Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor $%^&&* Wat is dat nou????:angry: Heb je het gevoel dat je er helemaal de brui aan wilt geven? Het gevoel dat je die controle die je normaal hebt, weg wilt gooien? Niet meer die rem erop? Moe van het stoppen?
Maar kijk eens wat je weg gooit? Je leven. en denk nu niet van, het valt wel mee? Ik pak het zo wel weer op, want je weet van hoe diep je dan weer terug moet komen hé? kijk eens naar het leven dat je gehad hebt, toen je nog zoop? Je kan er nu wel licht tegenaan kijken maar je vergooit je leven meid. Waarom ben je toen gestopt? Niet omdat dat leven nu zo fijn was.
Kom op meid, pak het weer op nu het nu nog kan. Iedere dag die je drinkt zak je dieper weg. Wil je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu al wakker, wel pijn in mn lijf.
Zowie ligt nog lekker te slapen, dat is okay want ze kan nu niet meer op het balkon, dus beter nog blijven liggen totdat ik zover ben dat we naar buiten kunnen. Na mn koffie dus hihi. Of op het erf, dat is ook goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :angry:. Ik vond het al stinken dat je hier zo weinig was en ook absoluut niets zei over je terugval.
Grrrrrrrrrrrrrr!! Geplukte kip! :devil:

Gaby :heart:. Pfffffff...hou vol hé meid :(. Ik kan me nog héél goed herinneren hoe ik er aan toe was onderhalf jaar geleden na mijn breuk. Laat je niet gaan hoor. Er is meer op deze wereld dan enkel het verdriet dat je nu voelt. Het is niet duidelijk nu maar dat komt wel. Probeer zo veel mogelijk van je af te schrijven, te delen met anderen, dat lucht enorm op. Zie niet dat je je gaat isoleren want die stap is nu héél vlug gezet. Zeker als je drinkt. Roep, ween, tier..maar kom zeker langs. Mij maakt het niet uit of je dan iets gedronken hebt of niet. Het is normaal dat je drinkt nu en ik ben er zeker van dat je daar weer vlug uit terug botst. Dat moet je op termijn. Want de drank verzacht het op het moment enorm maar na een houdt hij je daar waar het donker is.
Je hield echt veel van je manneke en dat doe je nog steeds. Geef het wat tijd..wie weet vanwaar de zon plots weer opkomt.
Blijf niet weg meid
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen lieve mensen...hier een prachtige zon schijnt..wordt helemaal vrolijk van..
Blondie: veel succes....
Jopie: mooie om te lezen...
heb een drukke gezellige dag vandaag...en blijf ik waarderen de nuchterheid...alles is zo helder, intens en waardevol...een hele fijne dag voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Succes, zal voor je duimen! Duim...duimerdeduim:)

Gaby:
heel veel sterkte en hoop je hier snel weer te zien om de draad weer op te pakken. Stiekem hoop ik dat je jezelf een beetje los kunt koppelen van je ex...In mijn ogen verdien je een betere, al wil je dit waarschijnlijk helemaal niet horen nu.

Igor:
Grrrrrrrrrr...... :(

Jopie:
Mooi hè, wanneer we goed bezig zijn willen we wèl blazen:D

Goedemorgen allemaal! Ga zo vertrekken voor een dagje Amsterdam met de kinderen:) Gezellig met de trein. Dat gaat een leuke dag worden, tot laterzzzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allen,

Ben net voor het eerst weer alleen de winkel ingeweest, weer een angst overwonnen !!!!

En verder iedereen veel succes vandaag !!!

---------------------------------------------------------------------------------
Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning
Gestopt: 17 april 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Gaby:heart:

Blondie, succes met je sollicitatie, spannend, ben benieuwd.

Bolletje, ik word dus niet uitgerust wakker, weer 9 uur als een blok geslapen en sta niet fit op. Gek he, heb ook wel eens gedacht, ik slaap teveel, maar dat is het niet, daar ben ik wel achter.

Igor, kom op meid:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het niet Jane maar het zal vast wel weer erg leuk zijn. Geniet altijd van jouw gezonde manier van met je lijf omgaan.:)

Jean Toppie hoor maar blijf het a.u.b. rustigaan doen met dingen ondernemen. Hoe langzamer, des te beter en het groeiproces.;) Rustigaan dan breekt het lijntje niet. Maar ontzettend knap hoor dat je de stap hebt genomen. De wil om te groeien is al het halve proces.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje dan geef maar toe aan die moeheid lieverd. Dan heb je het gewoon nodig hoor. Misschien ga je er teveel van uit wat normaal is maar je moet niet vergeten dat, wat wij ons lichaam allemaal aangedaan hebben en dan is slapen heel gezond, ook al is het veel. Het is goed voor je dan herstel je het snelste.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Jane voor jouw berichtje !

Het gaat steeds iets vooruit stapje voor stapje, krijg ook steeds meer zin om dingen te doen.

---------------------------------------------------------------------------------
Gestopt: 17 april 2011 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.
Igortje toch, damn girl, ik weet exact hoe je je moet voelen nu. Herpak je meisje, want je hebt al bewezen dat je het echt kan !!
Ik hier nu op het werk en voel me nog even slecht als gisteren. Wat is dat nu toch met me ??
Soms klim ik, en dan plots, bam terug op de grond. Back to zero en ik kan er al langer hoe slechter tegen. Hoe lang nog, wanneer keert het tij definitief ?
Ik ben mezelf helemaal verloren momenteel, geen pedalen meer om te trappen, alles blijft thuis liggen en heb geen zin om ook maar iets te ondernemen. Zo anders als een jaartje geleden.
Het is nog geen 10u en de eerste temesta zit er al op, vanbinnen draait alles tegen tornadosnelheden. Let wel, dit is heel ongebruikelijk van me hoor, zo vroeg, maar ik heb rust en kalmte nodig......dringend
:(

Ik wou dat ik een opbeurender berichtje kon schrijven, maar het lukt me momenteel niet zo erg. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier even kom uithuilen (jammer genoeg niet letterlijk, het zou me misschien deugd doen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Bolletje,

Jij ook bedankt voor het steunende berichtje.

Ja, ik zal het rustig opbouwen, maar ja, als ik me iets beter voel wil ik weer teveel ineens.
Je hebt gelijk !

Gestopt: 17 april 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...