemel lieve en kristusje, dankjewel Hannah en Af. Hier ben ik twaalf jaar naar op zoek geweest.De uitvoering van tube was niet wat ik me herinnerde (was feller), maar toch bedankt,Nu weet ik trouwens meteen wat ik in een volgend leven wil zijn: een zwarte soulzangeres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Zo de Bol is klaar met werken en boodschappen doen. Nu ga ik aan het schilderij beginnen. Yeeeaaaaa. Ben benieuwd of ik het nog kan.Hey Alf wat is er??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ben heel benieuwd Bol.Succes en wat heerlijk dat je het weer oppakt.Vie, een zwarte soulzangeres, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Em. Heb er ook echt zin in. Het uitstapje gisteren was goed bevallen hé?Ja natuurlijk wordt Vie een zwarte soulzangeres, en wij het achtergrond koortje? Komen we elkaar toch nog tegen in een volgend leven hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Goeiesmorreges.... heb ik alles doorgelezen, maar ben ook vanalles al weer kwijt waar ik op wilde reageren.(ongeconcentreerd....)Ja tuurlijk op Alf: het zal ongetwijfeld enorm wennen zijn.... slapen zou iets natuurlijks moeten zijn en zo'n aparaat maakt toch inbreuk.... echt, benauwdzijn is natuurlijk niet de bedoeling, maar miss moet je doorzetten? Heb je vandaag een vrije dag Alf?VM: een ontplofte speelgoedwinkel? Ik zie het voor me, toch geloof ik dat het altijd heel gezellig is daar bij jou thuis!Wie was er nou zo chaotisch? Vie? Wat een ellende zeg... dingen kwijt zijn. Bol, lekker schilderen! Ik benijd je. Wou dat ik dat kon. Volgens mij kun je daar zóveel in kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ah, daar is Alf weer!Alles weer in orde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Bol, het was heel gezellig gisteren.Was van plan om vandaag helemaal niets te doen maar voel het alweer, krijg zo langzamerhand, na de koffie, energie dus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hey die Cathy. Ben je uit geslapen wijfie? Ja je kunt ook niet alles onthouden wat er allemaal geschreven wordt. Dan moet je onderhand een fotografisch geheugen hebben. Lijkt me trouwens ook niet prettig hoor.Ja in schilderen kun je een hoop kwijt. Dat klopt. Ik ben, als ik aan de gang ben, ff helemaal van de wereld. En das wel lekker.O maar schilderen kan iedereen hoor ook jij. Ik heb veel mensen in m'n leven leren schilderen, die dat ook zeiden, maar het duurt ff voor je alles onder de knie hebt. En tekenen das helemaal makkelijk. Daar zijn foefjes voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 http://img194.imageshack.us/co...102cf.jpg&via=muploadAls het goed is zie je hier de hond die ik moet gaan schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden