Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Oktober.


Lenie

Aanbevolen berichten

ik ben nu 58 en heb het drinken langzaam opgebouwd vanaf m'n 18e, dus ik lig wel voor op je akelei.

toen ik van het voorjaar wat last van m'n buik had, heeft de dokter oa leverwaarden laten controleren. Ik was meer verbaasd dan opgelucht dat alles OK was.

Na wat halfslachtige pogingen heb ik sinds zondag drastisch geminderd. Vandaag was het even wat meoilijker, blij te lezen dat ik niet de enige ben. Misschien wel omdat ik de hele week wel minder goed slaap.

Maar vandaag slaan we ons er weer door heen. Die stofzuiger en die administratie, nog even en we pakken het lachend op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Akelei, ik herinner me nog van een tijd geleden dat je soms ook psychisch soms in de war kon raken. En dat het drinken er niet veel goed aan deed.

Dat je toen door veel te sporten het toch heel ver had gebracht. Dus als je dat toen kon, dan kun je dat nu vast en zeker ook weer!

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh! Ongerust maak ik me niet! Ik weet wel dat je een sterke madam bent!

En weet je ik snap het ook wel. Ik heb dan wel twee fantastische kids, tal van leuke dingen om te doen, een fantastische hond sinds kort.

Maar ik kan het ook wel es hebben zo van en nu? Wat nu? Is dat het?

Maar zoals je zegt, toch maar idd proberen te genieten van al die mooie dingen.

Je bent er nu eenmaal en dat op zich heeft al een betekenis toch?

Dat op zich is al een reden om het "leuk" te vinden!

ps. Ik zie nu je laatste bericht nog. En dat sporten, zou dat nog terug io kunnen komen?

Zijn er buiten zwemmen dan niet nog andere dingen die jer wel zou kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Ik heb trouwens niets meer van Zuske gehoord?????
quote>


Hoi Wijffie, ik ben hier nu pas weer. Gisteren heb ik toch gedronken bij de pizzeria. Ik stond erachter om me even te laten gaan. Wel last van gehad vannacht, helaas.

Maarrrr... gek genoeg heb ik me vandaag eigenlijk best goed gevoeld! Voor het eerst sinds tijden weer eens! Het heeft ongeveer 5 uur lang mogen duren, want toen ik weer thuis was, was er veel lawaai van de buren en voelde ik me weer zenuwachtig worden.

En nu: heel moe, ik ga zometeen m'n bed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst weer een blije dag. Ondanks slechte nachtrust.

Denk omdat ik de valium heb afgebouwd. Niet meer duf overdag.

Volgende week afspraak gemaakt voor het maken van een videoclip. Wil 4 kostuums af hebben. Ze zijn wel al klaar maar moeten nog even goed afgewerkt.

Das mooi want dan heb ik een doel om naar toe te werken. Nog een nieuwe choreografie in elkaar zetten.

Deze week moest ik 2 danslessen afzeggen wegens mn fysieke pijnen.

Vandaag geen pijn, geen duffe pijnstillers.

Zaterdag uit met een vriendin. Arabic night in een Arabische gelegenheid. Hoop op live muziek. Vrijdansen met andere buikdanseressen. Heerlijk. Vooral als het live muziek is dan beroert de muziek je zo diep in je hart.

Nu mn eerste dosis melatonine, om straks in te slapen, straks een flinke dosis om door te slapen.

Ik ga er weer voor vannacht. Deze dag was fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...