bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dagpact; Albert Primula Bor bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Beetje kunnen pitten Hannah? Moghu Bor. Hoop dat Geert vandaag iets laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedemorgen, kom even kijken hier.ik doe mee met t dagpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dagpact; Albert Primula Bor bol. Anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Hee die Hann... Tja beetje gezakt?(lief dat je het vraagt!) Moeten het maar een plekje geven, was een zware maar ook mooie week. Zo zie je ineens iedereen die bij elkaar komt om voor elkaar te zorgen, de een doet boodschappen, de ander de was, dan weer iemand die de kids naar school of voetbal brengt. Samen komen we er wel maar het gemis is groot. De ene dag beter dan de andere maar het is ook pas kort geleden natuurlijk.! Verder heb ik hier sinds gisteren een heeeele flinke griep onder de leden! Niet normaal meer,dikke keel,snot,hoofdpijn,spierpijn,dikke koortslip! PPFFFFFF! Denk dat alles er een beetje uitkomt nu! Maar we gaan gewoon door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Bijna fijn om ziek te zijn;) Kids zijn naar school gebracht, gaan tussen de middag bij opa en oma eten en vanmiddag weer thuisgebracht! Tot 15.30 kan ik in ieder geval echt even ziek zijn voordat iedereen weer thuis is! Want...moeders kunnen nooit ziek zijn he! Joop,nog gecondoleerd meis, even een tijdje hier niet geweest vandaar m,n late reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Morgu dames. Leuk Hannah dat de kosten voor het snoeien zo meevallen Yaja, ellendig dat de griep je te pakken krijgt nu, doe maar rustig aan dan voorlopig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 he waar is die zon? bewolkt, wind en regen hier..... hoor steeds meer dat mensen de griep enzo hebben. wow ben ik blij dat ik er vanaf ben ga wat rommelen gaan jullie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zit hier net een artikel te lezen uit de JAN over Jeroen van Koningsbrugge wat gaat over zijn moeder die alcoholiste is en hoe hij dat heeft ervaren in zijn jeugd:( Wat doen we onze kinderen toch aan met dat drinken? Heb zelf ook gedacht dat ze er weinig van meekregen maar ze krijgen meer mee dan we denken! Mooi en aangrijpend artikel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hannah, hebben je iets te horen gekregen over hoelang één en ander kan duren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 die is toch van de lama's die gozer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Yep Toine! Heb je goed! Enne....bedankt voor je griepje he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 PPPffffff Jopie, moet er ff niet aan denken! Spanning kan best fijn zijn maar dit is wel wat overdreven hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Moghu Ya en Toine. Ik ga vandaag wat zitten tekenen voor een schilderij dat ik ga maken Toine. Eerst ff poetsen en de was doen. Straks ff naar de H.A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Snel openmaken maar Joop... 13, das wel heel veel. Openmaken, balans opmaken en als het negatief is.... plan maken hoe het op een rijtje te krijgen. Sterkte... en wie weet hoe het meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goede morgen, hier ook nog steeds kop vol snot, hoesten tot mijn ribben breken en idd Donnetje ook hier dikke koortslip. En jaja... Moeders mogen niet ziek zijn! Jopie, ik heb voor jou nog een tekstje over "het wel of niet en hoe" uiten van emoties (allez, hoe ik daar over denk). Komt nog, als ik terug kan typen zonder dat mijn key board onder het slijm komt te zitten van al dat hoesten. Nog gecondoleerd ook. Spannend Ann!! Toine, leuk dat je terug bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Hannah, de eerste stap is iag gezet! Nu zal alles wel io komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Het is ook schrijnend om die advokaten hun dure panden te financieren van zuurverdiende centen. Hier ook weer mijn martelmatje nodig gehad om weer wat rust te vinden. Straks maar weer van mijn toevoeging mijn adv. een beetje rijker gaan maken, pfffffffffffff Heeft er iemand nog een goedkope woning in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ook goeiemorgen trouwens, zou ik nog bijna vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 13 enveloppen Jopie, wacht ff tot er één bij is gekomen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 he boll laat je het schilderij zien als je klaar bent! vind het altijd leuk om de creativiteit van een ander te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Jopie maak er maar 12 open. 13 is een ongeluksgetal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 ooohhhh dus zelfs de belasting kan meevallen? Nou waarom dan een adv.bezoek niet ook? tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ha lieve mensen, ik fiep er zomaar tussen en ben direct weer weg: Gisteravond is mijn kleindochter geboren. Alles goed en gezond EN geweldig!!! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 van harte An dat het grote genieten NU mag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden