Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He hoi,

Heb wat afgewandeld vandaag, net nog een uurtje, en nu is het klaar. Wel heerlijk die lange avonden. Net nog een vos gezien van dichtbij. Dat zijn toch kadootjes.

Jan, ik lees je net. Wat vreselijk naar voor je, ik wens je veel sterkte:present:. Is het onverwacht voor je dat ze de relatie wil beeindigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog nooit een vos zo in het wild gezien. Maar vandaag vertelde een collega me dat hij er eentje gezien had, met 5 jonkies. Het is niet eens zover hier vandaan dus misschien ga ik komend weekend er eens kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dinah, ik woon op de Veluwe. Ik moet echt af en toe tegen mezelf zeggen: ga het nou niet gewoon vinden, want het is niet gewoon! Zo heb ik de laatste anderhalve week al 3x een das gezien. Vind ik zo bijzonder. Nou moet ik wel zeggen dat ik bijna dagelijks tegen de schemer ga wandelen, dan zie je heel veel. Jammer dat mijn hond alles weg jaagt...:wacko: Maar ja, die moet mij natuurlijk beschermen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dinah

En het niet-roken lukt dat een beetje?


Toen ik 7 jaar geleden stopte vond ik dat zo moeilijk.


1 van de dingen waar ik nu nog steeds het meest trots op ben dat het me gelukt is.




Wat betreft tv ass. kijk ik heel weinig, heb er bijna geen tijd voor.



Aanvankelijk was het niet roken het moeilijkste. Maar is me toch ook wel heel erg meegevallen tot nu toe. Op mn werk rookte ik toch al niet, dus blijven de avonden en weekenden over.


Ehhh, op mn werk dronk ik ook niet trouwens. B):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet altijd met dezelfde intensiteit..maar het kruist mijn gedachten wel één keer per dag. Misschien is het meer in de zin van 'denk nooit in de termen van nooit Fleur, het kan je wel eens verassen en dan hoeft het niet persé een teleurstelling te zijn'.
Woelig hoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...