Kore Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Goedemorgen:present:Vandaag ben ik jarig.Voor het bezoek dat komt heb ik wijn gekocht,( 1/6 van de hoeveelheid van vorig jaar ) maar toch....ik wil er zelf niet van mee"genieten"Vandaar dit pact, het is n.l. voor 't eerst dat ik dit doe.Vanavond vertel ik hoe het is gegaan.Ik reken op jullie steun!! Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kore en nog vele gelukkige droge jaren toegewenst!Ik drink een bakkie thee op je gezondheid vandaag!Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Gefeliciteerd Kore. Ik wens je een fijne dag toe.En ik doe met je mee vandaag om geen alcohol te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Ha die KoreAllereerst van harte gefeliciteerd:heart:Met een dikke knuffel van me:present:En ja tuurlijk doe ik mee, ook ik drink vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore van harte gefelciteerd met je eerste droge volwassen verjaardag in jaren(?):light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:met veel leuke herinneringen na afloop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore VAN HARTE GEFELICITEERD!:musicnote:!:musicnote:!:musicnote:Natuurlijk doe ik mee aan je verjaardagspact! Het gaat je zeker lukken!Wij houden het met zijn allen vandaag lekker droog en gaan aan de taart!Een leuke dag Kore! Geniet van je vrienden en familie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore,van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele jaren toegewensd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore van harte Goed hoor, een ander kunnen zien drinken, genieten van je eigen kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore, van harte gefeliciteerd!Ik doe met je mee; ik toast op je gezondheid met een groot glas ice-tea! Proost!Fijne dag gewenst en veel sterkte met niet drinken, maar je kunt het!Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Kore, allereerst natuurlijk ...Van harte gefeliciteerd!!! En ik doe graag mee met je dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Hieperdepiep :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Hoera.Lieve Kore van harte meisie en dat je nog heel veel droge jaren mag beleven.En uiteraard doe ik mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Hartelijk gefeliciteerd Kore, dat je maar stevig in je schoenen mag staan vanavond.Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Hoi Kore,Ik weet niet hoelang jouw visite nog blijft, maar ik kan er niet voor opblijven. Hopelijk heeft het pact je geholpen. (mij wel.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Beter laat dan niet Kore !!!Gefeliciteerd, en nog vele jaren...Laat je nog even weten of het pact heeft geholpen ?Ik heb in ieder geval alle vertrouwen in je dat het je gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Van harte gefeliciteerd!!!!Dat er maar mooie tijden mogen volgen,neem ze dag tot dag.Alle goedsa,Monstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Van harte De koffie, het water en de spa orange smaakten weer prima vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Kore alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Kore nog gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Kore, ook van mij nog felicitaties... hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Lieve mensen!!!!Heel veel dank voor jullie steun,het heeft me goed geholpen!!!Ik ben maar 1 keer in de verleiding geweest, dat was toen iedereen weg was er nog een klein staartje over was...niet eens 1 glas, ik heb er even aan genipten ja het was nog steeds lekker,Heb het toen resoluut door de gootsteen gegooid,denkend aan jullie:)Verder was er een bijzonder besluit,een onverwacht bezoek van een vriendin van vroeger,we dronken toen allebei teveel, zonder daar ooit over te spreken,en stopten, los van elkaar, ongeveer tegelijk,en hebben het er nu dus wel over....Ze is blijven slapen, ligt nu nog op één oor.Zodat ik tijd heb om jullie te bedanken.Het voelt heel goed om er niet alleen voor te staan,en ook, dat heb ik gisteren weer gemerkt,om er open over te zijn.ER IS NIETS OM JE VOOR TE SCHAMENLiefs voor jullie allen. Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Kore, zie nu je laatste berichtje pas.Dikke pluim dat het zo goed is gegaan hoor. En wat een waardevolle avond is het uiteindelijk geworden, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kanjer Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Super gedaan en alsnog van harte gefeliciteerd.volgende week ben ik jarig en ik heb nu al soms de kriebels dat het maar goedc mag gaan.Ik laat het wel ff weten....groetjes Kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Als je er steun bij wiltkun je hier ook een pact afsluiten kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden