Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010


igor

Aanbevolen berichten

Reserveer maar zo'n lekker bakje cappuccino voor me Wilrijk.
Zelf vind ik het helemaal niet erg - sorry voor degenen die graag nog een dag zon hadden gewild - om een flinke verfrissende donderbui te krijgen. Het is nu al benauwd buiten, slecht voor de longen.
Heb me voorgenomen om vandaag de boekenkast leeg te halen, te reinigen en opnieuw in te richten.

Zal het meteen even doen Dar, dat registreren.

Ja Yvonne, de zon komt er nog wel doorheen, maar het voelt aan alsof er ieder moment van die donkere donderkoppen kunnen verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja vandaag gaat het onweren. Heeeeeerlijk. Ik hoop dat we zwaar weer krijgen. Dan vind ik het in m'n huis het fijnst. Je zit zo beschermd.
Dadelijk maar weer eens m'n aquarium schoon maken want die ziet er niet uit met al dat alg poeh.
En verder zie ik wel.
Flip je hondje in de plomp gevallen? Dat zal inderdaad schrikken geweest zijn maar ze kunnen vanaf hun 9 weken goed zwemmen hoor. Je hebt best kans dat ze het zo leuk vind dat je ze iedere keer hoort plompen.
Alleen maar hartstikke goed als een hond veel zwemt. Daar blijven de spieren soepel van. Zeker als ze wat ouder worden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zelf vind onweer niet erg hoor. en een beetje water is ook welkom.
Alleen is mijn hond zo vreeeeeeeeeeeeeeeselijk bang voor onweer.
Wil op schoot kruipen, met de poten om mijn nek.
Kan ik dus helemaal niets meer doen......
Maar oke , tis maar goed dat we zelf het weer niet kunnen sturen...... zou er nog veel meer onenigheid in de wereld zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Wilrijk speelt catch-as-catch-can.

Wat vervelend voor je Flip, dat je bang bent voor onweer. Is dat iets van vroeger, dat je er bang voor gemaakt werd?
Het kan mij niet hard genoeg gaan, liefst met van die ratelende knallen en prachtige lichtflitsen van de hemel tot op de grond. Hoewel, als ik op de heide zou lopen met onweer zou ik me ook niet zo op mijn gemak voelen.
Heb je geen schuilkelder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke dat komt vaker voor hoor dat honden bang zijn voor onweer. Maar het beste is dat je hem gewoon laat. Niet op pakken of troosten want dan stimuleer je z'n angst. Beter is met hem te gaan spelen of zo zodat hij er niet op let.

Wil jongen nog een paar dagen hé? Dan is de vakantie weer voorbij of heb ik het verkeerd. Nou geniet er nog maar lekker van.

Vietje het is zondag hé dus niet al te hard werken lieverd.

O en natuurlijk ook goeie morgen Igor en Darretje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik al mee klaar Vietje. Heb alleen de ramen schoon gemaakt. Morgen doe ik de pomp, zodat die vandaag al het vuil uit het aquarium kan zuigen.
M'n vissen zijn zo tam hé? Ik kan ze bijna gewoon pakken. Ze zijn niet bang als ik met m'n hand in het aquarium kom. Nou moet ik wel opletten dat de natuurlijke angst wel een beetje blijft want als ze dadelijk buiten in de vijver zitten en er zou een reiger komen dan zwemmen ze daar ook naar toe, en dat kunnen we niet hebben. hoeft dat beest alleen z'n snavel open te doen en alles zwemt naar binnen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er zo 1tje opzetten ok?

Vie ik vind de knallen zo beangstigend ben ook niet kapot
van vuurwerk, regen is niet erg !
Als kind vond ik het al niets ik denk door al die enge verhalen
dat de bliksem in de boom kan schieten, dat ie in je
auto kan schieten dat je dan daarmee tegen een boom
moet rijden zodat de electiciteit zich verplaatst naar
de boom, brrrrrr krijg er de rillingen van.

Nou ff foto'tje schieten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...