lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 mooi Ans maar sweet jane pas niet echt bij mij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Soothe: mini-pactje van mij: ik meld me hier morgen rond 2200 droog af... Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Strak plan Ans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Jane, deze dan? Baby Jane - Rod Steward Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hoi iedereen! FF voor Ans: ik zeg ook vaak: ik wil even niet meer drinken, het wordt nl. zo'n gewoonte , ik heb er ff geen zin meer in. Geef mij maar.... Valt altijd goed. Soms kijken mensen enigszins bedremmeld omdat ze in feite hetzelfde ook al vaak gedacht hebben, maar JIJ zegt het tenminste eerlijk zonder dat je echt hoeft te zeggen dat je een alc. probleem hebt... Heb ik nooit rare commentaren op gekregen, want in feite zeg je een hele grote waarheid die voor wel heel veel mensen geldt (ook zonder nog een daadwerkelijk probleem) : we drinken omdat we het zo gewoon zijn. Maar gewoon is het niet, zeker niet voor ons probleem/alcie.drinkers, maar dat hoeven zij niet te weten!!! Sterkte en even goed: veel plezier, geniet van de mensen om je heen, hun verhalen en evt. het eten, en weet dat je de ochtend erop weer trots op jezelf bent!!! Groet, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 ja die wel Ans, gaaf!!! en natuurlijk the stones; lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ah Jane, ik merk het al, zodra er gezongen wordt door fijne, sexy mannen (een paar deceniaatjes terug dan) dan is het goed hé Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lees even bij. Ik zeg meestal dat ik geen zin heb in alcohol. en men kijkt raar maar t wordt geaccepteerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Thanks Nance, en allen. Maar nogmaals: het gaat me niet zozeer om wat anderen denken, maar dat ik zelf weerstand moet kunnen bieden. Dat gaat lukken hoor. Alleen die cravings af en toe, hé. Het wordt echter al minder. Sinds ik weet dat het een craving is als ik me zo onrustig ga voelen zwakt het al af. Het gaat weer over. Ik laat jullie morgen wel weten hoe het gegaan is. Bedankt voor de steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hoi Yajala, Tijdje geleden dat ik jou gelezen heb, klopt dat? Alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Vandaag een begrafenis gehad, van iemand die ik eigelijk niet eens kende....maar 1 of 2 keer gezien. Maar deze begrafenis heeft me wel heeel veel gedaan moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Adam, Ik sluit me aan bij Hannah. Te gek die kerstkaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Yajala, Op een begrafenis komt bij mij vaak het verlies van andere dierbaren weer naar boven. Bedoel je dat? Of was er een andere reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: SootheMadelief, een voorproefjequote> Soothe!!!!!!!!!!!!!Je laat me smelten!!!Zit ik hier met een grote grijns!!!Maar ja ik heb hem nog niet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hai Ans, klopt, is al een tijdje geleden, ik ben niet meer iedere dag op het forum maar meld me nog steeds af en toe! Hoe is het met jou Ans? Stijgende lijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Met mij gaat het goed, en ja vooralsnog een stijgende lijn, thanks. Geestelijk voel ik me prima, dat valt me heel erg mee, fysiek alleen dwarsaf. En hoe gaat het met jou? Ik had je een 2e berichtje gestuurd mbt de begrafenis. Weet niet of je het hebt gelezen. Zet het hier nog wel een keer: Op een begrafenis komt bij mij vaak het verlies van andere dierbaren weer naar boven. Bedoel je dat? Of was er een andere reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Tnx Adam Joe toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Navond Ya. Begrafenissen en alles wat daar omheen is is altijd heel pijnlijk ook al ken je die persoon niet eens zo goed. Het is toch de hele sfeer die er omheen hangt. Ans nachtmerrie's zijn heel normaal als je adb. gaat worden. Ikzelf droomde ook heel vaak dat ik aan het drinken was en zwetend wakker werd. Dat gaat a verloop van tijd echt wel over hoor. Goed dat je een minipact afgesloten hebt. Dan bouw je toch een stuk zekerheid in. Je zal je zeker nu wel erg tevreden voelen, en misschien ook wat rustiger omdat je een besluit genomen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Wow Adam, Wat een kerstwens! Dank je wel en ik hoop dat jij ook hele prettige feestdagen hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve Ans, Sterkte morgen en na al die goede tips zal het vast wel lukken. Morgenavond zal je trots op jezelf zijn! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Fijn Ans dat het goed gaat met je! Lichamelijk duurt het altijd wat langer,maar geduld wordt zeker beloond! Ik had best wel wat last van lichamelijke onrust maar dat ging op de duur ook over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve Ya, Dat hakt er goed in, zo'n begrafenis. Ook bij mij komen dan eerdere begrafenissen naar boven. In jouw geval wel een hele pijnlijke herinnering. Veel sterkte en als je naar jezelf kijkt hoe je nu bent, dan is dat toch een wereld van verschil. Dat is een troost. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve Bol, Ly en Ya, Heel erg bedankt voor de steun en lieve woorden:present: Ik laat t morgen weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden