Spring naar bijdragen

Woensdag 12 oktober 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Hey goeie morgen grote vriendin. :heart::sun:

Jullie raden nooit wat. Ik ga vandaag weer eens zitten schilderen, het schilderij waar ik vorig jaar aan begonnen ben, die vrouw met een vissenlijf, moet ik maar eens af krijgen. Daarna wil ik een schilderij gaan maken van ons hoofd van de d.a. Dus moet ik me er maar weer eens overheen zetten en gewoon beginnen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ene goedemorgen:D

Vandaag dag 6 en ik neem de eerste niet !!!

Gisteren een lange dag gemaakt op het werk van 7 tot half 5 en toen ik thuiskwam ook nog eens kots,diarree en plas ruimen van mn doggie...

Was dus helemaal hyper gisteravond.

Toch weer teveel gedaan en te weinig rust genomen voor mijzelf.

Moet mijn grenzen toch beter gaan bewaken, en niet alleen zeggen maar dan ook DOEN... :huh:

Gelukkig mijn rust weer gevonden in de meeting van gisteravond en goed geslapen... Zelfs verslapen.;)

Nu eerst een kop thee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap Bol,

Wou dat ik dat kon dat gepriegel, misschien ga ik vandaag wel verder met patchwork, lekker snel op de naaimachine.

1 jaar les gehad op de gitaar, kon al goed noten lezen, zat er wel aan te komen. Kon mijn kop niet meer stil krijgen daarvoor en 1 1/2 uur reizen om daar te komen voor 30 minuten les. Moet ik het wel heel erg graag willen.

Hoe werkt dat dan Bol? Heb je die vrouw eerst getekend of staat het al op het doek of maak je het na van een voorbeeld?

In ieder geval heel erg knap.

Groetjes van Pleuntje:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee Pleun, ik moet het eigenlijk eerst tekenen. Dat deed ik vroeger wel maar dan zat ik al een week op een tekening, en daarna schilder ik er toch overheen, dat doe ik dus niet meer. Ik laat de foto uitvergroten en trek hem over. Dan is het alleen nog maar een kwestie van schilderen.

Maar dat patchwork heb je daar ook foto's van? We hebben een hobbydraadje waar je die eventueel op kan plaatsen.

Ook zou het erg leuk zijn als je daar eens iets verteld over je hobby. Misschien willen anderen dat ook leren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Leuk idee, maar ik ben niet zo slim,weet niet hoe ik dat erop moet krijgen. Moet ik even hulp bij hebben. Hulp woont al 23 jaar met mij samen. Patchwork zijn kleine lapjes aan elkaar naaien in allerlei vormen. Dan watteren en in vormen weer doorstikken. Zo kun je een sprei of een kleed voor op de bank maken. Maar, ik doe er karton in en wil dan een muurtje of afscheiding of zoiets maken dat de hond daar niet kan komen. Ik mag mijn jongste hond nml. naar mijn werk meenemen maar die huppelt overal naartoe en dat mag niet vandaar.:present:

Groetjes van Pleuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sowhat daar slaapt hij in. Dat is een teepee. Op internet gezien en nagemaakt. De vorige was veel te klein geworden:) Maar het is zo'n ontzettende lieverd. Alles gaat hier goed met de andere dieren. Hij accepteerd ze allemaal, maar das andersom ook. Nee ik heb het er goed mee getroffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Jan voor je compliment. Het is zo'n leuk werk, als ik bezig ben vergeet ik heel de wereld, en ben een beetje één met m'n werk:)

Goed lieve kanjers ik denk dat ik voor nu weer ff afsluit. Ik kijk wel of en wanneer ik vandaag nog ff kom buurten hier.

Vanavond in ieder geval deel 2 van L. o.t. Ring, dus weer heel erg genieten.;)

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve kanjers,

Als er mensen zijn die nu moeilijk zitten, schrijf dan a.u.b., en laat je niet uit het lood slaan door berichtjes die niet zo prettig zijn. Er zijn hier zat mensen die graag willen helpen em buiten deze berichtjes staan, maar blijf er niet alleen mee zitten. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hoor Bol en Jopie.... Nu zit ik alwéér te huilen. Maar misschien ook wel weer goed want het komt er bijna nooit uit.

Dus ik meld even dat ik het nu moeilijk heb. Maar ik moet erbij zeggen dat mijn stiefpaps elk moment hier kan zijn (ongeveer 14.00 uur/half 3, of als ie te vroeg komt nu). Het gaat me vandaag niet lukken om de gezellige stiefdochter te spelen hoor.. Zometeen ziet hij dus dat ik aan het janken ben. Nou ja, whatever. Hij huilt ook vaak, om mijn moeder/zijn vrouw.

Vanavond eten bij de pizzeria met 2 collega's/vriendinnen. Dan wil ik toch echt iets drinken want het is alvast voor mijn verjaardag.

Wou 't toch even laten weten, maar weet niet hoe lang ik kan blijven, nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers!

Ik heb nog niet terug kunnen lezen, wel de laatste stukje op deze pagina van Jopie.

Jopie, heeeeeel veel sterkte!! :heart:

Wat een akelige dingen moet je doorstaan!

Daar valt mijn ellende echt bij in het niet.

Hier was het vanmorgen ook bal, maar op een heel ander vlak.

Zakelijk zitten we helemaal klem...

Dus een overspannen partner de hele ochtend hier tot nu toe thuis gehad.

Ik ben kalm gebleven, dat is het beste maar.

Gelukkig raak ik niet zo snel meer in paniek.

Nu is hij net de deur uit en ben ik wel doodmoe, maar daar is iets aan te doen he? ;)

Ik ga nog teruglezen.

Liefs, Madelief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jop. je bent en blijft een kanjer hoor.:)

Zuske misschien is het wel goed hoor dat je huilt als je st. vader het ziet. Misschien kan hij je troosten. Het is altijd fijn om te delen, zo raak je echt een stuk kwijt meis, dus laat het maar gebeuren. Kom je straks na het bezoek nog ff vertellen hoe het is gegaan?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...