Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bakje yoghurt met fruit, zacht gekookt eitje en koffie zit erin.
Even omkleden en dan met de hond naar strand
daarna koffie en krantje in de strandtent
(librium niet vergeten natuurlijk, gaat nog steeds goed...)
Momenten van trek lijken wel steeds vaker te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is maar een klein stukje fietsen en
zwem maar 1 kilometer (20 banen). (en twee baantjes uitzwemmen)
Maar dat gaan we natuurlijk wel opvoeren de komende weken:)
Moet een beetje aan de lijn denken sara, (ben 2 kilo aangekomen laatste weken
komt ook door de librium denk ik
(magere suikervrije yoghurt, 1 appel en schijf ananas)
dus lopend naar strand, dan nog een stuk over strand en dan een bakkie.
Heb ik dan wel verdiend, toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alle succesvolle stoppers van harte gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal.
Blondie je mag vandaag de sleutel tot je nieuwe geluk ophalen las ik, geweldig, ook jij van harte...

Wie ging er nu vandaag weeral aan de Champix?? Wie het ook is veel sterkte er bij.

BIj mij ging het weer eens niet zoals bedoeld.
Gister naar een vriend: "Biertje Harry?"
En ik denk, ach wat kan het mij schelen :huh:
Drie blikjes op, misschien wel 4.
Op de terugweg naar huis lopen we langs een Italiaan, dus weet je wat... gaan we daar lekker eten.
Karafje (1/2 ltr) rode wijn, na het eten W een bakje thee, mijn karafje leeg dus nog maar een glas.
Thuis gelukkig niets meer genomen, dat is dan wel een verschil met vroeger.
Wel aan mijn pc in slaap gevallen, heb ik zo 'n hekel aan, voel me dan zo 'n loser...

Maar ok, we gaan eer weer voor...
Zal ook wel niet meer bij Fleurtje aan hoeven komen als maatje.
Straks maar eens een pb sturen, nu eerst effe douchen.

Och, fijne dag allemaal, Will ontzie je tand en jezelf maar een beetje, 4 boten en een zooitje winches in je eentje, das nogal wat....

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Harry, je het is wel wat. Ik geraak gewoon niet aan het onderhoud, schip na schip en weinig volk aan dienst in totaal. Wat een wereldhaven :huh:
Tand bonkt, maar minder als gisteren. Morgen rond deze tijd lig ik bij de TA. Zal een zucht van verlichting zijn. :D

Hoppa en ik ben weeral weg, pfieiuwwww

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens:D

Met mij alles prima. Vandaag gaat hier de vlag uit want ik sta precies 4 maanden droog:) Me happy!
En jij ook hè Yajala!:present:

Yvonne:
Werk ze vandaag hè!

Shahire:
Daar is ze weer! Fijn dat je weer op het forum kunt:)

Blondie:
De sleutel vandaag, eindelijk:present: Succes met het slopen van de kast!

Desi:
Je eerste dag Camprix, hoop dat je geen last krijgt van bijwerkingen. Stoer plan hoor om te stoppen met roken:present:

Max:
Ik moet er niet aan denken om te gaan zwemmen nu. Maar jij zult het vast wel voor je lol doen;) Veel plezier!

Will:
Poeh, klinkt zwaar zo alles in je eentje doen:o Sterkte dan...Hoe doen ze dat in de haven eigenlijk als ze niemand hebben? Bv. stel jij zou nu ook ziek zijn, wat dan?

Soothe:
Moest lachen om je blauwe streepjes...Moest denken aan een zwangerschapstest ipv aan het weer:$

Miriam:
Bedankt voor je felicitaties, lief dat je daar aan denkt:present: Ja, zo een gebakje kopen:P

Sara:
Jij ook bedankt voor je felies:) Ja, Yajala en ik zitten beiden op 4 maanden precies. Ik ben best een beetje trots;)

Snoepje:
Misschien kom je Max nog tegen in het zwembad, hij is ook zwemmen:P Have fun met je kids!

