Spring naar bijdragen

Donderdag 16 juni


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Voor wie mij niet kennen, ik ben Pepita vrouw 56 jaar en steeds de neiging teveel te drinken.
Graag wil ik weer een stop inlassen en dan wel weer verder zien.
Eergisteren een glas op, gisteren niets en vandaag wil ik het ook drooghouden.
Buiten is het nat, binnen houden we het droog....... doen jullie mee?
Iedereen veel sterkte om ook vandaag niet te drinken.

PS laten we maar blij zijn voor de plantjes met al die regen, want de natuur was wel erg treurig door de droogte.

PSS Tina gefeliciteerd met je vader (Ik ken jou nog van een tijd geleden, hopelijk gaat het goed met je)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie, het helpt mij ook om hier direct te schrijven. Heel erg veel succes deze tijd. :heart:

Ik stop nu even met klussen, ik voel de blauwe plek trekken. Ik hoop dat die overgaat. Mijn werk is belangrijker dan wat dan ook.

Er liggen nog wel tv-kabels in de kamer. Morgen weer een dag. Vandaag heb ik in iedergeval 2 meter verwijderd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Tina,

Zeker niet, maar ik ben wel monter hoor, alleen ik leef een beetje 'on the edge' en dat wil ik veranderen.
Ik wil graag wat meer energie. ben een druk meisje en daar heeft alcohol geen of een zeer beperkte plaats in.
Ik weet al 4 maanden dat ik eigenlijk wil stoppen, maar ik kom er dan niet toe.
Nu is de motivatie er en die pak ik met beide handen aan.
Wat ik hier weer leer is dat ik gewoon kan doorleven, dat er niets geamputeerd wordt of zo.
Alcohol een zeer verleidelijk en verradelijk goedje.....voor mij althans wel

xxx van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vanuit de Voedselbank, mensen. Wat een baggerweer buiten, hé? 'k zit hier even lekker aan de thee. We zijn bezig met 't theoretisch samenstellen van de voedselpakketten. Vanmiddag gaan we de pakketten daadwerk'lijk 'compileren'. Dan worden we versterkt met vier extra man. Een karweitje dat doorgaans drie kwartier tot een uurtje in beslag neemt. Goed, 'k moet weer aan 't zwerk.

Toedels!

P.S.

Hannah, wel gefeliciflapstaart met je dochters' graduatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...