Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Bolletje

Dank je voor je reaktie om !8.00 uur.
Was even weg terwijl ik nog was ingelogd.
Misschien is het met Refusal vooral ook de angst om ziek te worden als je wel alcohol drinkt.
Ben de vorige keer toen ik weer ging drinken na 5 dagen niet slikken toch nog wel ziek geweest en nog minstens 2 weken kreeg ik een rode kop als ik wat dronk.
Slik nu 1/3 tablet per dag maar sla ook weleens over.
Denk met jou verhaal dat ik ook wel naar 1/3 per 2 dagen kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cynt. ik denk dat je duidelijk de keuze moet maken, of Refu gaan gebruiken of niet. Kijk als je besluit om refu te gaan gebruiken zweer je opdat moment de alcohol af. Die keuze moet je maken anders gaat het misschien toch verkeerd. Je moet trouw blijven aan jezelf, dat ben je ook een beetje verplicht. Als je iemand tegen komt waar je niet van op aan kan ga je je onbehagelijk voelen, je gaat hem wantrouwen. Maar ik denk dat het ook met je eigen geest zo werkt. Je gaat jezelf wantrouwen en je moet juist houvast hebben. daarmee word je zeker van jezelf. Toe wijfie, zeg nee tegen de alcohol en ja tegen jouw leven.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje

Door refusal te slikken maak ik vantevoren de keus om de komende dagen geen alcohol te drinken.
Omdat ik er achter ben dat refusal nog lang in mijn lichaam blijft denk ik dat ik met een lagere dosis ook wel toe kan omdat er toch altijd minstens een week bedenktijd zal zijn tussen de laatste 1/3 pilletje slikken en werkelijk weer wat gaan drinken.
maar misschien hou ik mezelf voor de gek en wil ik alleen maar minder refusal slikken om na stoppen pilgebruik weer eerder te kunnen drinken.

Ga er nog over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Refulsal helpt maar je het dan wel een lage dosering. Erg raar dat iemand zo laag dit voor aan het schrijven is. Als je echt wilt stoppen met drinken, dan gewoon 2 hele tabletten per dag, dan helpt het. En ga dan niet drinken, anders krijg je er echt spijt van, en ik kan het weten. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry spud, maar hier heeft niemand iets aan.

ik ben er nog niet mee bezig met refusal oid, maar wat ik de afgelopen weken gelezen heb op het forum kan het een goed hulpmiddel zijn, meer ook niet, maar wel belangrijk voor sommigen. Ik snap je inbreng echt niet.

Heb verder een goede nuchtere avond en stukje nacht achter de rug. Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik heb genoeg aan 1/3 pilletje om niet te gaan drinken.
Zonder Refusal is de verleiding te groot.
En ik heb ervaring met dat 1/3 pilletje dat ik na 5 dagen stoppen toch nog ziek wordt.
Refusal werkt niet om de trek weg te nemen maar om te voorkomen dat je gaat drinken omdat je dan ziek wordt.

Knap hoor als je alleen op karakter kan stoppen, bij mij werkt het gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...