Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Jeetje Hannah, maar je bent het toch niet verplicht? Of voel je je verplicht omdat ze anders niemand heeft? Kijk uit dat je niet het jouw probleem gaat maken! Met zoveel kinderen en kleinkinderen............pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Dubbel leuk dus en Fleur wordt dubbel netjes Hannah, das inderdaad 'vreemd' .... Maar dan mag ex-schoonmama dus haar handen fijnknijpen met zo een kleindochter he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Mogge Bol Woman wat akelig dat je weer zo slecht geslapen hebt en wat enorm jammer van je dansen daar zit je lust en leven in zoals je er altijd over schrijft! Hoop dat je je straks wat beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen Bol en Woman. Woman, wat rot dat je weer zoveel last van pijn hebt. Je slikt diclofenac als ik het goed las. Ik heb er geen verstand van hoor, maar zouden spierontspanners niet beter helpen tegen het soort pijn dat jij hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Morgen allemaal. Snoep ik wil ook mee naar de smurfen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen, Weer van de partij, vandaag weer heel de dag aan het werk, vanavond sporten. Dadelijk ff de dag van gister terug lezen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hannah, toch maar eens aankaarten dan bij de schoonfamilie dat het wel erg veel voor je wordt? Lui, ik ga er vandoor... moet hier nog wel aan de slag...geen kaboutertjes helaas die de boel doen Maak er wat van vandaag... Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Je hoort dat heel vaak Hannah. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde. En waar je dan verbaasd van staat is, als mensen overlijden, zijn die gasten degene die het hards huilen voor aan in de kerk. Hypocriet bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goooedemorgen allemaal! PPfff lijkt wel of ik een meeega kater heb! M,n hoofd bonkt en m,n keel is dik! Bah! Moet zo van 9 tot 12 lesgeven maar heb totaal geen fut! Helaas geen vervanger kunnen vinden! Bah wat een rotbegin van de dag zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: AichaMorgen allemaal. Snoep ik wil ook mee naar de smurfen.quote> Das gemeen Aic. Ik was het eerst.Moggel Vonneke en Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 En ook voor de laatkomers een hele goede morgen Aicha nice to see you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen allemaal! iedereen veel plezier bij de smurfjesfilm, en ik zie dat er ook velen zijn die tegen deze dag opzien, waaronder ook ik, dus ik start bij deze een dagpact; Dagpact woensdag Gaby Woman Beterschap wat vervelend voor je! nu werken , ook geen puf, maar wat moet, moet laters.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Gabs volgens mij heeft AR vanmorgen al een dagpact opgestart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Aankleden............doe ik nog eens wat nuttigs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen lieve Frummers!!! Ik heb me verslapen!! Dat komt werkelijk nooit voor! De katjes vlogen me zowat aan, maar ze hadden nog gewoon droog voer staan, dus echt honger kunnen ze niet hebben. Maar ja, s'ochtends krijgen ze nat voer en dat is natuurlijk veel lekkerder!! Ik heb nog niets bijgelezen, ga ik zo doen! Alvast een fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goede morgen, Nieuwe regering Von?? Nog niks van gelezen... Maar ach zou het ditmaal echt waar zijn dan? Eigenlijk mis ik Toine zijn berichtjes wel. Sterkte Jopie. Woman! Fijne dag nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lieve Fleur en Sha, Heeeeeellll alternatief draadje onweer!!!!!! Werkte gegeven moment op de lachspieren! Veel liefs van Pleuntje. (andere naam aangenomen was T...tje) En o ja ook voor jullie allebei! EN WORDT NU NIET JALOERS!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Pleuntje mijn ochtend kon vanmorgen eigenlijk ook niet beter beginnen bij het openen van mijn postvak ik had nog maar een paar slokken koffie naar binnen en lach al in een deuk gebeurd me niet vaak zo 's morgens vroeg dus wat dat betreft..........haha en waar ik het aan verdiend heb....?????????? ik ben gewoon te leuk en hier schiet het niet op een beetje dan....maar nog steeds in pyama dus nu echt upstairs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goodmorning allen! Hier net terug van weg, moest zoon wegbrengen. Vanmiddag tandarts, gezellig. Vooral die geluiden die je hoort als je in de gang zit! Ik denk dan dat is een nieuwe boor, of .. dat meisje kermt alleen om de aandacht en .. die lucht is geen mix van bloed met ontsmettingsmiddel! Opvallend is wel dat iedereen vrolijker kijkt bij vertrek dan bij binnenkomst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 goeiemorgen mensen helaas buiten wat minder hier op mijn wekelijkse fietsdag. mijn maatje wordt 40 vandaag dus hopelijk binnen koffie en taart straks in plaats van een nat pak halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Ben alweer ruim een uur aan het werk en jaloers op degenen die heerlijk kunnen lummelen! Beetje tv-kijken, de hond uitlaten, boodschapjes doen. Er zijn er veel die niet of weinig werken in ieder geval. Maar vandaag is de start redelijk dus ik hoop dat ik zonder bonkend hoofd (heb geen kater in ieder geval!) en redelijk fit de dag doorkom. Vanavond geen afspraken dus heerlijk thuis opruimen en frummen. Ik kijk er al naar uit, gezellig kaarsjes aan. Heb mezelf opgelegd vanavond lekker eten te koken. Dat was een van mijn hobbys maar tegenwoordig ben ik erg onverschillig qua eten. Dus dat was opdracht nummer 1 aan mezelf vandaag, nummer 2 is natuurlijk ... droogblijven. Meld me gelijk aan voor de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hoi Bol, Ik ben lekkkkkeeeerrrr naar Bassie en Adriaan geweest toen ze eruit zagen als twee opa's Daarnaa goed eten en snel proberen te vergeten!!!!! Bol, heb gisteren voor niets zitten wachten, misschien heb ik het wel verkeerd begrepen en belt ze vandaag terug. Dan is ze nml. op locatie, klinkt logisch toch? We mogen heb ik gelezen op het alternatiefje van gisteren niet teveel strooien met knuffels. MAAR BOL ALS IK JULLIE ALLEMAAL ZIE EN WEET HOE JULLIE ELKAAR STEUNEN KAN IK HET NIET LATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed nog 1 keer dan ps. hulpverlener heeft net gebeld en had verkeerde telefoonnr. bij zich gehad. Proces van verwerken blijft hetzelfde moet allert zijn en denken daar gaan we weer! Het gaat daarna over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 :present:lieve Sha, Dat is het ook, sommige mensen kunnen niet tegen schoonheid. Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Blijf maar lekker doorgaan met die knuffies Pleuntje. Iedereen heeft daar behoefte aan, ach ja ik denk dat we die man die daar commentaar op heeft niet al te serieus moeten nemen, die wordt er vandaag hoogstwaarschijnlijk wel afgedonderd met een ban. Soms heb je van die gasten die heel eenzaam zijn, en moeite hebben om zich op een of andere manier aan te passen, en die dan wild om zich heen gaan schoppen. Diep triest hoor want eigenlijk zijn het grote stumpers. Bovendien moeten we zelf weten hoe en wat we op het forum doen. Ga jij maar lekker door met knuffies dan krijg je ze van mij terug. Goeie morgen Made. Goed geslapen vannacht? Ach Mea toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Fleur, Ik wil ook kip in wijn eten!!!!!! Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden