Francesca Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wij hebben de eer jullie het volgende mede te delen: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ahhhhhh, begrijp ik het goed? gaan Bambam en jij trouwen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Vandaag. YEAHHHHHHH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 wooooooow joepie de poepie.....van harte meiden, dikke smakkerd voor jullie allebei.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Veel geluk!!!! :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 "Geliefden omhelzen meer wat tussen hen is dan elkander"Kahlil Gibran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hele dikke proficiat, jullie hebben er een stralende dag voor uitgekozen :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is nogeens goed nieuws! Zoiets moois kan dus hier via het forum ontstaan, ongelooflijk. Samen een langeweg afgelegd, droog door het leven. De liefde voor jezelf maar ook voor de ander hebben gevonden. Wegen met kronkels maar nuchter beleefd vol verrassingen. Bam en Fran, onwijs veel liefde, gezondheid en geluk samen! Geweldig, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Oke dan Caro, haha. Fran draagt een mooie heuse trouwjurk, model zeemeermin en ik een mooie broek met mooie blouse en jasje. Fran heeft heel erg haar best gedaan om mij ook in een jurk te krijgen maar nee. Fran mag prinses zijn vandaag en huppel ik wel achteraan;)Dank voor al jullie felicitaties. In onze harten zijn jullie er ook bij, dit forum blijft voor altijd een speciale plek in ons hart houden. Hoe kan het ook anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Gefeliciteerd Bam en Fran,Waar nuchterheid al niet toe kan leiden.....Doe Stille Voort......!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Mijn dag kan niet meer kapot. Geweldig meiden. Van harte. En dat jullie samen heel gelukkig, oud mogen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fran en Bambam,Geweldig nieuws!!Een hele fijne dag samen en heel veel voorspoed!Blijf en wordt samen heel gelukkig! Liefs van Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fran en BamBam,de zon is jullie getuige vandaagdat jullie voor elkaar kiezenWens jullie veel geluken van harte gefeliciteerdmaak er een knalfeest van lieverds:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Frannie en Bammie, dit is supergeweldadig!!!!!!! Wie had dat nu ooit verwacht?????Heeeeel veel felicitados voor jullie beide.'n Licht gevoel van saudade kan ik natuurlijk niet onderdrukken nu mijn muze geschaakt is door 'n knuppeldragende steentijdmens, maar ach, de kleinzieligheid mag nimmer overwinnen, vandaar: ALLE GELUK!Nu nog de kwestie: hoe laat en op welke dag moet ik waar zijn?(de utube kanik op me werruk nie bekijken, no streaming)Maak er wat van, meiden.De verpletterde haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wat een verrassing!Van harte gefeliciteerd!!Waar en hoelaat??(zou best even om het hoekje willen kijken)Meiden, wat heerlijk voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wat geweldig BB en Fran. Zo zie je maar weer wat een geweldige vriendschappen en liefdes ADB ook kan voortbrengen. Ben erg blij voor jullie en hoop op een lang en gelukkig leven samen. Heerlijk zoiets te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dames een hele fijne dag en een nog mooiere toekomst toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja echt leuk nieuws en nu Soothe en Anna nog want dan mag ik bruidsmeisje zijn. Naja beetje belegen meisje maar ben wel klein en kan heus wel bloemetjes dragen en gooien.Fijn, gun iedereen hun geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wat een geweldig mooi nieuws!Het verklaart waarom je , Bam, er de laatste tijdzo weinig was of maar heel kort..Miste je, want kreeg geen draai om mn oren meer...Begrijpelijk dus, er was heel wat anders gaandeIk wens jullie, Francesca en Bambam een heel gelukkig leven met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wat een goed nieuws dames!Wens jullie heel veel liefde en geluk samen!Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 bam en fran, van harte gefeliciteerd. maak er iets moois van met z'n tweeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 nah ja zeg....Lees ik opeens toch deze dienstmededelingEn dat is maar goed ook dus.Frannie en bammie :heart:VAN HARTE GEFELICITEERD:heart:en dat jullie maar heeeeel gelukkig samen mogen blijven!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Leuke 'dienstmededeling' Van Harte Bam en Fran , hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad.Veel liefde voor de rest van jullie leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 YIHAAAAAAAAAAAAA!!van harte meiden :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 foto's verwijderd op verzoek van het bruidspaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden