Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik lees net van Bekkie, maar moet zeggen dat ik het ook eng vind dat dit forum gewoon gelezen kan worden door mensen die niet ingelogd staan, zal daarom ook nooit echt persoonlijke dingen delen en vind dat dan ook wel weer heel jammer dat dat niet kan want dat zijn juist de triggers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Lin,
Maar kennen (vreemden) jouw naam dan? Want als dat zo niet is, kan het toch iedereen zijn? Maar je kunt natuurlijk ook, als je echt omhoog zit, iemand die je vertrouwd, p.b.jen.
Maar ik zou proberen om toch een beetje van je af te gaan schrijven. Je zal zien dat het op lucht. Als ik kijk naar mijzelf. Ik zat al een tijd niet lekker in mijn velletje. Ik heb het gisteren op geschreven en raad eens wat. Ik voel me vandaag een stuk beter. Probeer het eens. Er is echt niemand die je daar op aan kijkt. Het zou wel heel toevallig zijn als iemand die jou persoonlijk kent, hier ook mee leest. Er zijn zoveel mensen die Lin. heten. En dan nog kan het ook een verzonnen naam zijn.

Zo Bol gaat weer eens wat doen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of nee..
gewoon just another day
Maar wel genieten!

Lin, je kan er een beetje
rekening meehouden
Het is een akelig gevoel
altijd op je hoede te moeten zijn

Ik sliep vannacht weer met
de deur op slot
Das niet fijn wakker worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een berichtje voor Bekkie:
Ik heb net jouw berichtjes gelezen over dat je je nu niet meer veilig voelt hier.

Vind dat heel erg om te lezen. Eergisteren had ik een terugval in mijn 'stoppen met drinken'.
Gelukkig voel ik hier wel het vertrouwen om vanaf nu meer mede te delen hier op het FM.
Je kunt daarbij wel persoonlijke gevoelens en gedachten meedelen, maar de context en traceerbare gegevens
weglaten.

Voor wat betreft mensen die nare dingen bij anderen doen. Ik geloof in de 'Wet van Oorzaak en Gevolg'.
Die is namelijk strikt en discrimineert niet. Uiteindelijk zal deze persoon de gevolgen ondervinden
van zijn/haar gedrag. Google maar op 'Karma'.

Sta hier boven en wees sterk. Jouw positieve bijdrage hier wordt door velen gewaardeerd, daar
ben ik van overtuigd. :heart:

NB: Misschien kun je telefonisch contact opnemen met Tactive voor advies? En in de tussentijd mensen
die je hier wel vertrouwd PB sturen? Of een nieuw iD aannemen?

Sterkte en je staat niet alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die marieke,
Je schreef dat je nu makkelijk een biertje kan drinken. Desnoods een slokje van je man. Maar dat, terwijl je frisdrank net zo lekker vind. Waarom dan toch dat ene slokje of dat ene pilsje? Heb je dan het gevoel dat je dat toch nodig hebt of is het jezelf testen? Of is het toch nog het proeven van de alcohol?
Ikzelf zou dan toch bang zijn om een keertje door te slaan. Maar jij voelt natuurlijk zelf wat je aan kunt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vandaag natuurlijk zo duf als een konijn haha
Nou ja mag wel eens een keer. Al die spanning van afg. tijd. Wat een gedoe.
vandaag zou de buurmanboiler weer eens langskomen. Dan hoop ik maar dat ie het niet vergeet. Misschien zo maar even een tijd afspreken dan kan ik naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Marieke, dacht ik ook.
Ikzelf had me gisteren n.l. getracteerd met een alcoholvrij wit-biertje,
ingeschonken in een mooi wijnglas met een schijfje citroen, heerlijk!
Maar ik dacht, terwijl ik er van genoot:
maak hier geen gewoonte van,
want voor je het weet zit er weer wijn in dit glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Marieke, dacht ik ook.
Ikzelf had me gisteren n.l. getracteerd met een alcoholvrij wit-biertje,
ingeschonken in een mooi wijnglas met een schijfje citroen, heerlijk!
Maar ik dacht, terwijl ik er van genoot:
maak hier geen gewoonte van,
want voor je het weet zit er weer wijn in dit glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, lieverd. ja ik ben alles of niets. Ik ga niet voor 2nd best.
De laatste smsjes kwamen echt uit zn kleine teen geperst, zoveel moeite leek het te kosten. Met veel taalfouten, geen leestekens en geen x-je
vrijdagavond kon hij mij geen smsje sturen om af te zeggen voor de zaterdagafspraak, wegens hevige hoofdpijn, maar wel een uitgebreide blog op zn hyves zetten. Dan beginnen mn haren wel te jeuken.
Ik ben nu al zolang onrustig van hem. Dat klopt gewoon niet. ik heb het verschillende kansen gegeven, maar als ik hem goed moet gaan zitten praten tegen mezelf.
En die slapeloze nachten zijn ook funest voor mij. Dat kan echt nu niet in mn leven.
Snap je ???
Ik laat het. Voel me nu opgelucht, dus dat zegt ook el iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...