Nijn:
GEFELICITEERD! Hier speciaal voor jou een:musicnote:met daarin? Maak maar snel open!

Igor:
Ook bedankt voor je felicitatie, lief!

Ha die Bolletje en Susana:present:

Teveel:
Harry wat jammer man! Waarom denk je dan: wat kan mij het schelen? Wat maakt dat je zo denkt? En wat nu? Ga je opnieuw stoppen? Waarom geen Antabus of zo overwegen? Ik wil niet zeuren, maar ik ben echt heel blij dat ik ben waar ik ben nu. Gun het jou ook. Je krijgt echt rust in je kop!

Ha Josje:heart:
Nog 3 dagen en jij zit op de 2 maanden! Tadaáááaaah! Dan zal ik eens een lange slinger maken:D

Jane:
Ja, dit gaat hem worden hoor! Voelt ook echt anders dan bij mijn 2 eerdere stoppogingen. Ik heb het idee dat ik toen wilde bewijzen dat ik geen verslaving had en dus makkelijk zonder kon om daarna "gewoon" weer wat te drinken. Nou, ik heb vooral bewezen dat ik dus wel een probleem met alcohol heb. Ik ben er klaar mee. Hoop dat gevoel bij ieder trekmoment terug te kunnen halen. Niks is het waard om die ene te nemen.

Jopie:
Geniet maar lekker van je vrije dag!:present: Ga je nog lekker naar zee? Daar kan ik echt jaloers op zijn...de zee naast de deur.


Zo...als het goed is heb ik iedereen gehad:D

Jullie allemaal op het forum bedankt voor de steun en het er zijn. Het posten en lezen van berichtjes heeft mij erg geholpen met het stoppen met drinken. Het geeft mij inzicht in mijn drinkgedrag en hoe ik mijn leven nu in kan richten zonder mijn verslaving. Het is en blijft zoeken, ik ben er nog lang niet. Maar het voelt ok zo.
:present:Bedankt dus:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen...

Vannacht geen oog dicht gedaan. Ja heel ff om verschrikkelijk te dromen..jakkes!
Voel me nog steeds héél down maar denk niet dat dat iets met het niet-drinken van gisteren heeft te maken.
Waar doe ik het voor? Las ik bij een draadje...Dat gevoel ken ik maar al te goed...De grootste valkuil EVER!
Waarom zou ik niet drinken? Het kan geen kwaad toch? Wie geeft er om? Het leven is al saai genoeg. Er verandert niets..het rotte gevoel blijft dus waarom dat niet delen met wat drank..ff denken..
Moet eens voor mezelf oplijsten waarom het net andersom is..

Teveel, Waar zal ik je slaan?? Daar waar het pijnlijk is of daar waar het pijnlijk is ;). Waar haal je het vandaan om pintjes te drinken??!! Zat je hoofd ergens tussen je benen? Ben je helemaal betoeterd!!?? (op mijn hollands...)
* ff mijn harde aanpak aan het uitproberen ;)*
Komt het goed over? :D
Lieverd toch...Kom op...ik ben als kauwgom aan je schoen..na één misstap ben je nog niet van me af. Zelfs niet na twee, of na drie, miss begin ik te twijfelen na vier..
Weerstaan is niet gemakkelijk, zeker niet als het in zulke situaties is. De helft van de tijd wil ik het zelfs niet weerstaan. En miss hoef ik het niet als ik ooit (ssssjjjttttt) een evenwicht vind.
De hoeveelheid viel goed mee en je hebt niets meer meegenomen naar huis.
Don't put yourself down!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiersé ons Fleur begot. Together atlast :D

Tja Eks, ik ben alleen maar hier alleen op deze post. De schepen die hier moeten worden vastgemaakt, komt er volk bij van andere posten uit de haven hé. Er zijn er zo'n kleine 10 aanwezig ;)

Fleurtje, kom op he meid, je doet het nu al zolang, dat gevecht. Ooit houd het op hoor en elke dag is er een beetje minder pijn, hoe klein ook !

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...