Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ms Luzac, Prima joh. Ik hoop vurig voor je dat je dat lukt! Je weet: elke dag is er één. Hou ons op de hoogte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoi,hoi.... Niemand voor het weekend pact?? Of is het nog een beetje vroeg? Ik lees het wel of niet... Maakt niet uit hoor. Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeBurbIk ga eens vertrekken naar..Schedelscan laten nemen. Zien of er nog iets in zit En Fleur? Zat er nog iets in? Wanneer krijg je de uitslag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lieve Frummers, Nog steeds niet bijgelezen, maar ga nu naar bed, want ik heb de vriezer ontdooid! Mijn lievelingswerk (not:P). Vanavond lekker film kijken bijn de buurvrouw en later meld ik me weer droog. Succes vandaag allemaal en tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Tine, weekeinde pact,..... jemig ja, nee je bent niet te vroeg. Je hebt er wel flink de vaart erin Albertina, jij bent er ook een he? Jaja, zal wel gezellig zijn geweest bij die bouwvakkers in de keet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goede avond, haha ik zie je al zitten daar Tina!! In die bouwkeet in badjas.... Jan (De 1000000 en ste, oh nee 1000 was het, zoals in die supermarkt die jullie hebben), wat s gebeurd met jouw onderschrift?? Het avond gedeelte van het draadje van gisteren was trouwens nog eens heel aangenaam om te lezen! Lang geleden zo'n muzikale avond! Lieve Donnetje!!!! Kom net thuis en lees wat je aan de hand had! Heel veel sterkte!!! Ik stuur alvast Dollie met heel veel knufs en kusjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albertje, dikke LOL!!!!!! In ochtendjas met natte haren. WAAAAAHOOOOEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jopie, haat, wrok, woede, alles passeert de reveu afscheid nemen gaat met veel emotie gepaard. Als je met iemand het leven hebt gedeeld, eventueel samen kinderen hebt, is dat niet voor niets zo geweest. Naast wrok, woede, verdriet, onmacht is er wellicht ook iets anders geweest, liefde. Dat hele kleine stukje liefde, al is het nu slechts een herinnenring, heb je nodig. Nodig om te kunnen vergeven, ook voor jezelf. Niemand kan leven met haat en wrokgevoelens, ook jij niet. UIt "alle dagen van ons leven" Afscheid nemen is met zachte vingers wat voorbij is dichtdoen en verpakken in de goede gedachten ter herinnering. Is stilstaan bij brokjes leven, op de pieken van pijn en vreugde. Afscheid nemen is met dankbare handen weemoedig meedragen al wat van waarde is, om niet te vergeten. Is moeizaam de draden losmaken en uit het spinrag van belevenissen loskomen, en achterlaten. En niet kunnen vergeten. Leven is, vanaf je geboorte, voortdurend afscheid nemen. Loshaken om voort te gaan. Zichzelf verliezen, om zich te vinden. Het risico van de graankorrel, die vruchten voortbrengt. Afscheid nemen is het moeilijkste in het leven. We leren het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Mooi Albertje, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lieve kanjers ik ga zo weg. De hele middag bezoek gehad, eerst iemand van de dierenambulance en daarna een vriendin. Daar ga ik zo mee naar haar huis en daar gaan we L. of the R. kijken Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot morgenvroeg. Knuffeltjes voor iedereen die het kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ben binnen maar ga even lezen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 ola, nog niet bijgelezen, maar is er al een dagpact? ik doe mee!!! ff lastig momentje, eten koken op donderdag!!! meld me later nog wel ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jopie:heart: ik leef met je mee zou niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan maar ik geef jou de wijsheid en de kracht om het positieve er uit te halen. Sterkte voor jou en de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Kirk jou dag is bijzonder lekker begonnen lees ik, maak je er niet zo sappel om soms gebeuren die dingen, bewaar je kalmte in zo`n geval, dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Akelei, mooi dag 5 voor je :present: die kan niemand je meer afnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zonet de dagdraad doorgelezen heel wat mensen die wat te vertellen hadden verdrietig, pijnlijk....veel aangrijpende berichten vandaag vind ik soms weet je dan ook niet de juiste woorden te vinden alleen dat ik ze een groot onder de riem wil steken en heel veel sterkte wil toewensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Teveel, niet in het Carbische gebied..........gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 In het voorbij gaan hoorde ik wat 'klapperen'.....was dat Jane met haar nieuwe bitje? Of Fleur die terug kwam van de schedelscan... (het zou ook mijn achterdeur kunnen zijn hoor...die staat nog op een kier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Oeps...wegwezen, volgens mij is Jane in aantocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 hoi hoi ben ik weer even moet even kwijt dat ik een vreselijk trek moment hebt nu, echt niet normaal meer ik snap er niets van het ging al zolang goed maar nu echt 't gevoel of ik net 1 dag gestopt ben ipv bijna 4 maanden , dat verslavings gevoel raak je volgens mij nooit kwijt. maar ik moet volhouden wat er ook gebeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 even eten ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 MarQ, goed dat je het meldt; het gaat over hoor zie het maar even als een test eentje die je aankunt als het niks voorstelde had je ook niet zo'n reden om trots op jezelf te zijn en je weet dat je dat morgen weer bent nog meer deze keer~!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Dat is heel vervelend Marq ik heb er de laatste tijd ook last van maar begon het ineens te wijten aan mijn eetgedrag ik las weer eens het stukje over alcohol en zoetigheid en bij mij kon de chocolade er flink ingaan de laatste tijd zoetigheid heb ik nu maar even compleet verbannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 moet meteen weer weg Jopie en Yaja sterkte meiden! en Tinus, thnkx voor de voorstelling. en de rest heb ik amper kunnen lezen zo snel maar iedereen die het nodig heeft hier komen en elkaar steunen mensen, morgen d\kan het andersom zijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden