Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Oktober.


Lenie

Aanbevolen berichten

Zo, rustig beetje genaaid aan een kostuum, is echt erg mooi. Foto komt !

Verder beetje de doggies aan het trainen. Ze zijn een beetje losgeslagen de laatste tijd. Vliegen elkaar aan als ik het huis binnenkom. Wie mij het eerst mag begroeten. Dus ik moet eigenlijk mezelf trainen, niet meer joehoe joepie blij binnenkomen en er een gekke boel van maken. Wel saai, maar vechtende honden is niet leuk. Jeemig, wel eens gezien, net 2 piranja's zo gaan ze te keer. Moet ze echt van elkaar af trekken, zitten in elkaar geplakt met bek in elkaars vacht. Later gaan ze het wel weer goed maken (denk ik dan tenminste) geven elkaar een lik en de rust is wedergekeerd.

Maar goed, nu dus rangorde gaan bepalen, en daarnaar handelen met binnenkomen, eten geven enz. enz.

Morgen komt een collegabuikdanseres bij mij oefenen. Ze heeft moeite met de maat houden, kan wel erg mooi dansen, maar niet op de maat. Dus dat ga ik haar leren. Leuk.

Hoop dat ik fit ben morgen. En dat ik slaap vannacht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Woman,

Ook ik hoop zo dat je vannacht wel kunt slapen! Het is slopend om geen goede nachtrust te hebben. Ik heb jaren maar 2 à 2,5 uur per nacht geslapen. Snel verkouden en moe en je geheugen wordt een zeef. Ik ben er met een slaapcursus van afgekomen.

Ik meld me droog voor vandaag en ga ook plat.

Veel liefs,

Lytse :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman leuk iemand te ontmoeten die ook aan buikdansen doet, mijn ex deed dat ook, heel mooi en opeens komen dan weer herinerringen boven . Ach kan misschien weer eens goed slapen ;-)

Maar leuk dat jij ook zelf costuums maakt knap hoor. Nou hoop dat je je morgen lekker voelt.

Groeten en weltruste , Diesel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...