Spring naar bijdragen

zaterdag 25 december 2010


witte

Aanbevolen berichten

Aha gelukkig zie ik allebei die twee Rekels weer. Voor jullie, maar zeker voor Willbillie hele fijne dagen toegewenst.
Het zal niet makkelijk zijn kerel maar ook jij bent van nature erg positief dus ga je het maken dit kerstfeest.
Een kerstfeest met heel veel ruzie is vervelender dan een kerstfeest alleen.
Voor jou een hele dikke knuffel en geweldig hoe je je er toch doorheen slaat.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee is hier niet Bol, zwerfhonden en katten is een normaal gegeven hier, zoals in alle
mediterrane landen, er zijn er iets van 300.000 tot 500.000 in het land, geen hond die het weet
en ik ook niet. Gewoon, aai over de bol, wat eten geven en verder laten gaan zoals het gaat.
Of steriliseren, dat zou beter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren de dochter van mijn manneke aan de tel. gehad en iedereen moet voor eigen vervoer zorgen ik ook.
Vind dat zo vreemd want het is toch altijd zo dat je daar naar toe gaat waar de overledene ligt en vandaar uit naar het crematorium gaat? Nu niet we moeten goewoon naar het crematorium komen.
ik ben heel benieuwd hoe het allemaal geregeld gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Ik wil iedereen een zalig kerstfeest wensen en dat het met iedereen goed mag gaan.
Ik heb helaas gisteren een paar wijntjes gedronken terwijl ik vastberaden aan het feestdagenpact mee wilde doen. Ben ik op de eerste dag al uit de arreslee gevlogen...:(
Maar ik ben weer ingestapt en als iedereen me stevig vasthoudt val ik er zeker niet meer uit:D

Vandaag neem ik de eerste niet! Samen staan we sterk!

Liefs, Tobber:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke de auto van de kids zit helemaal vol. Ik heb net onze vriendin aan de tel. gehad en zij komt mij halen dus dat is ook al geregeld.
Ja en verder maar afwachten hoe het gaat verlopen. Zie er toch wel een beetje tegenop.
Maar goed, verder met het kerstfeest.:present:
Het :rose:netje schijnt hier.

Toppie ga maar tussen twee mensen in zitten. die houden je wel vast.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even inloggen,
Lees het net pas van Jos,
Bollie, wens je sterkte en kracht.
Misschien voelt het nog een beetje onwerkelijk en als een soort roes.

Tevens felicitaties voor je jaar droog.
Wat kunnen dingen soms raar door elkaar heen lopen he.

Verder wil ik iedereen een goede kerst toewensen.
Ga zo naar dochter met LATex
Lekker aan de fris en toostjes.
Fijne dag allemaal.
En nogmaals Bol, sterkte met alles.
Moet een verwarrende kerst voor je zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log even in om iedereen fijne kerstdagen te wensen. Ho Ho Ho.

Bol ik las net van het overlijden van Jos. Sterkte, meer kan ik je niet toewensen. Maar je gaat hartstikke goed dus wil je ook feliciteren met je 1 jaar droog:present::present::present:

Hier gaat alles goed, werk heb ik iig tot eind februari en wellicht tot eind juni. Ik beval hun en zij bevallen mij dus ja wat mij betreft... Heb mezelf net een mooi boek over medical taping cadeau gegeven. Onvoorstelbaar wat je allemaal kunt tapen. Niet alleen maar gewrichten etc. maar ook neus/bijholte verhoudheid en menstruatiepijn. Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Spud. Met dochter en mij gaat het goed. Vandaag is ze nog bij mij en 2e kerstdag tot en met dinsdag is ze bij haar vader (ik moet werken). We hebben net het superluchtbed in de kamer gelegd en daar gaan we vannacht slapen bij de kerstboom.

Hoe is het met jou in het Belgische? Heb daar ook ooit 3 jaar gewoond, in Tongeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...